
V číslech nehledá magii, ale výsledky. Na pozici ředitele obchodu a logistiky či později obchodního ředitele pro ČR a SR ve společnosti Kofola ČeskoSlovensko se to určitě hodí. V roce 2017 přišla výzva integrovat nově akvírovanou společnost Titbit do struktury Ugo Trade. A následně důvěra a příležitost vést oddělení od nákupu přes výrobu, logistiku až po obchod baleného sortimentu Ugo Trade.
Vize
Postavit uznávaný, motivovaný a kvalitní tým lidí, který mi pomůže dosahovat náročných cílů.
Magické číslo
Nemám. V číslech hledám výsledky, ne magii.
Vášně a koníčky
Snažím se žít zdravě, věnuji se rekreačně běhu. Loni jsem si dokonce zaběhl svůj první půlmaraton.
Životní cíl
Být spokojený s každým dnem, který končí.
Peníze
Prostředek k tomu, abych se mohl soustředit na důležité věci.
Co mě v práci nejvíce baví?
Pestrost, změna, úspěch a řešení překážek.
Pracovní úspěch
Byl jsem u toho, když Kofola na Slovensku dobyla hotely, restaurace i kavárny, porazila své konkurenty a stala se jedničkou v on-trade segmentu.
Tým
Inspirace a motor, který mě nutí neustále se zlepšovat.
Peklo
Když někdo radí a ví úplně přesně, jak co udělat, i když ve skutečnosti tu činnost nezná a nikdy ji nedělal.
Životní motto
Nemožné není prohlášení, nýbrž výzva.
Moje oblíbená kniha
Bavím se teď knihou Punkové podnikání od Jamese Watta. Tak trochu vím, o čem ta kniha je…
Vzor
Každý, kdo ve svém životě něčeho dosáhl. Mým celoživotním vzorem je můj táta.
Co mě rozesmálo?
Nejčastěji mě rozesměje můj malý syn, který má krycí jméno Rozumbrada. Je s ním obrovská legrace.
Nad čím nejčastěji kroutím hlavou?
Nad neschopností všech řidičů respektovat pravidla „zipu“ na dálnici.
Kariéra Petra Szumy:
Po studiu na gymnáziu ve Veľkém Krtíši si vyzkoušel práci na volné noze i pro velké korporace. Na starost měl třeba vedení obchodního týmu jako supervisor sektoru horeca pro Heineken Slovensko nebo jako field force manager pro společnost Karlovarské minerální vody. Od roku 2009 je v Kofole, kde působil nejprve jako ředitel obchodu a logistiky pro retail a gastro a od roku 2011 jako obchodní ředitel pro ČR a SR pro gastro. Rád komunikuje s lidmi. I proto si pro své další vzdělávání zvolil například ARK trénink pro koučink, hodnocení pracovníků a vyjednávací schopnosti.
Profil Petra Szumy najdete také v časopisu Zboží&Prodej 3/2019.