
Časopis Zboží&Prodej č. 274 (8/2020) vychází v těchto dnech.
Jaká témata v aktuálním vydání ZaP Mag najdete?
→ Formát retail parků se v tuzemsku rozvíjí už dvě desítky let a nabízí win-win strategii všem zúčastněným, tedy majiteli, nájemci, obci či městu a zákazníkovi. Situace kolem pandemie covid-19 navíc ukázala, že je tento formát prodejen vůči podobným krizím rezistentní. Do budoucna tak retail parky pravděpodobně svoji roli ještě posílí, říká kromě jiného v rozhovoru Michael Tauwinkl, managing director společnosti Trei Real Estate CZ/SK.
→ Čeští zákazníci se prý mají z čeho těšit. Zákaznická zkušenost se totiž v tuzemsku od roku 2017, kdy společnost KPMG provedla její první měření, kontinuálně zlepšuje. Loňské výsledky mimo jiné odhalily, co spojuje i odlišuje zákazníky napříč generacemi. Dobrou zprávou pro spotřebitele všech generací je, že firmy stále více vnímají právě zákaznickou zkušenost jako důležitý pilíř jejich úspěchu. A po koronavirové zkušenosti to bude platit dvojnásob. Téma vydání nabízí komentáře, předpovědi i konkrétní čísla.
→ Asociace POPAI CE v červnu uspořádala třetí virtuální seminář. Jeho náplní byla snaha predikovat, jaký bude život po covidu, jaké scénáře a strategie lze předvídat a následně aplikovat v oblasti retailu a jeho komunikace. V závěru akce nechyběl ani diskusní panel, kde účastníci diskutovali o tom, jak důležité je spolupracovat.
→ Koronavir zasáhl všechny oblasti podnikání a retail díky němu prošel restartem. Prodej některých druhů zboží ve stavu nouze prakticky ustal a obchodníci se museli vyrovnat s ekonomickými následky krize. Pandemie prověřila odolnost distribučních kanálů i personálních zdrojů, protože prodejci byli nuceni zvládnout nápor zákazníků i výpadky v zásobování. Jedno je ale jisté – kdo neváhal s digitalizací, získal výhodu. Více najdete v článku zaměřeném na nové trendy v retailu.
→ CatScan: opět nabízíme detailní analýzy vybraných produktových kategorií. V aktuálním vydání jsou k dispozici trendy v rámci produktů vhodných ke snídani, sortimentu pro teplý pult, hraček a přípravků na mytí nádobí. Články také obsahují informace o prodejích, data a komentáře. Opět nechybí výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.
Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v obvyklém tištěném nákladu (detailnější informace o distribuci ZaP Mag najdete zde).
Ještě časopis neodebíráte? Předplatné ZaP Mag si můžete zajistit zde.
Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i dvě možnosti, jak je možné přečíst si časopis v elektronické podobě on-line:
- Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.
- Můžete si jej prohlížet na stránkách www.issuu.com kliknutím na odkaz níže.
Přejeme našim čtenářům inspirativní a příjemné čtení!