
Digitální komunikace v retailu už není jen o digitálních zobrazovačích. Pod vlivem digitalizace prochází svět retailu i chování zákazníků výraznými změnami. Digitální, technologicky vyspělé projekty, koncepty plně automatizovaných prodejen, softwary pro správu retailových prostor a další technologie, mezi které patří chytré regály, lednice a nebo i paletová místa, již nejsou hudbou budoucnosti. Naopak tato inovativní řešení stále častěji posouvají komunikaci v retailu dále, na vyšší úroveň, k lepším zážitkům pro nakupující, vyšší efektivitě a zároveň podporují udržitelnost. Seminář se koná pod taktovkou organizace POPAI CE.
19. května od 14.00 do 17:00 v přednáškovýcgh prostorách Magenta Experience Center (Arkády Pankrác, Na Pankráci 86, 140 00, Praha 4)
Více informací o semináři: http://www.popai.cz/digitalni-nastroje-a-reseni-v-retailu-2022
Moderuje: David Lesch, Výkonný ředitel, AV MEDIA, a.s., Garant sekce Digitální komunikace POPAI CE
Program semináře se soustředí na výběr nejzajímavějších digitálních inovací na našem trhu. Představí příklady nových digitálních realizací, které v praxi fungují jako efektivní nástroje a koncepty v retailovém prostředí. Nebudou chybět ani zkušenosti a pohled zadavatelů.
Prezentace a přednášející:
- Golden Eye
Svět zažívá raketový vzestup v používání moderních technologií. Řada lidí si už bez nich nedokáže představit svůj život. Jedním z důvodů, proč tomu tak je, je to, že nám v mnoha ohledech ulehčují život. Není proto divu, že se jejich používání nevyhýbá ani oblasti in-storu. Projekt Golden Eye neboli Zlaté oko je zářným příkladem takové technologie. Nově vyvinutý software dokáže s pomocí fotokamer umístěných do mrazáků v obchodních řetězcích sám připravit a navrhnout objednávku. Dochází tak k značnému zjednodušení a zautomatizování procesů navíc s možností dalšího sdílení dat.
Miroslav Mahdal, General manager ve společnosti empea, s.r.o.
Veronika Zichová, Unilever, Cabinet operations and Ice Cream IT systems manager CZ&SK
- Chytré police a paletové místo
Petr Žikovský, Head of Sales Development – Retail, Adastra
- Aktivity na prodejně digitálně
Moderní, chytrá, digitální správu půdorysů prodejen a planogramů, umožňuje a podporuje zvýšení efektivity dalších procesů a postupů. Například kompletní správu úkolů, takže je třeba možné, aby prodejna vybrala konkrétní regál a nahlásila, že je rozbitý, nebo naopak centrála zase může vytvořit při kontrole prodejny seznam úkolů, které je třeba řešit ze strany prodejny.
Petr Kavánek, CEO, Quant Retail s.r.o.
- Plně automatizovaná a bezobslužná prodejna
Absolutní retailovou novinkou jara letošního roku je projekt spol. Knowinstore otevření první bezobslužné prodejny 24/7 v České republice. Netradiční formát již několik měsíců úspěšně funguje v hybridním režimu v jihočeských Strakonicích. Bezobslužný systém, který nabízíme, není určen jen pro potravinářský segment trhu, ale je šitý na míru pro celou škálu dalších retailových formátů.
Pavel Kozler, jednatel KNOWINSTORE s.r.o.