logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Šimon Čapek, výkonný ředitel, Heaven Labs (nutriční drink Mana): Baví mě práce s lidmi a ověřování nabytých zkušeností

17. ledna 2019
Profily 0
3124
Šimon Čapek, výkonný ředitel, Heaven Labs (nutriční drink Mana): Baví mě práce s lidmi a ověřování nabytých zkušeností

Po více než osmnácti letech pod křídly energetického nápoje Red Bull přišel čas na změnu. Práce area marketing directora v Asii byla zajímavá, ale náročná a Šimon Čapek se rozhodl dát si pauzu, omezit cestování a víc se věnovat rodině. Právě ta ho vlastně přivedla k Maně. „Syn ji používal jako rychlé a efektivní nasycení při zimních snowboardových zájezdech a já zjistil, že není oblíbená jen mezi jeho vrstevníky,“ říká. A právě Mana mu nakonec učarovala natolik, že se rozhodl opět naskočit do rozjetého byznys vlaku a trochu šlápnout na plyn.

Pracovní úspěch

Umím výborně poskládat kolektiv, který dokáže přinášet výjimečné marketingově-obchodní výsledky. Podařilo se mi to v Red Bullu a chtěl bych, aby to tak v horizontu dvou tří let bylo i v Maně.

Přečtěte si také
Hynek Zbořil, výkonný ředitel, Kupi.cz: Baví mě zažívat úspěchy a učit se z neúspěchů

Co mě v práci baví

Práce s lidmi a ověřování nabytých zkušeností.

Vize

Zlepšit sám sebe a bezprostředně i své okolí. Pomáhat. Zároveň si přeji, aby Mana byla inspirací pro komplexní přemýšlení nad technologickým řešením pěstování, výroby, obchodu i způsobu distribuce s respektem k životnímu prostředí.

Životní cíl

Být lidem prospěšný. Když budu jako šéf Many úspěšný, Mana se stane běžným produktem „každého dne“, vrátí tak spoustě lidí hodně času a energie, které mohou využít lépe.

Tým

Skupina profesionálů i kamarádů, kteří sdílejí stejné hodnoty, společně se podílejí na společném úspěchu. Lidé, s kterými si rozumím jak pracovně, tak lidsky.

Peníze

Prostředek pro naplňování snů.

Můj vzor

Nemám jeden vzor. Ale obecně jsou to lidé, kteří jsou ohleduplní, jdou za svým cílem, mají v sobě vášeň (pro cokoliv) a smysl pro humor. Z každého si beru tu část, která se mi hodí.

Peklo

Každodenní dopravní zácpy. Hlavně ty bez zjevné příčiny.

Životní motto

Vystačím si třeba s kombinací Tyršova hesla „Ve zdravém těle zdravý duch“ a Kiplingovy básně s veršem „yet don’t look too good, nor talk too wise“.

Nad čím kroutím hlavou

Nad smutným chováním našeho prezidenta. Vždy jsem byl hrdý na to, že jsem Čech. Tenhle pán mi to soustavně kazí.

Oblíbená postava z knihy

Medvídek Pú. Přestože je to „pohádka“, Pú má jasné odpovědi na otázky, které se dají replikovat v každodenním životě i dnes. Například jeho moudro „Trochu ohleduplnosti, trochu myslet na jiné, v tom je celý ten rozdíl“ může být inspirací pro mnoho lidí kolem.

Koníček

Mám rád hory, po kterých chodím a lezu na jejich vrcholky. Nejradši trávím čas v „Kruškách“ (Krušné hory).

Co mě v poslední době nejvíc rozesmálo?

Moje manželka, kterou jsem nemohl sundat ze stromu, na který vylezla. Hodně jsme se všichni dohromady nasmáli.

Nejoblíbenější vtip

Ten s Chuckem Norrisem.

 

Kariéra Šimona Čapka:

Je absolventem Západočeské univerzity v Plzni. Profesní kariéru nastartoval po vysokoškolských studiích v marketingu na straně agentury, velmi rychle se ale posunul na pozici brand managera pro společnost Seagrams Beverage Company a od roku 1999 pevně zakotvil ve společnosti Red Bull. Nejprve jako general a marketing director České republiky, později marketing director České a Slovenské republiky a nakonec jako area marketing director pro Asii, kde měl na starost země od Japonska po Kazachstán. Téměř pětiletou práci na východě se rozhodl vyměnit za období klidu a většího času na rodinu. Neodolal ale výzvě a od června roku 2018 je v pozici výkonného ředitele společnosti Heaven Labs, tvůrce nutričně kompletního jídla Mana.

 

Profil Šimona Čapka najdete také v časopisu Zboží&Prodej 1/2019.

Související články:

Hynek Zbořil, výkonný ředitel, Kupi.cz: Baví mě zažívat úspěchy a učit se z neúspěchů

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required