logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Česká republika se v dostupnosti platebních terminálů řadí k evropskému průměru, na tisícovku...
  • Výrobce balených cukrovinek, skupina Ferrero, zveřejnila aktuální informace o úspěšném...
  • Do sítě výdejních schránek společnosti OX Point se během měsíce integroval druhý velký dopravce....
  • Pití kvalitního italského prosecca se stalo fenoménem a získalo si oblibu po celém světě. V roce...

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

27. července 2022
Komerční sdělení 0
244
FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu.

Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání vedle vlastního e-shopu značky a podnikové prodejny v Břeclavi v sítích dm, Rossmann a Sklizeno, dílčích prodejnách zaměřených především na zdravou výživu a také na e-shopech rohlik.cz, kosik.cz, drmax.cz, pilulka.cz a lékárna.cz. Nyní značka rozšiřuje prodejní síť také o e-shop a prodejny Datart, kterých je aktuálně v České republice a na Slovensku již 113. FeelEco v prodejnách Datart nabídne především prostředky na praní, mytí nádobí a čističe.

Přečtěte si také
CatScan: Dezinfekce kralovala i pracím prostředkům

„Cílem naší spolupráce s Datart je být zákazníkům opět o kousek blíž, a ještě více jim ulehčit samotný nákup. Moc nás těší, že tento krok můžeme realizovat právě se značkou DATART, se kterou sdílíme společné hodnoty, přístup ke kvalitě produktů, a především službě zákazníkovi, která je pro nás klíčová. Vážíme si také jejich důvěry v kvalitu našich výjimečných přírodních produktů FeelEco a možností při vystavení produktů v prodejnách“ uvádí Ivan Baťka, zakladatel a majitel značky FeelEco. Produkty FeelEco jsou vyvíjeny a vyráběny s důrazem na jejich účinnost a v první řadě s ohledem na zdraví a šetrnost k přírodě. V žádném z těchto bodů značka nepřipouští kompromisy a do všeho, co dělá, se prolínají její zásadní hodnoty, jako jsou respekt, úcta, disciplína a důvěra, které jsou vlastní i značce Datart.

„Spolupráce se značkou FeelEco zapadá do strategie značky Datart, protože naším cílem je nabízet kvalitní produkty s přidanou hodnotou pro zákazníka. Věříme, že naši zákazníci takové produkty ocení,“ říká Jan Paták, vedoucí obchodního oddělení pro kategorii doplňkového sortimentu Datart.

Přečtěte si také
Datart má novou tiskovou mluvčí

Filozofie značky se odráží i v prezentaci na prodejnách, kdy jsou produkty uloženy ve speciálních podstavcích, které jsou vizuálně zpracovány v designu značky a zároveň zákazníkům umožňují příjemný nákup díky dobře viditelnému vystavení produktů a přehledné in-store komunikaci.

O FeelEco

Výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost. Produkty FeelEco jsou vyvíjeny v souladu s přírodou, pro naše děti a zdravý domov. FeelEco nabízí účinné přírodní produkty pro praní prádla, úklid domácnosti, mytí nádobí, péči o tělo, hypoalergenní kosmetiku pro děti a kojence i produkty na praní. Produkty řady Baby jsou vhodné pro děti od prvního dne života, neobsahují parfémy, konzervanty ani alergeny a jsou proto šetrné i ke zdraví alergiků a osob s citlivou pokožkou. FeelEco produkty neobsahují nebezpečné konzervanty MIT, jsou biologicky odbouratelné, nejsou testované na zvířatech a jsou vhodné pro čističky odpadních vod. Kvalitu FeelEco produktů garantuje prestižní certifikace EU Ecolabel, kterou značka FeelEco získala jako první v ČR již v letech 2010-2013.

Produkty značky FeelEco koupíte na e-shopu www.feeleco.com, v prodejnách dm drogerie, Rossmann, Sklizeno, Datart a na e-shopech rohlik.cz, kosik.cz, datart.cz, drmax.cz, pilulka.cz a lekarna.cz.

Související články:

CatScan: Dezinfekce kralovala i pracím prostředkům Datart má novou tiskovou mluvčí CatScan: V dětském sortimentu převládá loajalita Zboží&Prodej 8/2021: Renesanci zažily rodinné hry

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

12.-16. 9. 2022 Světový veletrh nápojů a tekutých potravin DRINKTEC 2022

22. 9. POPAI: Udržitelnost není jen marketing

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required