Britští zákazníci největšího internetového obchodu na světě Amazonu si stěžují, že jim zkazil Vánoce poté, co dostali své zásilky bez jakéhokoliv balení, jen s nalepenou adresou příjemce.
Obdarovaní tak mohli vidět, co pro ně jejich blízcí přichystali pod stromeček. Naštvaní zákazníci si své zklamání nenechali pro sebe a na Amazon zaútočili na sociálních sítích.
Amazon k tomuto kroku přistoupil v reakci na kritiku, že posílá malé zásilky ve zbytečně velkých krabicích, a přispívá tím k plýtvání, napsal britský internetový deník Independent.co.uk. Mluvčí společnosti potvrdil, že internetový gigant se teď snaží snížit množství používaných krabic. Britští zákazníci ale jeho počínání neocenili.
Amazon, nepřítel Vánoc?
Amazon se nespokojeným zákazníkům omluvil, zároveň se však vyjádřil, že nikdo nemusí mít zkažené Vánoce. Stačí, když si při objednávce zboží klikne na možnost dostat zásilku v dárkovém balení nebo v krabici.
Není to poprvé, co Amazon kvůli Vánocům bojuje s naštvaností zákazníků. Internetový obchod se proslavil i televizní reklamou, ve které rodiče před dětmi různě po bytě schovávali dárky z Amazonu. Děti se tak z nevhodného zdroje dozvěděli, že vánoční dárky opravdu nenosí Ježíšek.


