logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Česká republika se v dostupnosti platebních terminálů řadí k evropskému průměru, na tisícovku...
  • Výrobce balených cukrovinek, skupina Ferrero, zveřejnila aktuální informace o úspěšném...
  • Do sítě výdejních schránek společnosti OX Point se během měsíce integroval druhý velký dopravce....
  • Pití kvalitního italského prosecca se stalo fenoménem a získalo si oblibu po celém světě. V roce...

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

29. července 2022
Komerční sdělení 0
221
Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku.

Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme se zkrátit a výrazně zjednodušit název firmy. Naopak přibyl symbol propojení, který vyjadřuje naše partnerství se zákazníky a zaměstnanci. Pomáháme našim lidem v rozvoji a vzdělávání, proto můžeme být stabilními partnery pro naše zákazníky,“ říká Miroslav Krupa, CEO firmy Sluno.

Přečtěte si také
Jiří Novák, předseda představenstva, U & Sluno: Chci prožít co nejvíc naplněných dní

Vizuální identita vznikla ve spolupráci s brněnskou agenturou Justmighty, kteřá mimo jiné v loňském roce oblékla tradiční etiketu Kofoly do pleteného svetru. Hlavním cílem bylo omlazení grafiky a lepší srozumitelnost komunikace.

Vedení firmy nastartovalo řadu změn a inovací, které budou ještě následovat. „Na začátku roku se podařilo dokončit nový web, nyní máme hotový nový grafický manuál a budeme pokračovat s našimi produktovými weby a veškerými offline materiály. Věřím, že se co nejdříve pustíme i do proměny našeho HR webu,“ komentuje Jana Czapková, marketingová manažerka firmy Sluno.

Sluno je technologická a konzultační firma, která pomáhá klientům napříč odvětvími k lepším výkonům. Tvoří systémy na míru, ať už softwary pro správu skladů nebo pro předpovědi akčních prodejů pomocí umělé inteligence, a mimo jiné nasazují roboty. Začali jako malá firma z Ostravy a dnes dodávají svá řešení do celé Evropy.

Související články:

Jiří Novák, předseda představenstva, U & Sluno: Chci prožít co nejvíc naplněných dní cukrovinkyZboží&Prodej 4/2022: Sladké svačinky se prodraží nealkoZboží&Prodej 4/2022: Nealko ovládají značkové výrobky Krásno myslí udržitelně: menší vaničky a snížení spotřeby plastů až o 20 %, nové tašky z recyklátu, nový „road train“

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

12.-16. 9. 2022 Světový veletrh nápojů a tekutých potravin DRINKTEC 2022

22. 9. POPAI: Udržitelnost není jen marketing

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required