logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Ke stávající odpovědnosti za veškerý obchod s retailovými zákazníky ve východní Evropě ve...
  • Které snídaňové produkty jsou jedničkami v promoci? Přehled exkluzivně pro Zboží a Prodej...
  • Možnost objednat na dvě ťuknutí, rychlé reklamace i funkce pro ty, kdo si chtějí k nákupu...
  • Trendy, které jsou v kategorii dámské hygieny patrné již několik let, pokračují a posilují. I...

AlzaBoxy budou k dispozici u 50 čerpacích stanic OMV

14. dubna 2021
Čerpací stanice 0
874
AlzaBoxy budou k dispozici u 50 čerpacích stanic OMV

Firmy OMV a Alza rozšiřují svou spolupráci. Zákazníci největšího českého internetového obchodu si budou moci nechat zaslat zboží do jednoho z 50 AlzaBoxů instalovaných u čerpacích stanic OMV po celé republice. Čerpací stanice se v dnešní době zasažené pandemií koronaviru stávají vyhledávaným místem bezkontaktního vyzvednutí zakoupeného zboží. Pro zákazníky odpadá nutnost návštěvy obchodních center, pošt či dalších zásilkových míst. Zvláště u větších nákupů pak řidiči oceňují možnost snadného parkování přímo u AlzaBoxu.

„Koncem loňského roku jsme poskytli u našich čerpacích stanic prostor pro větší množství AlzaBoxů. Na základě kladné reakce zákazníků jsme se společně s Alzou rozhodli tuto spolupráci dále rozšířit a na konci druhého čtvrtletí budou moci řidiči vyzvednout zboží zakoupené na e-shopu Alza.cz bezkontaktně již u více než třetiny všech čerpacích stanic OMV v České republice. Tímto rozšířením služeb a možností pro řidiče zdůrazňujeme naši filozofii We care more,“ říká Michal Janda, marketingový manažer společnosti OMV Česká republika.

AlzaBoxy se během pandemie osvědčily jako bezpečný způsob vyzvednutí zboží. „Jejich umístění u čerpacích stanic zákazníci oceňují, protože si mohou vyzvednout objednávku jednoduše při cestě domů. Spolupráce s řetězci, jako je OMV navíc umožňuje jejich síť rozšiřovat podstatně rychleji,“ dodává Jan Moudřík, ředitel expanze, facility a showroom managementu ve společnosti Alza, který má AlzaBoxy na starosti.

AlzaBoxy najdou zákazníci u čerpacích stanic OMV v Benešově, Berouně, Brně, Frýdku-Místku, Havlíčkově Brodě, Hodoníně, Hlinsku, Hradci Králové, Jihlavě, Karlových Varech, Kladně, Kopřivnici, Litvínovicích, Mariánských Lázních, Olomouci, Ostravě, Pardubicích, Plzni, Praze, Prostějově, Příbrami, Rožnově pod Radhoštěm, Sokolově, Strakonicích, Teplicích, Zlíně a Znojmě.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

15.–19. 10. 2022, Veletrh SIAL Paris

24. 11. 2022, Konference POPAI Fórum 2022

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required