logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Peter Szuma, packaged food director, Ugo Trade: Chci být spokojený s každým dnem, který končí

21. března 2019
Profily 0
3556
Peter Szuma, packaged food director, Ugo Trade: Chci být spokojený s každým dnem, který končí

V číslech nehledá magii, ale výsledky. Na pozici ředitele obchodu a logistiky či později obchodního ředitele pro ČR a SR ve společnosti Kofola ČeskoSlovensko se to určitě hodí. V roce 2017 přišla výzva integrovat nově akvírovanou společnost Titbit do struktury Ugo Trade. A následně důvěra a příležitost vést oddělení od nákupu přes výrobu, logistiku až po obchod baleného sortimentu Ugo Trade.

Vize

Postavit uznávaný, motivovaný a kvalitní tým lidí, který mi pomůže dosahovat náročných cílů.

Magické číslo

Nemám. V číslech hledám výsledky, ne magii.

Vášně a koníčky

Snažím se žít zdravě, věnuji se rekreačně běhu. Loni jsem si dokonce zaběhl svůj první půlmaraton.

Životní cíl

Být spokojený s každým dnem, který končí.

Peníze

Prostředek k tomu, abych se mohl soustředit na důležité věci.

Co mě v práci nejvíce baví?

Pestrost, změna, úspěch a řešení překážek.

Pracovní úspěch

Byl jsem u toho, když Kofola na Slovensku dobyla hotely, restaurace i kavárny, porazila své konkurenty a stala se jedničkou v on-trade segmentu.

Tým

Inspirace a motor, který mě nutí neustále se zlepšovat.

Peklo

Když někdo radí a ví úplně přesně, jak co udělat, i když ve skutečnosti tu činnost nezná a nikdy ji nedělal.

Životní motto

Nemožné není prohlášení, nýbrž výzva.

Moje oblíbená kniha

Bavím se teď knihou Punkové podnikání od Jamese Watta. Tak trochu vím, o čem ta kniha je…

Vzor

Každý, kdo ve svém životě něčeho dosáhl. Mým celoživotním vzorem je můj táta.

Co mě rozesmálo?

Nejčastěji mě rozesměje můj malý syn, který má krycí jméno Rozumbrada. Je s ním obrovská legrace.

Nad čím nejčastěji kroutím hlavou?

Nad neschopností všech řidičů respektovat pravidla „zipu“ na dálnici.

 

Kariéra Petra Szumy:

Po studiu na gymnáziu ve Veľkém Krtíši si vyzkoušel práci na volné noze i pro velké korporace. Na starost měl třeba vedení obchodního týmu jako supervisor sektoru horeca pro Heineken Slovensko nebo jako field force manager pro společnost Karlovarské minerální vody. Od roku 2009 je v Kofole, kde působil nejprve jako ředitel obchodu a logistiky pro retail a gastro a od roku 2011 jako obchodní ředitel pro ČR a SR pro gastro. Rád komunikuje s lidmi. I proto si pro své další vzdělávání zvolil například ARK trénink pro koučink, hodnocení pracovníků a vyjednávací schopnosti.

 

Profil Petra Szumy najdete také v časopisu Zboží&Prodej 3/2019.

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required