
Nová éra retailu – kamenný obchod se vrací na výsluní
14. ročník konference o trendech, perspektivách a změnách v oboru marketingové komunikace v retailu letos opět v omnichannel formě: vystoupení v prezenční formě a networking, ale také on-line prezentace, reportážní vstupy, interakce s účastníky. Zboží&Prodej je hlavním mediálním partnerem konference.
- Moderní technologie nás obklopují na každém kroku. Pronikají také do retailu a díky nim se retail stává technologicky čím dám vyspělejším. S jakými technologiemi se budeme v retailu běžně setkávat? Co budeme jako zákazníci považovat za technologicky samozřejmé a co se stane běžným standardem?
- Pomocí technologií získáváme data užitečná pro pochopení jak zákaznického chování, tak informace vztahující se ke zboží. Jaké kategorie, v jakých obdobích, v jakých částkách zákazník nakupuje? Co se děje se zbožím, než se dostane k zákazníkovi, a dokážeme jeho cestu sledovat? Co všechno lze získat a vyhodnocovat?
- V posledních letech retail ukazuje svou dynamiku. Vznikají nové koncepty a formy obchodů. Kategorie, u kterých bychom to dříve nepředpokládali.
- Zákazník se stává v nákupu a konzumaci zodpovědnějším. Zajímá se a vyžaduje udržitelný přístup zejména v oblasti obalů.
Letošní konferenci budou moderovat:
Vlasta Vlasáková, export trade marketing manager, Budějovický Budvar
Martin Hasilík, jednatel společnosti Authentica
Termín konání: 24. 11. 2022
Web: www.popai.cz/popai-forum-2022