
Časopis Zboží&Prodej č. 275 (9/2020) vychází právě v těchto dnech.
Jaká témata v aktuálním vydání ZaPmag najdete?
→ Věří ve spolupráci. Rád dělá věci, které mají smysl. A nebojí se jít ani proti proudu, třeba když jde o udržitelná řešení, která se mnohde mění spíše v populismus. Právě ten Pavlu Březinovi, předsedovi představenstva Skupiny Coop a předsedovi Asociace českého tradičního obchodu (AČTO), dělá těžkou hlavu a určitě se s ním nemíní smířit.
→ Tuzemský potravinářský průmysl je, co se týká inovací, poměrně aktivní. A v posledních letech je znatelný pohyb i v oblasti rostlinných výrobků (takzvaně plant based), které nabízejí alternativu běžnému, standardnímu stravování. Z hlediska dostupnosti, pestrosti, ceny, ale také chuti je ovšem v porovnání se západními trhy místní nabídka stále pozadu.
→ Merchandising je a bude i nadále jedním z největších faktorů ovlivňujících prodeje a způsob zapojení zákazníků do maloobchodu. To, jakým způsobem je v prodejně prováděn, ovlivňuje vše od vnímání značky až po zkušenost zákazníka. Proto je důležité, aby obchodní iniciativy byly přesné a relevantní. Je nutné znát vkus spotřebitelů a vědět, jak na něj reagují ostatní obchodníci. Jen tak lze vylepšit a implementovat vítěznou strategii.
→ Nechat si namarkovat zboží pokladní, nebo použít samoobslužnou pokladnu či rovnou skener a načítat si zboží do platebního košíku již během nákupu? Umožnit zaplatit za nákup hotově nebo bezkontaktně? Mohlo by se zdát, že jde o drobnosti a volba je na obchodníkovi, protože zákazníci nakonec stejně využijí to, co jim nabídne. A může tomu tak být. Ale pokud spotřebitel nedostane možnost výběru, příště se již možná nevrátí nebo se ze spokojeného zákazníka stane rozladěný.
→ CatScan: opět jsou vám k dispozici podrobné analýzy vybraných produktových kategorií. V aktuálním vydaní shrnujeme trendy v rámci koření a ochucovadel, teplých nápojů, krmiv a eko drogerie. Články také zahrnují informace o prodejích, data a komentáře. Jejich součástí je opět výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.
Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v obvyklém tištěném nákladu (detailnější informace o distribuci ZaPmag najdete zde).
Ještě časopis neodebíráte? Předplatné ZaPmag si můžete zajistit zde.
Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i dvě možnosti, jak je možné přečíst si časopis v elektronické podobě on-line:
- Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.
- Můžete si jej prohlížet na stránkách www.issuu.com kliknutím na odkaz níže.
Přejeme našim čtenářům příjemné a inspirativní čtení!