logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • IKEA Česká republika ve finančním roce 2020 udržela stabilní hospodářské výsledky. Utržila 10,5...
  • Skupina Packeta, která vlastní společnost Zásilkovna, zaznamenala v roce 2020 podle předběžných...
  • V Dobrovici nedaleko Mladé Boleslavi vyrostla na místě nevyužitého pivovaru prodejna s plochou...
  • Návrhy řešení podpory českých výrobků a dvojí kvality tak, jak jsou prezentovány, jsou skutečně...

Roman Molek: Nechejte se unášet proudem svých cílů a nekoukejte při tom vždy na hodinky

26. března 2019
Blog 0
1558
Roman Molek: Nechejte se unášet proudem svých cílů a nekoukejte při tom vždy na hodinky

Právě končí první kvartál současného, pro mne stále nového roku 2019. Obvykle se v našich životech právě zde, po těch 10 až 14 týdnech od vyřčení ambiciózních novoročních předsevzetí, odděluje zrno od plev. Je tak stále jasnější a jasnější, který z našich cílů bude dle daného harmonogramu naplněn a který začíná pokulhávat. Někdo z nás ještě například nezačal navštěvovat plánovaný kurz španělštiny, jiný zase uběhl od nového roku “jen” 25 km, místo těch zamýšlených 50 km. Už jen, že si to začínáme právě v tuto chvíli uvědomovat, je vnitřně bolestivý proces. Není tomu jinak ani u mne samotného.

Jsem hyperaktivní a ambiciózní člověk, který si vždy (a snad i záměrně) klade vysoké cíle. V mé hlavě pulsuje téměř neustále opravdu spoustu nápadů, jak něco zlepšit, změnit či posunout dále. Ve své oboru chci patřit k těm nejlepším a zároveň chci být skvělým otcem a manželem. To už je samo o sobě velká výzva. Navíc se ve svém volném čase snažím být užitečný i svému okolí, městečku, ve kterém bydlím. Tak si umíte asi představit, že pro takového člověka je pocit “být ve skluzu” v naplňování osobních cílů něčím tak přirozeným, jako je dýchání. Stejně tak nejsem v reálu schopen splnit ani to vše, co jsem si předsevzal. S tím už tak nějak vnitřně počítám. Asi bych na to potřeboval více životů.

Na druhou stranu mé cíle, které následují mou vizi, vytvářejí v mém životě neskutečně silný proud, který mne táhne tím správným směrem. A o to v mém případě jde na prvním místě. Tento proud, který je tvořen množstvím mých reálných i méně reálných cílů a následnými většími či menšími činy, mne skutečně unáší vpřed, což je ale mnohdy zřejmé až při pohledu do zpětného zrcátka. Právě ten pohled zpět mírní moji velkou frustraci, která se pravidelně dostavuje při každém pohledu nad mým seznamem novoročních předsevzetí, které nejsou včasně naplňovány přesně podle mých původních představ. Když o tom tak přemýšlím, tak to, co mne mnohdy nutí se zamyslet nad tím, zda jsem vůbec schopen plnit své cíle (možná by bylo lépe říci – pochybovat o sobě), je vlastně skvělá a velmi funkční strategie šitá mé osobnosti přesně na míru. Dostal jsem se k ní ve svém životě krůček po krůčku, tak nějak přirozeně. Co bych si bez ní dnes počal. Právě ONA může za vše dobré v mém životě.

Moje strategie však není pro každého a určitě nemůže fungovat vždy a všude.  Nedoporučoval bych ji například aplikovat do oblasti plnění slibů vašim klientům nebo šéfům. Ale nezoufejte prosím, pokud nejedete přesně dle jízdního řádu svých novoročních předsevzetí. Usilujte zejména o to, abyste šli (rychleji nebo pomaleji) za svými klíčovými životními či kariérními cíli, za svou vizí. Nezapomeňte, že vaše osobní vize je něco jako váš soukromý pramen. Něco, co dává vašim životům smysl. Vaše cíle, které k vás vedou k naplnění vaší vize, jsou zase spolu s kroky, které na jejich základě postupně činíte, potůčkem, říčkou a později i řekou, které vás nesou tím správným směrem. To už je samo o sobě něco, co by vás mohlo či mělo naplňovat a činit spokojenými.

Tak přeji šťastnou plavbu po vaší řece. Hlavně bez zbytečného stresu 🙂

Roman Molek

Související články:

Kartou při nákupu v e-shopech platí téměř polovina Čechů, zájem o dobírku klesá

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 19k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok