
Brand marketing skupiny Heureka Group vede od července Jiří Struk. Na nové pozici sa bude snažit o sjednocování a posilování svěřené značky.
Jiří Struk jako nový group head of brand marketing ve společnosti Heureka Group dostal zodpovědnost za mezinárodní tým brand marketingu, který čítá 23 profesionálů napříč celou skupinou. O své práci mluví jako o velké výzvě: „E-commerce segment se mění neskutečně rychle a celý trh vždy téměř okamžitě reaguje na aktuální dění kolem. Na práci v tomhle prostředí se hodně těším, protože to pro mě bude úplně nová zkušenost.“
Manažer chce posilovat pozici společnosti jako e-commerce lídra v regionu střední Evropy. „A to s důrazem na posun od jednotlivých nákupních srovnávačů a rádců k jednotné marketplace platformě,“ vysvětluje. Dlouhodobě má v plánu sjednotit postupně všechny brandy skupiny do jedné vizuální identity.
Kromě B2C komunikace budou součástí Strukovy agendy také aktivity směrem k B2B partnerům. „Na mnoha úrovních působíme už teď mezinárodně. Pod značkou Heureka Insights nabízíme našim partnerům datové reporty napříč celým regionem nebo z jednotlivých zemí. Regionálně působí také náš obchodní tým,“ říká Jiří Struk s tím, že i tato skutočnost je pro partnery zajímavá.
Zkušenosti s koordinací brandových aktivit napříč zeměmi a týmy si Jiří Struk přináší ze společnosti PepsiCo, kde nejdříve pracoval v lokálním vedení společnosti. Pak měl čtyři roky zodpovědnost za marketingovou agendu vybraných mezinárodních značek pro 35 zemí Evropy. Dříve působil také ve společnostech Maxxium a Sony.