
Skoro každý z nás má svého profesního koníčka a pro Hynka Zbořila je to digitální marketing. Chytil ho za srdce víc než oblast IT, které se věnoval na začátku své kariéry ve společnosti IBM. Od on-line marketing specialisty v agentuře H1, manažera marketingu v e-shopu Zoot a založení start-upového studia Creative Dock se od poloviny loňského roku věnuje řízení společnosti Kupi.cz, kde rozvíjí nákupního rádce i nástroj Kupi Retail Monitor.
Co mě v práci baví
Pracovat s lidmi, kteří jsou lepší a chytřejší než já. Řešit problémy, které nikdo předtím neřešil. Zažívat úspěchy a učit se z neúspěchů.
Vize
Stát se technologickým partnerem digitální transformace papírových letáků retailu a být hlavním hybatelem snižování spotřeby papíru v Česku.
Životní motto
Život je příliš krátký na to, aby člověk dělal práci, která ho nebaví. S lidmi, které nemá rád.
Peníze
Jsou výsledkem práce a ukazatelem úspěchu snažení. Jsou „vedlejším“ produktem dobře fungující firmy.
Tým
Základní stavební kámen úspěchu. Bez dobře fungujícího týmu lidí, kteří spolupracují, mají vlastní nápady, ambice a odvahu je realizovat, nejde postavit žádnou úspěšnou firmu.
Pracovní úspěch
Moment, kdy mi kolega z bývalé práce píše, že by se mnou zase rád pracoval.
Nad čím nejčastěji kroutím hlavou
Když si lidé nechtějí ulehčit práci a neustále se brání změnám, byť k lepšímu. A když někdo není schopen uznat chybu a omluvit se.
Magické číslo
Trojka. Narozen 3. 3. v čísle popisném 3. Ve fotbale pak pro mě byla jasnou volbou čísla dresu právě trojka.
Můj vzor
Brácha. Pracovitý a čestný člověk. Ze známých osobností si od každého beru to zajímavé a relevantní pro mě a snažím se být hlavně sám sebou se všemi svými výhodami i nevýhodami.
Koníček
Fotbal. Po třetí operaci kolene spíš už jen gaučově nebo na stadionu.
Oblíbená hudba
Kontrafakt, Eminem, Linkin Park. Rap je často motivační příběh o tom, jak se tvrdou prací a vytrvalostí dá dokázat téměř cokoliv.
Nejoblíbenější vtip
Lidé si nejvíce stěžují na nedostatek změn a na změny. Je to vtip a motto v jednom.
Peklo
Dokud jsme živí a zdraví, pravé peklo jsme nepoznali.
Kariéra Hynka Zbořila:
Hynek Zbořil začínal svoji kariéru v brněnském IBM, ale IT ho neoslovilo tolik jako digitální marketing. A tak po pár letech zamířil do Prahy, kde se během několika let vypracoval ze specialisty v agentuře H1.cz až po manažera marketingového týmu v módním e-shopu Zoot a tvůrce startupů Creative Dock. Od poloviny roku 2020 vede jako výkonný ředitel společnost Kupi.cz a rozvíjí nákupního rádce i Kupi Retail Monitor.
Profil Hynka Zbořila najdete také v časopisu Zboží&Prodej 5/2021.