
Časopis Zboží&Prodej č. 273 (6–7/2020) vychází právě v těchto dnech.
Jaká témata v aktuálním vydání ZaP Mag najdete?
→ Jarní měsíce letošního roku znamenaly pro on-line byznys iTesco.cz převratné období. Společnost Tesco Stores ČR řešila enormní nárůst poptávky a současně nedostatek personálu. Byla to důležitá zkušenost pro všechny strany, která naučila i konzervativní zákazníky nakupovat na internetu. O kamenné prodejny ale její výkonný ředitel Patrik Dojčinovič určitě strach nemá. Koronavirová zkušenost ukázala, jak moc lidé potřebují socializaci, kterou po rozvolnění pravidel stvrdili fyzickým návratem do kamenných obchodů. Po restrukturalizaci je retailer kapitálově silný a do budoucna sází hlavně na omnichannel a nákupy on-the-go.
→ Koronavirová pandemie se v posledních týdnech stala katalyzátorem změn. Částečné omezení promočních aktivit vyvolalo otázku, zda koronavirus nepřispěje také k novému pojetí akčních cen, kterými je tuzemský trh pověstný. Ačkoli nikdo z nás nemá křišťálovou kouli (a že by se hodila), po pozvolném rozvolňování bezpečnostních opatření to vypadá, že se promoční spirála bude nejspíše točit bez velkých změn dál.
→ Asociace POPAI CE uspořádala v květnu druhou virtuální konferenci, tentokrát s cílem podpořit dodavatele, výrobce a agentury v oblasti in-store projektů v současné době. Program přinesl konkrétní příběhy výrobců POP v době koronaviru. Jak museli reagovat na současnou nelehkou situaci a jak se s ní vypořádali, prozradili tři zástupci společností. Součástí akce bylo i vystoupení specialistky z oblasti práva.
→ Z dostupných informací vyplývá, že letošní léto bude opět teplé a suché. Především vysoké teploty znamenají vždy zvýšené nároky na chladicí techniku. Ta totiž musí trvale dokázat uchovat potraviny na požadované úrovni. Není totiž nic horšího, než když je dodržen celý teplotní řetězec a prodejna, respektive její chladicí nábytek, nepracuje správně. Kromě funkčnosti jsou na něj dnes kladeny i další nároky.
→ CatScan: opět předkládáme detailní analýzy vybraných produktových kategorií. V aktuálním vydaní najdete trendy v rámci těstovin, rýže a luštěnin, impulzního zboží a dámské hygieny. Články zahrnují také informace o prodejích, data a komentáře, nechybí ani výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.
Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v obvyklém tištěném nákladu (detailnější informace o distribuci ZaP Mag najdete zde).
Ještě časopis neodebíráte? Předplatné ZaP Mag si můžete zajistit zde.
Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i dvě možnosti, jak je možné přečíst si časopis v elektronické podobě on-line:
- Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.
- Můžete si jej prohlížet na stránkách www.issuu.com kliknutím na odkaz níže.
Přejeme našim čtenářům inspirativní a příjemné čtení!