logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nákupní aliance Můj obchod slaví na českém trhu 10 let. Pro společnost Makro patří její rozvoj...
  • Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 5/2022? Rozhovor: Nákupní aliance Můj obchod...
  • Práce v absolventském programu ve společnosti Tesco Stores ČR při studiu na vysoké škole ji...
  • Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo...

Ondřej Martinovský, own brands sourcing & ranging director, Albert ČR: To nejdůležitější v životě manažera je tým

19. března 2020
Profily 0
1405
Ondřej Martinovský, own brands sourcing & ranging director, Albert ČR: To nejdůležitější v životě manažera je tým

Ondřej Martinovský má rád výzvy a zdá se, že právě v rychloobrátkovém maloobchodu našel jejich zdroj. Do sítě Albert přišel v roce 2013, aby řídil nákup v oddělení nápojů. Poté projektově zastřešil vývoj nového konceptu formátu městských supermarketů. Když se vše úspěšně rozběhlo, poohlížel se po dalším nelehkém úkolu, kterého by se mohl zhostit. Ten přišel v podobě spojeného oddělení nákupu privátních značek a řízení změn sortimentu.

Pracovní úspěch

Za svůj největší úspěch považuji, že se mi v každé manažerské pozici podařilo poskládat ten nejlépe fungující tým, ve kterém se lidé navzájem výborně doplňují.

Přečtěte si také
Digitální tým společnosti Albert rozšířil Robert Johnson

Vize

Věřím, že dříve než za pět let bude pro větší počet zákazníků obchodů Albert přirozenou a jasnou první volbou produkt, který bude z portfolia našich privátních značek.

Tým

To nejdůležitější v životě každého manažera. Bez fungujícího týmu je manažer prakticky „nikdo“.

Co mě v práci baví

Práce s lidmi. A také různorodost.

Magické číslo

Každé, které ukazuje rostoucí prodej a profitabilitu.

Životní motto

Chovej se k ostatním tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě.

Peníze

Prostředek k osobní svobodě a splnění některých snů (byť zdaleka ne všechny sny lze splnit jen penězi).

Můj vzor

Osobně i pracovně mě nejvíce ovlivnili dva muži – můj otec a můj nadřízený v mé první manažerské roli (díky, Marku).

Peklo

Uspokojování ega a osobních ambicí přes pozici moci.

Životní cíl

Chci ze svých dětí vychovat dobré a slušné lidi.

Nad čím nejčastěji kroutím hlavou

Nad lidskou hloupostí.

Co mě v poslední době nejvíc rozesmálo

Pohled do zrcadla.

Nejoblíbenější vtip

Ten, kterému se smějete, i když ho slyšíte podvacáté.

Oblíbené divadlo/film

Stavím na stejnou úroveň Divadlo Járy Cimrmana a britskou komediální skupinu Monty Pythons Flying Cirkus (MPFC). Oba spolky jsou fenoménem, který přežil mnoho desetiletí a jejich odkaz tu bude trvat i dál, přestože v poslední době jejich zakládající členové postupně z tohoto světa odcházejí.

 

Kariéra Ondřeje Martinovského:

Ondřej Martinovský, absolvent Vysoké školy hotelové v Praze, se na svou profesní dráhu vydal nejprve do společnosti Tesco, kde si vyzkoušel několik nákupních a manažerských pozic, rok také působil jako obchodní ředitel maloobchodní sítě Žabka. Od roku 2013 pracuje pro společnost Albert Česká republika. Z pozice senior category managera nealkoholických nápojů se o 4,5 roku později jako project director – new store concept přesunul k řízení konceptu nových městských formátů obchodů. Od července 2019 zastává pozici own brands sourcing & ranging director. Ve svém volném čase se věnuje hlavně sportu, aktivně hraje hokej za klub HC Válec Úvaly, nepohrdne během a badmintonem. Rád si pak odpočine u dobrého jídla a pití.

 

Profil Ondřeje Martinovského najdete také v časopisu Zboží&Prodej 3/2020.

 

Související články:

Digitální tým společnosti Albert rozšířil Robert Johnson

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required