logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Maloobchodní síť prodejen Žabka do svého sortimentu zařadila i volně prodejná léčiva. K dostání...
  • Společnost M2C bude nově spravovat oblast facility managementu, kterou si skupina CPI Property...
  • Vláda na svém pondělním jednání schválila otevření papírnictví a prodejen dětského oblečení i...
  • Řetězec Billa v uplynulých dnech informoval o zachování stávajících benefitů pro zaměstnance a...

Zboží&Prodej 6–7/2020: Promoční spirála se točí dál; chladicí technika v retailu; rozhovor s Patrikem Dojčinovičem

29. června 2020
Aktuální vydání 0
1157
Zboží&Prodej 6–7/2020: Promoční spirála se točí dál; chladicí technika v retailu; rozhovor s Patrikem Dojčinovičem

Časopis Zboží&Prodej č. 273 (6–7/2020) vychází právě v těchto dnech.

Jaká témata v aktuálním vydání ZaP Mag najdete?

→ Jarní měsíce letošního roku znamenaly pro on-line byznys iTesco.cz převratné období. Společnost Tesco Stores ČR řešila enormní nárůst poptávky a současně nedostatek personálu. Byla to důležitá zkušenost pro všechny strany, která naučila i konzervativní zákazníky nakupovat na internetu. O kamenné prodejny ale její výkonný ředitel Patrik Dojčinovič určitě strach nemá. Koronavirová zkušenost ukázala, jak moc lidé potřebují socializaci, kterou po rozvolnění pravidel stvrdili fyzickým návratem do kamenných obchodů. Po restrukturalizaci je retailer kapitálově silný a do budoucna sází hlavně na omnichannel a nákupy on-the-go.

→ Koronavirová pandemie se v posledních týdnech stala katalyzátorem změn. Částečné omezení promočních aktivit vyvolalo otázku, zda koronavirus nepřispěje také k novému pojetí akčních cen, kterými je tuzemský trh pověstný. Ačkoli nikdo z nás nemá křišťálovou kouli (a že by se hodila), po pozvolném rozvolňování bezpečnostních opatření to vypadá, že se promoční spirála bude nejspíše točit bez velkých změn dál.

→ Asociace POPAI CE uspořádala v květnu druhou virtuální konferenci, tentokrát s cílem podpořit dodavatele, výrobce a agentury v oblasti in-store projektů v současné době. Program přinesl konkrétní příběhy výrobců POP v době koronaviru. Jak museli reagovat na současnou nelehkou situaci a jak se s ní vypořádali, prozradili tři zástupci společností. Součástí akce bylo i vystoupení specialistky z oblasti práva.

→ Z dostupných informací vyplývá, že letošní léto bude opět teplé a suché. Především vysoké teploty znamenají vždy zvýšené nároky na chladicí techniku. Ta totiž musí trvale dokázat uchovat potraviny na požadované úrovni. Není totiž nic horšího, než když je dodržen celý teplotní řetězec a prodejna, respektive její chladicí nábytek, nepracuje správně. Kromě funkčnosti jsou na něj dnes kladeny i další nároky.

→ CatScan: opět předkládáme detailní analýzy vybraných produktových kategorií. V aktuálním vydaní najdete trendy v rámci těstovin, rýže a luštěnin, impulzního zboží a dámské hygieny. Články zahrnují také informace o prodejích, data a komentáře, nechybí ani výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v obvyklém tištěném nákladu (detailnější informace o distribuci ZaP Mag najdete zde).

Ještě časopis neodebíráte? Předplatné ZaP Mag si můžete zajistit zde.

Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i dvě možnosti, jak je možné přečíst si časopis v elektronické podobě on-line:

  1. Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.
  2. Můžete si jej prohlížet na stránkách www.issuu.com kliknutím na odkaz níže.

Přejeme našim čtenářům inspirativní a příjemné čtení!

 

Související články:

Starejte se o zákaznickou zkušenost Vítejte v novém retailu Promoční spirála se bude točit dál Zboží&Prodej 8/2020: Vítejte v novém retailu; Péče o zákaznickou zkušenost

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

20. 1. 2021, Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy – webinář

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok