logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nákupní aliance Můj obchod slaví na českém trhu 10 let. Pro společnost Makro patří její rozvoj...
  • Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 5/2022? Rozhovor: Nákupní aliance Můj obchod...
  • Práce v absolventském programu ve společnosti Tesco Stores ČR při studiu na vysoké škole ji...
  • Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo...

Martin Čivrný, manažer udržitelnosti, Makro Cash & Carry ČR: Baví mě pracovat systematicky, krok po kroku od začátku do konce

18. března 2021
Profily 0
1100
Martin Čivrný, manažer udržitelnosti, Makro Cash & Carry ČR: Baví mě pracovat systematicky, krok po kroku od začátku do konce

Téma udržitelnosti ho začalo zajímat už na studiích České zemědělské univerzity v Praze. A protože jen studovat mu přišlo poněkud málo, naskočil do společnosti Makro Cash & Carry ČR jako stážista ještě při studiích a… zůstal. Po ukončení školy se pustil do plného úvazku v oddělení vlastních značek a pak si na dva roky „odskočil“ do mezinárodního talentového programu Metro Potentials. A protože se od začátku zajímal hlavně o udržitelnost a CSR, po návratu na centrálu bylo jasno. „Tahle pozice dávala smysl mně i firmě,“ říká.

Vize

Přál bych si, aby za pět let bylo Makro vnímáno jako udržitelná firma. Naše velkoobchodní role na trhu je hodně specifická, odlišná od klasického retailu. Prostřednictvím sektoru gastronomie ovlivňujeme nejen provozovatele restaurací, ale i spotřebitele. Jako prodejce máme velkou odpovědnost za to, jaké produkty našim zákazníkům nabízíme, a naším cílem musí i nadále být kultivace celého potravinářského řetězce a s tím spojené kvality potravin.

Tým

Smysl chodit do práce. Velkoobchod je především o lidech. Baví mě pracovat v týmu lidí, kteří jdou společně za nějakým cílem a pak se radují z výsledku. Poslední dva roky jsem pracoval hodně samostatně, nyní si týmového ducha užívám.

Pracovní úspěch

Konec prodeje plastových tašek u pokladen v Makru. Stalo se to v červenci roku 2019 a jsem hrdý na to, že jsme nepodlehli společenskému tlaku, abychom je nahrazovali jinými jednorázovými druhy, například dalšími papírovými. Místo toho nabízíme dvě velikosti tašky vyrobené z recyklovaného PET určené k několikanásobnému použití, vhodné pro náš velkoobchodní koncept.

Magické číslo

Magické číslo nemám, na numerologii nevěřím. Mé oblíbené je ale číslo 16, to mám vždy na hokejovém dresu.

Koníček

Rád čtu a chodím do přírody. Mám rád dlouhé túry v horách či lese a několikadenní přechody. Jednou bych rád šel na opravdu dlouhý pěší pochod. Jen nevím, kdy to stihnu.

Co mě v práci nejvíce baví

Různorodost. Každý den řeším něco jiného a nikdy se nenudím. Baví mě pracovat systematicky, krok po kroku od začátku do konce. Nemám rád chaos.

Životní cíl

Rád bych prožil dlouhý a šťastný život v blízkosti přírody po boku mé rodiny a přátel.

Peníze

Svoboda a možnost volby a pohybu. Chovám k nim respekt – vše si za ně koupit nelze, ale díky nim mohu já i ostatní lidé prožít příjemnější život.

Můj vzor

Obdivuji lidi, kteří dokážou svýma rukama tvořit osobité a jedinečné věci. Inspirací jsou pro mě lidé, kteří se dokážou rozhodnout něco změnit. Vážím si profesionálních sportovců a lidí v kultuře. Bez ní nejsme nic.

Peklo

Nezájem lidí o své bezprostřední okolí. Pokud je někdo líný vyhodit odpadky do koše a raději je hodí na zem či do přírody, moje hlava to nebere. Také mi vadí nefunkční státní správa a její firmy. Fronta lidí v pobočce České pošty mě umí vytočit doběla.

Oblíbený film, kniha, divadlo

Pulp Fiction od Quentina Tarantina. Knižní série Zaklínač. Divadlo pod Palmovkou.

Co mě v poslední době nejvíc rozesmálo

V poslední době se nejvíce směji politickým kolážím od autora TMBK. To zaručeně funguje.

Nad čím nejčastěji kroutím hlavou

Momentálně nad tím, co dalšího v bytě sežralo či zničilo naše štěně krátkosrsté kolie.

Nejoblíbenější vtip

Malé velblouďátko se ptá maminky: „Maminko, proč máme na zádech ty dva hrby?“ „Víš, synáčku, to když jdeme s karavanou po poušti, tak v nich máme zásobárnu vody.“ „A maminko, proč máme na očích takové dlouhé řasy?“ „Víš, synáčku, to když jdeme s karavanou po poušti, tak aby nám písek nepadal do očí.“ „A maminko, proč máme na konci nohou takové chlupaté chomáčky?“  „Víš, synáčku, to když jdeme s karavanou po poušti, tak aby se nám nohy nebořily do písku.“ „Aha. A maminko, není nám to všechno tady v zoo všechno na h….?“

Životní motto

You can be a good person with a kind spirit and still tell people to f*ck off when needed.

 

Profil Martina Čivrného najdete také v časopisu Zboží&Prodej 3/2021.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required