logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Möbelix otevírá zrekonstruovanou prodejnu v pražských Vysočanech a opouští koncept diskontu

28. srpna 2018
Zprávy 0
2391
Möbelix otevírá zrekonstruovanou prodejnu v pražských Vysočanech a opouští koncept diskontu

U příležitosti desátého výročí působení v České republice otevírá společnost Möbelix rekonstruované obchodní prostory na Kolbenově ulici v Praze-Vysočanech a představuje zcela nový koncept svých prodejen. Původně diskontní nábytkářský řetězec dnes sází na designovou prezentaci vystaveného zboží, inspirativně zařízená oddělení a rozšíření sortimentu i služeb. Výše investice do remodelingu prodejny byla 200 milionů korun. Zákazníci mohou nakupovat na šesti tisících metrech čtverečních v zcela novém prostředí.

Rekonstrukcí úplně první prodejny, která byla otevřena před deseti lety v pražských Vysočanech, završuje společnost Möbelix postupný proces změny celkového konceptu všech svých prodejen. Ten byl zahájen před dvěma lety. „Vývoj trendů v nábytkářském sektoru za posledních deset let, stejně jako zpětná vazba od zákazníků nám pomohly vytvořit nový koncept, který spíše než na cenu klade důraz na design. Z pouhého diskontního prodejce nábytku jsme se tak postupně stali specialistou na bydlení,“ říká Jiří Šulc, generální ředitel Möbelix pro Českou a Slovenskou republiku.

Hlavní změnou oproti dřívějšímu modelu je vzhled prodejny a uspořádání nábytku, doplňků a dekorací do zařízených pokojů, kterými mohou zákazníci přímo procházet. Tímto způsobem se mohou přímo inspirovat a snadněji si představit, jak bude jejich nové vybavení vypadat v interiéru a s jakými doplňky je lze sladit.

Změna sortimentu i služeb

Kromě prodejní plochy prošel změnou také sortiment společnosti Möbelix a to především v oddělení bytových doplňků a dekorací. „Nejmarkantnějším rozdílem oproti dřívějšku jsou pravidelně obměňovaná témata, která se prolínají celým sortimentem. Jejich prostřednictvím si zákazník sladí svůj domov do detailu,“ doplňuje Jiří Šulc. Aktuálně startují témata severský Nordic Living, jemný Lace Love a orientální Moroccan Mystery.

Znovuotevřená prodejna nabízí svým zákazníkům možnost bezplatného zapůjčení dodávky na převoz zakoupeného zboží, plánování sedaček prostřednictvím 3D konfigurátoru na prodejně nebo 3D plánování kuchyní možné přímo doma u zákazníka. Služba Click&Collect umožňuje on-line rezervaci bytových doplňků k vyzvednutí na prodejně do 48 hodin, Click&Reserve poskytuje stejnou službu v případě nábytku.

Další službou je věrnostní program, v rámci něhož poskytuje Möbelix zákazníkům roční bonus za nákup ve formě platebních poukázek v hodnotě až 1500 Kč.

Möbelix vstoupil na český trh v roce 2008 a původně se profiloval jako diskontní nábytkářský řetězec nabízející především nízké ceny svých produktů. Postupně ale od této prodejní filozofie ustupoval a v roce 2016 zahájila společnost postupný remodeling stávajících i nových prodejen, kterých je v České republice celkem dvanáct. Společnost Möbelix, která je součástí rakouské skupiny XXXLutz KG, plánuje i nadále rozšiřovat své aktivity na českém trhu. V roce 2019 otevře v České republice tři nové pobočky.

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required