
Ondřej Martinovský má rád výzvy a zdá se, že právě v rychloobrátkovém maloobchodu našel jejich zdroj. Do sítě Albert přišel v roce 2013, aby řídil nákup v oddělení nápojů. Poté projektově zastřešil vývoj nového konceptu formátu městských supermarketů. Když se vše úspěšně rozběhlo, poohlížel se po dalším nelehkém úkolu, kterého by se mohl zhostit. Ten přišel v podobě spojeného oddělení nákupu privátních značek a řízení změn sortimentu.
Pracovní úspěch
Za svůj největší úspěch považuji, že se mi v každé manažerské pozici podařilo poskládat ten nejlépe fungující tým, ve kterém se lidé navzájem výborně doplňují.
Vize
Věřím, že dříve než za pět let bude pro větší počet zákazníků obchodů Albert přirozenou a jasnou první volbou produkt, který bude z portfolia našich privátních značek.
Tým
To nejdůležitější v životě každého manažera. Bez fungujícího týmu je manažer prakticky „nikdo“.
Co mě v práci baví
Práce s lidmi. A také různorodost.
Magické číslo
Každé, které ukazuje rostoucí prodej a profitabilitu.
Životní motto
Chovej se k ostatním tak, jak chceš, aby se oni chovali k tobě.
Peníze
Prostředek k osobní svobodě a splnění některých snů (byť zdaleka ne všechny sny lze splnit jen penězi).
Můj vzor
Osobně i pracovně mě nejvíce ovlivnili dva muži – můj otec a můj nadřízený v mé první manažerské roli (díky, Marku).
Peklo
Uspokojování ega a osobních ambicí přes pozici moci.
Životní cíl
Chci ze svých dětí vychovat dobré a slušné lidi.
Nad čím nejčastěji kroutím hlavou
Nad lidskou hloupostí.
Co mě v poslední době nejvíc rozesmálo
Pohled do zrcadla.
Nejoblíbenější vtip
Ten, kterému se smějete, i když ho slyšíte podvacáté.
Oblíbené divadlo/film
Stavím na stejnou úroveň Divadlo Járy Cimrmana a britskou komediální skupinu Monty Pythons Flying Cirkus (MPFC). Oba spolky jsou fenoménem, který přežil mnoho desetiletí a jejich odkaz tu bude trvat i dál, přestože v poslední době jejich zakládající členové postupně z tohoto světa odcházejí.
Kariéra Ondřeje Martinovského:
Ondřej Martinovský, absolvent Vysoké školy hotelové v Praze, se na svou profesní dráhu vydal nejprve do společnosti Tesco, kde si vyzkoušel několik nákupních a manažerských pozic, rok také působil jako obchodní ředitel maloobchodní sítě Žabka. Od roku 2013 pracuje pro společnost Albert Česká republika. Z pozice senior category managera nealkoholických nápojů se o 4,5 roku později jako project director – new store concept přesunul k řízení konceptu nových městských formátů obchodů. Od července 2019 zastává pozici own brands sourcing & ranging director. Ve svém volném čase se věnuje hlavně sportu, aktivně hraje hokej za klub HC Válec Úvaly, nepohrdne během a badmintonem. Rád si pak odpočine u dobrého jídla a pití.
Profil Ondřeje Martinovského najdete také v časopisu Zboží&Prodej 3/2020.