logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Česká republika se v dostupnosti platebních terminálů řadí k evropskému průměru, na tisícovku...
  • Výrobce balených cukrovinek, skupina Ferrero, zveřejnila aktuální informace o úspěšném...
  • Do sítě výdejních schránek společnosti OX Point se během měsíce integroval druhý velký dopravce....
  • Pití kvalitního italského prosecca se stalo fenoménem a získalo si oblibu po celém světě. V roce...

Šéfem brandu skupiny Heureka Group se stal Jiří Struk

2. srpna 2022
Zprávy 0
183
Šéfem brandu skupiny Heureka Group se stal Jiří Struk

Brand marketing skupiny Heureka Group vede od července Jiří Struk. Na nové pozici sa bude snažit o sjednocování a posilování svěřené značky.

Jiří Struk jako nový group head of brand marketing ve společnosti Heureka Group dostal zodpovědnost za mezinárodní tým brand marketingu, který čítá 23 profesionálů napříč celou skupinou. O své práci mluví jako o velké výzvě: „E-commerce segment se mění neskutečně rychle a celý trh vždy téměř okamžitě reaguje na aktuální dění kolem. Na práci v tomhle prostředí se hodně těším, protože to pro mě bude úplně nová zkušenost.“

Přečtěte si také
Alza.cz a Heureka.cz obnovují spolupráci

Manažer chce posilovat pozici společnosti jako e-commerce lídra v regionu střední Evropy. „A to s důrazem na posun od jednotlivých nákupních srovnávačů a rádců k jednotné marketplace platformě,“ vysvětluje. Dlouhodobě má v plánu sjednotit postupně všechny brandy skupiny do jedné vizuální identity.

Kromě B2C komunikace budou součástí Strukovy agendy také aktivity směrem k B2B partnerům. „Na mnoha úrovních působíme už teď mezinárodně. Pod značkou Heureka Insights nabízíme našim partnerům datové reporty napříč celým regionem nebo z jednotlivých zemí. Regionálně působí také náš obchodní tým,“ říká Jiří Struk s tím, že i tato skutočnost je pro partnery zajímavá.

Zkušenosti s koordinací brandových aktivit napříč zeměmi a týmy si Jiří Struk přináší ze společnosti PepsiCo, kde nejdříve pracoval v lokálním vedení společnosti. Pak měl čtyři roky zodpovědnost za marketingovou agendu vybraných mezinárodních značek pro 35 zemí Evropy. Dříve působil také ve společnostech Maxxium a Sony.

 

 

Související články:

Alza.cz a Heureka.cz obnovují spolupráci Atila Yenisen, CEO, Makro, aliance Můj obchod: Leták a dobré ceny už dnes nestačí Allegro kupuje Mall Group a WeDo, hodnota transakce dosahuje 25 miliard korun CatScan: Dezinfekce kralovala i pracím prostředkům

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Sluno mění po 30 letech své logo a vizuální identitu

Firma U & Sluno, která dodává software velkým retailerům, zveřejnila ve středu 20. července svůj nový firemní design. Po 30 letech existence výrazně mění své logo. Novou vizuální identitu podpořily i webové stránky firmy, které prošly redesignem na začátku tohoto roku. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme […]

FeelEco rozšířilo prodejní plochu o Datart

Česká značka FeelEco, která nabízí výjimečné přírodní produkty pro péči o zdraví, rodinu a domácnost, rozšiřuje distribuční síť a nově je k dostání také v prodejnách a na e-shopu Datart, a to v České republice i na Slovensku. Cílem je rozšíření služeb a zvýšení dostupnosti nákupu. Přírodní drogerie a kosmetika FeelEco doposud byla k dostání […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

12.-16. 9. 2022 Světový veletrh nápojů a tekutých potravin DRINKTEC 2022

22. 9. POPAI: Udržitelnost není jen marketing

8. 9. 2022 Komunitní e-commerce konference ShopCamp

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

13.–14. 10. 2022, Kongres Obalko

Profily

Michaela Zikmundová, manažerka sortimentu, dm drogerie markt CZ: Technologie nenahradí osobní kontakt

30. června 2022

Michal Moureček, jednatel, Asko – Nábytek ČR: Digitalizace posune svět do jiné nákupní dimenze

30. června 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required