logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Česká republika se v dostupnosti platebních terminálů řadí k evropskému průměru, na tisícovku...
  • Výrobce balených cukrovinek, skupina Ferrero, zveřejnila aktuální informace o úspěšném...
  • Do sítě výdejních schránek společnosti OX Point se během měsíce integroval druhý velký dopravce....
  • Pití kvalitního italského prosecca se stalo fenoménem a získalo si oblibu po celém světě. V roce...

Co skutečně chce generace mileniálů? Kamenné obchody místo e-shopů

7. dubna 2017
Zprávy 0
2970
Co skutečně chce generace mileniálů? Kamenné obchody místo e-shopů

Nový průzkum společnosti CBRE zpochybňuje zažité mýty o generaci mileniálů. Není prý pravdou, že dávají přednost nakupování on-line. Více než dvě třetiny z nich si raději zajdou do kamenného obchodu, kde mohou věc vidět a hned si ji odnést.

Mileniálové jsou podle mnoha odborníků dobří ve využívání moderních technologií, což se má projevovat i v tom, že místem nákupu je pro ně především internet. Podle průzkumu CBRE, mezinárodní společnosti podnikající v oblasti komerčních realit, ovšem sedmdesát procent mileniálů dává proti všem očekáváním přednost nakupování v kamenných obchodech před nákupem na internetu a není pravděpodobné, že by se to v budoucnu mělo dramaticky změnit.

„Z perspektivy maloobchodu je jisté, že kamenný obchod si pro zákazníka zachová svůj význam. Zdá se, že internetové nakupování je doplňkem nakupování v obchodě a nikoliv jeho přímou alternativou. Znamená to, že maloobchodníci musí nabídnout přesvědčivé a unikátní zážitky, aby poskytli zákazníkům důvod se vracet, a to více než kdy dříve,“ uvedla Katarina Brydone, Head of Retail společnosti CBRE.

Společnost zrealizovala jeden z nejrozsáhlejších a nejpodrobnějších globálních výzkumných projektů, v rámci kterého se ptali třináct tisíc mileniálů ve věku od 22 do 29 let ve dvanácti zemích na otázky související s jejich životním stylem. Mileniálové jsou první generací, o které lze prohlásit, že je digitální. Zvykli si na okamžitý přístup k informacím na síti a stejnou rychlost čekají i od nákupů. Téměř polovina respondentů chce možnost získat požadovaný produkt hned, dotknout se ho, otestovat. To má být jeden z důvodů, proč stále většinou volí přímý nákup v kamenných obchodech. Přes internet mileniálové pořizují jen 27 procent nákupů.

Když už zákazník z řad mileniálů nakupuje přes internet, chce, aby byl jeho nákup doručen až do jeho domu. Významné dvě třetiny respondentů uvedly, že dávají přednost doručení až do domu, dále následovala možnost doručení na pracoviště a na posledním místě se umístila možnost „click and collect“ (vyzvednutí zboží ve vybrané prodejně).

Volný čas představuje stále důležitější součást života mileniála a padesát procent jeho příjmů jde na stravování v restauracích, nakupování, návštěvy kin a živých vystoupení.

Foto: pixabay.com

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

12.-16. 9. 2022 Světový veletrh nápojů a tekutých potravin DRINKTEC 2022

22. 9. POPAI: Udržitelnost není jen marketing

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required