logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Zboží&Prodej 8/2020: Vítejte v novém retailu; Péče o zákaznickou zkušenost

1. září 2020
Aktuální vydání 0
1465
Zboží&Prodej 8/2020: Vítejte v novém retailu; Péče o zákaznickou zkušenost

Časopis Zboží&Prodej č. 274 (8/2020) vychází v těchto dnech.

Jaká témata v aktuálním vydání ZaP Mag najdete?

→ Formát retail parků se v tuzemsku rozvíjí už dvě desítky let a nabízí win-win strategii všem zúčastněným, tedy majiteli, nájemci, obci či městu a zákazníkovi. Situace kolem pandemie covid-19 navíc ukázala, že je tento formát prodejen vůči podobným krizím rezistentní. Do budoucna tak retail parky pravděpodobně svoji roli ještě posílí, říká kromě jiného v rozhovoru Michael Tauwinkl, managing director společnosti Trei Real Estate CZ/SK.

→ Čeští zákazníci se prý mají z čeho těšit. Zákaznická zkušenost se totiž v tuzemsku od roku 2017, kdy společnost KPMG provedla její první měření, kontinuálně zlepšuje. Loňské výsledky mimo jiné odhalily, co spojuje i odlišuje zákazníky napříč generacemi. Dobrou zprávou pro spotřebitele všech generací je, že firmy stále více vnímají právě zákaznickou zkušenost jako důležitý pilíř jejich úspěchu. A po koronavirové zkušenosti to bude platit dvojnásob. Téma vydání nabízí komentáře, předpovědi i konkrétní čísla.

→ Asociace POPAI CE v červnu uspořádala třetí virtuální seminář. Jeho náplní byla snaha predikovat, jaký bude život po covidu, jaké scénáře a strategie lze předvídat a následně aplikovat v oblasti retailu a jeho komunikace. V závěru akce nechyběl ani diskusní panel, kde účastníci diskutovali o tom, jak důležité je spolupracovat.

→ Koronavir zasáhl všechny oblasti podnikání a retail díky němu prošel restartem. Prodej některých druhů zboží ve stavu nouze prakticky ustal a obchodníci se museli vyrovnat s ekonomickými následky krize. Pandemie prověřila odolnost distribučních kanálů i personálních zdrojů, protože prodejci byli nuceni zvládnout nápor zákazníků i výpadky v zásobování. Jedno je ale jisté – kdo neváhal s digitalizací, získal výhodu. Více najdete v článku zaměřeném na nové trendy v retailu.

→ CatScan: opět nabízíme detailní analýzy vybraných produktových kategorií. V aktuálním vydání jsou k dispozici trendy v rámci produktů vhodných ke snídani, sortimentu pro teplý pult, hraček a přípravků na mytí nádobí. Články také obsahují informace o prodejích, data a komentáře. Opět nechybí výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v obvyklém tištěném nákladu (detailnější informace o distribuci ZaP Mag najdete zde).

Ještě časopis neodebíráte? Předplatné ZaP Mag si můžete zajistit zde.

Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i dvě možnosti, jak je možné přečíst si časopis v elektronické podobě on-line:

  1. Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.
  2. Můžete si jej prohlížet na stránkách www.issuu.com kliknutím na odkaz níže.

Přejeme našim čtenářům inspirativní a příjemné čtení!

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required