logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nákupní aliance Můj obchod slaví na českém trhu 10 let. Pro společnost Makro patří její rozvoj...
  • Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 5/2022? Rozhovor: Nákupní aliance Můj obchod...
  • Práce v absolventském programu ve společnosti Tesco Stores ČR při studiu na vysoké škole ji...
  • Na pozici CEO pro Českou republiku a Slovensko, kterou dosud zastával současný COO skupiny DoDo...

Hynek Zbořil, výkonný ředitel, Kupi.cz: Baví mě zažívat úspěchy a učit se z neúspěchů

20. května 2021
Mladí v retailu 0
798
Hynek Zbořil, výkonný ředitel, Kupi.cz: Baví mě zažívat úspěchy a učit se z neúspěchů

Skoro každý z nás má svého profesního koníčka a pro Hynka Zbořila je to digitální marketing. Chytil ho za srdce víc než oblast IT, které se věnoval na začátku své kariéry ve společnosti IBM. Od on-line marketing specialisty v agentuře H1, manažera marketingu v e-shopu Zoot a založení start-upového studia Creative Dock se od poloviny loňského roku věnuje řízení společnosti Kupi.cz, kde rozvíjí nákupního rádce i nástroj Kupi Retail Monitor.

Co mě v práci baví

Pracovat s lidmi, kteří jsou lepší a chytřejší než já. Řešit problémy, které nikdo předtím neřešil. Zažívat úspěchy a učit se z neúspěchů.

Vize

Stát se technologickým partnerem digitální transformace papírových letáků retailu a být hlavním hybatelem snižování spotřeby papíru v Česku.

Životní motto

Život je příliš krátký na to, aby člověk dělal práci, která ho nebaví. S lidmi, které nemá rád.

Peníze

Jsou výsledkem práce a ukazatelem úspěchu snažení. Jsou „vedlejším“ produktem dobře fungující firmy.

Tým

Základní stavební kámen úspěchu. Bez dobře fungujícího týmu lidí, kteří spolupracují, mají vlastní nápady, ambice a odvahu je realizovat, nejde postavit žádnou úspěšnou firmu.

Pracovní úspěch

Moment, kdy mi kolega z bývalé práce píše, že by se mnou zase rád pracoval.

Nad čím nejčastěji kroutím hlavou

Když si lidé nechtějí ulehčit práci a neustále se brání změnám, byť k lepšímu. A když někdo není schopen uznat chybu a omluvit se.

Magické číslo

Trojka. Narozen 3. 3. v čísle popisném 3. Ve fotbale pak pro mě byla jasnou volbou čísla dresu právě trojka.

Můj vzor

Brácha. Pracovitý a čestný člověk. Ze známých osobností si od každého beru to zajímavé a relevantní pro mě a snažím se být hlavně sám sebou se všemi svými výhodami i nevýhodami.

Koníček

Fotbal. Po třetí operaci kolene spíš už jen gaučově nebo na stadionu.

Oblíbená hudba

Kontrafakt, Eminem, Linkin Park. Rap je často motivační příběh o tom, jak se tvrdou prací a vytrvalostí dá dokázat téměř cokoliv.

Nejoblíbenější vtip

Lidé si nejvíce stěžují na nedostatek změn a na změny. Je to vtip a motto v jednom.

Peklo

Dokud jsme živí a zdraví, pravé peklo jsme nepoznali.

 

Kariéra Hynka Zbořila:

Hynek Zbořil začínal svoji kariéru v brněnském IBM, ale IT ho neoslovilo tolik jako digitální marketing. A tak po pár letech zamířil do Prahy, kde se během několika let vypracoval ze specialisty v agentuře H1.cz až po manažera marketingového týmu v módním e-shopu Zoot a tvůrce startupů Creative Dock. Od poloviny roku 2020 vede jako výkonný ředitel společnost Kupi.cz a rozvíjí nákupního rádce i Kupi Retail Monitor.

 

Profil Hynka Zbořila najdete také v časopisu Zboží&Prodej 5/2021.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí

26. května 2022

Adéla Kovková, nákupčí privátních značek uzenin, lahůdek a rostlinné stravy pro CZ, SK a HU, Tesco Stores ČR: Nic není těžké, jen to občas zabere víc času  

26. května 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required