logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Eastlog 2022 vzdal hold člověku v logistice Jubilejní 25. ročník největšího logistického...
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

Události 0
237
19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

Digitální komunikace v retailu už není jen o digitálních zobrazovačích. Pod vlivem digitalizace prochází svět retailu i chování zákazníků výraznými změnami. Digitální, technologicky vyspělé projekty, koncepty plně automatizovaných prodejen, softwary pro správu retailových prostor a další technologie, mezi které patří chytré regály, lednice a nebo i paletová místa, již nejsou hudbou budoucnosti. Naopak tato inovativní řešení stále častěji posouvají komunikaci v retailu dále, na vyšší úroveň, k lepším zážitkům pro nakupující, vyšší efektivitě a zároveň podporují udržitelnost. Seminář se koná pod taktovkou organizace POPAI CE. 

19. května od 14.00 do 17:00 v přednáškovýcgh prostorách Magenta Experience Center (Arkády Pankrác, Na Pankráci 86, 140 00, Praha 4)

Více informací o semináři: http://www.popai.cz/digitalni-nastroje-a-reseni-v-retailu-2022

Moderuje: David Lesch, Výkonný ředitel, AV MEDIA, a.s., Garant sekce Digitální komunikace POPAI CE

Program semináře se soustředí na výběr nejzajímavějších digitálních inovací na našem trhu. Představí příklady nových digitálních realizací, které v praxi fungují jako efektivní nástroje a koncepty v retailovém prostředí. Nebudou chybět ani zkušenosti a pohled zadavatelů.

Prezentace a přednášející:

  • Golden Eye

Svět zažívá raketový vzestup v používání moderních technologií. Řada lidí si už bez nich nedokáže představit svůj život. Jedním z důvodů, proč tomu tak je, je to, že nám v mnoha ohledech ulehčují život. Není proto divu, že se jejich používání nevyhýbá ani oblasti in-storu. Projekt Golden Eye neboli Zlaté oko je zářným příkladem takové technologie. Nově vyvinutý software dokáže s pomocí fotokamer umístěných do mrazáků v obchodních řetězcích sám připravit a navrhnout objednávku. Dochází tak k značnému zjednodušení a zautomatizování procesů navíc s možností dalšího sdílení dat.

Miroslav Mahdal, General manager ve společnosti empea, s.r.o.

Veronika Zichová, Unilever, Cabinet operations and Ice Cream IT systems manager CZ&SK

  • Chytré police a paletové místo         

Petr Žikovský, Head of Sales Development – Retail, Adastra

  • Aktivity na prodejně digitálně

Moderní, chytrá, digitální správu půdorysů prodejen a planogramů, umožňuje a podporuje zvýšení efektivity dalších procesů a postupů. Například kompletní správu úkolů, takže je třeba možné, aby prodejna vybrala konkrétní regál a nahlásila, že je rozbitý, nebo naopak centrála zase může vytvořit při kontrole prodejny seznam úkolů, které je třeba řešit ze strany prodejny.

Petr Kavánek, CEO, Quant Retail s.r.o.

  • Plně automatizovaná a bezobslužná prodejna

Absolutní retailovou novinkou jara letošního roku je projekt spol. Knowinstore otevření první bezobslužné prodejny 24/7 v České republice. Netradiční formát již několik měsíců úspěšně funguje v hybridním režimu v jihočeských Strakonicích. Bezobslužný systém, který nabízíme, není určen jen pro potravinářský segment trhu, ale je šitý na míru pro celou škálu dalších retailových formátů.

Pavel Kozler, jednatel KNOWINSTORE s.r.o.

 

Související články:

digitálníTradiční a digitální nosiče – jak se komunikace mění a vyvíjí? POPAI CE ocenila nejlepší komunikační projekty v retailu Nový výzkum mapoval využití softwarových systémů v retailu Justinas Liuima: Firmy hledají digitální nástroje pro posílení dodavatelského řetězce

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required