logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nákupní aliance Můj obchod slaví na českém trhu 10 let. Pro společnost Makro patří její rozvoj...
  • Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 5/2022? Rozhovor: Nákupní aliance Můj obchod...
  • Práce v absolventském programu ve společnosti Tesco Stores ČR při studiu na vysoké škole ji...
  • Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo...

Václav Hora, franchise manager, Makro Cash & Carry ČR: Nejvíc si vážím věcí s trvalou hodnotou

23. května 2019
Profily 0
2403
Václav Hora, franchise manager, Makro Cash & Carry ČR: Nejvíc si vážím věcí s trvalou hodnotou

Pro společnost Makro Cash & Carry ČR pracuje už pátým rokem a za sebou má několik pozic, ve kterých postupně sbíral zkušenosti na tu současnou. Naposledy pracoval na projektu, jenž se týkal velké zákaznické skupiny tradičního maloobchodu, a to už prý byl jen krůček k současné pozici franchise managera. V ní má radost z každého nově otevřeného hezkého obchodu, v poslední době to byl třeba Můj obchod v Lipně nad Vltavou.

Pracovní úspěch

Je toho hodně. Nejvíc si ale vážím věcí s trvalou hodnotou, které potom fungují dlouhodobě a těží z nich celá firma. Například jsem stál u zrodu našeho katalogu nejprodávanějších výrobků pro tradiční maloobchod, který je zákazníky dobře hodnocen. Po úspěchu tohoto katalogu ho začaly používat i další zákaznické skupiny.

Vize

Nemám žádnou přesně stanovenou metu. Jednu vlastně ano – práce mě musí bavit a dávat smysl. Pokud by to tak nebylo, ohlížel bych se po změně.

Co mě na práci baví

Když vidím, že celé naše snažení vede opravdu ke spokojenosti zákazníků.

Životní motto

Všechno, co děláš, dělej pořádně.

Oblíbený autor a dílo

Branky, body, vteřiny! Jsem milovníkem sportu a moje žena říká, že náš denní režim se řídí podle nich.

Magické číslo

Mým oblíbeným číslem je 13. Nosím ho i na svém házenkářském dresu.

Koníček

Aktivní sport. Hraju závodně házenou za tým Sokol Libčice nad Vltavou. Mimo to rád jezdím na kole a samozřejmě trávím čas s rodinou.

Životní cíl

Být v pohodě a brát život s nadhledem. Pokud nejde o život, nejde o nic.

Peníze

Říká se, a já s tím souhlasím: Je lepší být bohatý a zdravý než chudý a nemocný. Ale teď vážně – peníze jsou určitě důležitá věc, ale bez zdraví, rodiny a kamarádů vám štěstí nepřinesou.

Vzor

Zůstanu u sportu. Jsem velkým obdivovatelem Martiny Sáblíkové. Je mladší než já a prostě neuvěřitelná. Člověk, co se stane opakovaně olympijským vítězem, mistrem světa a světovým rekordmanem, a to v ČR není ani jedna rychlobruslařská dráha, tak to opravdu svědčí o velké píli a vášni pro věc. To je pro mě vzor pro jakoukoliv oblast života.

Tým

Parta lidí, na které se mohu spolehnout a kde všichni táhnou za jeden provaz.

Peklo

Mám rád férové jednání, a tak nesnáším, když mi někdo lže.

Co mě nejvíc rozesmálo

Mám rád vtipné komentování aktuálního politického dění na sociálních sítích. Takže nejspíš něco z toho. V poslední době je námětů na satiru hodně.

Nad čím kroutím hlavou

Nad českou politikou a uvažováním voličů. Občas nechápu, jak někteří lidé přemýšlí a kde se v nich bere tolik zášti.

 

Kariéra Václava Hory:

Václav Hora je absolventem Policejní akademie České republiky, vystudoval tu policejní management a kriminalistku. Profesní dráhu ale zaměřil po studiích do retailu a téměř tři roky pracoval ve společnosti Danone Dairy na pozicích sales representative a category manager. Od roku 2014 pracuje pro společnost Makro Cash & Carry ČR, kde začínal nejprve jako category analyst, customer led category management a project manager až po současnou pozici franchise managera. Na starost má především alianci Můj obchod, strategii i komunikaci a vyjednávání s dodavateli.

 

Profil Václava Hory najdete také v časopisu Zboží&Prodej 5/2019.

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required