
V lednu proběhne v Clarion Congress Hotelu Olomouc už 29. kongres na podporu tradičního trhu Samoška. Tentokrát se zaměří na automatizaci a digitalizaci obchodu. Setkají se na něm zástupci centrál maloobchodních sítí a družstev, majitelé prodejen na tradičním trhu a jejich dodavatelé.
Exkurze do prodejen nebo výrobního provozu, večerní party i odborný program zaměřený na současné dění a trendy v obchodě, ale i konkrétní podnikatelské příběhy obchodníků ve videoreportážích. I to čeká na účastníky kongresu, jehož cílem je obchodníkům přinášet nové informace z oboru i inspiraci a pomoci jim tak lépe držet krok s konkurencí.
Na měnící se potřeby zákazníků, kteří chtějí nakoupit pohodlně, rychle a v čase, který jim vyhovuje, cílí nový typ automatizovaných prodejen, jež se po pilotních projektech prosazují na trhu. Není to samozřejmě plošný recept na úspěch. Pro „obchod na rohu“ bude pořád důležitý sociální aspekt nákupu a vstřícný personál. Tento současný fenomén však mimo jiné ukázal, že bez modernizace prodejen směrem k digitalizaci a udržitelnosti to už dnes nepůjde. Umožňuje totiž kvalitnější servis pro zákazníky, úsporu nákladů a vyšší efektivitu procesů i práce se zaměstnanci.
Do konce listopadu mohou účastníci využít zvýhodněné podmínky registrace, kdy centrály maloobchodních sítí mají při registraci do 30. 11. vstup zdarma a dodavatelé platí 6 600 Kč / osoba.
Registrace na kongres: www.samoska-kongres.cz/registrace