logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

Zboží&Prodej 6–7/2020: Promoční spirála se točí dál; chladicí technika v retailu; rozhovor s Patrikem Dojčinovičem

29. června 2020
Aktuální vydání 0
2891
Zboží&Prodej 6–7/2020: Promoční spirála se točí dál; chladicí technika v retailu; rozhovor s Patrikem Dojčinovičem

Časopis Zboží&Prodej č. 273 (6–7/2020) vychází právě v těchto dnech.

Jaká témata v aktuálním vydání ZaP Mag najdete?

→ Jarní měsíce letošního roku znamenaly pro on-line byznys iTesco.cz převratné období. Společnost Tesco Stores ČR řešila enormní nárůst poptávky a současně nedostatek personálu. Byla to důležitá zkušenost pro všechny strany, která naučila i konzervativní zákazníky nakupovat na internetu. O kamenné prodejny ale její výkonný ředitel Patrik Dojčinovič určitě strach nemá. Koronavirová zkušenost ukázala, jak moc lidé potřebují socializaci, kterou po rozvolnění pravidel stvrdili fyzickým návratem do kamenných obchodů. Po restrukturalizaci je retailer kapitálově silný a do budoucna sází hlavně na omnichannel a nákupy on-the-go.

→ Koronavirová pandemie se v posledních týdnech stala katalyzátorem změn. Částečné omezení promočních aktivit vyvolalo otázku, zda koronavirus nepřispěje také k novému pojetí akčních cen, kterými je tuzemský trh pověstný. Ačkoli nikdo z nás nemá křišťálovou kouli (a že by se hodila), po pozvolném rozvolňování bezpečnostních opatření to vypadá, že se promoční spirála bude nejspíše točit bez velkých změn dál.

→ Asociace POPAI CE uspořádala v květnu druhou virtuální konferenci, tentokrát s cílem podpořit dodavatele, výrobce a agentury v oblasti in-store projektů v současné době. Program přinesl konkrétní příběhy výrobců POP v době koronaviru. Jak museli reagovat na současnou nelehkou situaci a jak se s ní vypořádali, prozradili tři zástupci společností. Součástí akce bylo i vystoupení specialistky z oblasti práva.

→ Z dostupných informací vyplývá, že letošní léto bude opět teplé a suché. Především vysoké teploty znamenají vždy zvýšené nároky na chladicí techniku. Ta totiž musí trvale dokázat uchovat potraviny na požadované úrovni. Není totiž nic horšího, než když je dodržen celý teplotní řetězec a prodejna, respektive její chladicí nábytek, nepracuje správně. Kromě funkčnosti jsou na něj dnes kladeny i další nároky.

→ CatScan: opět předkládáme detailní analýzy vybraných produktových kategorií. V aktuálním vydaní najdete trendy v rámci těstovin, rýže a luštěnin, impulzního zboží a dámské hygieny. Články zahrnují také informace o prodejích, data a komentáře, nechybí ani výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v obvyklém tištěném nákladu (detailnější informace o distribuci ZaP Mag najdete zde).

Ještě časopis neodebíráte? Předplatné ZaP Mag si můžete zajistit zde.

Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i dvě možnosti, jak je možné přečíst si časopis v elektronické podobě on-line:

  1. Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.
  2. Můžete si jej prohlížet na stránkách www.issuu.com kliknutím na odkaz níže.

Přejeme našim čtenářům inspirativní a příjemné čtení!

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required