logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Do role provozního ředitele ve společnosti Mailstep nastupuje David Vantuch. Svou více než...
  • V každoroční mezinárodní soutěži Shop! Paris Awards, která oceňuje nejlepší POS projekty,...
  • Rok po úspěšné premiéře uzavřely Atoz Marketing Services (Atoz) a Svaz obchodu a cestovního...
  • Společnost Yusen Logistics (Czech) pokračuje v spolupráci se společností Kögel Trailer a v...

Obchodní centrum Spektrum v Čestlicích otevřelo prodejnu Marionnaud a hlásí plnou obsazenost

16. listopadu 2022
Zprávy 0
1484
Obchodní centrum Spektrum v Čestlicích otevřelo prodejnu Marionnaud a hlásí plnou obsazenost

Obchodní centrum Spektrum v Čestlicích v okresu Praha-východ otevřelo novou prodejnu Marionnaud. Zákazníkům nabídne parfémy, kosmetiku a make-up. Koncem roku přibyde prodejce sedaček značky Cipex. Tím se obsadí poslední volný nájemný prostor.

Nová prodejna Marionnaud v obchodním centru Spektrum v Čestlicích kromě prodeje parfémů a kosmetických produktů nabídne i poradenství. Od proškoleného personálu se zákazníci dozvědí, jaké produkty si ze široké nabídky vybrat. Dále pak to, jak nejlépe dekorativní kosmetiku či make-up používat.

„Jsme velmi rádi, že se nám podařilo otevřít novou prodejnu právě v obchodním centru Spektrum. Věříme, že naše značka je pomyslnou třešničkou na dortu, kterou nároční zákazníci centra ocení. Jsme tu právě proto, abychom jim pomohli podtrhnout jejich krásu, sebedůvěru a dopřát si zaslouženou péči,“ říká Marcela Holečková, marketingová manažerka značky.

Do konce roku se mohou zákazníci obchodního centra těšit ještě na prodejnu se sedačkami na míru Cipex. Jak centrum uvádí, moderní a stylové kousky jsou z kvalitních materiálů. Vycházejí vstříc požadavkům zákazníků od výplně přes povrch až po tvar.

V konceptu strip mall

„Obchodní centrum Spektrum jsme v loňském roce otevírali v době, kdy panovala nejpřísnější epidemiologická opatření. Jsme rádi, že toto období je již za námi. Spektrum si našlo své místo mezi okolními nákupními centry. Dokázalo oslovit nejen své věrné zákazníky, kteří sem docházeli již od roku 1998, ale našlo si i příznivce nové. Ti oceňují moderní design, pohodlí a přehlednost centra. Těšíme se, že poslední dvě značky, které doplní naši nabídku obchodů a služeb, ještě posílí jeho pozici a oblíbenost v rámci regionu,“ říká Jan Veverka, asset manager CPI Property Group, realitního pronajímatele komerčních ploch.

Obchodní centrum Spektrum bylo po komplexní rekonstrukci otevřeno loni v březnu. Odpovídá konceptu strip mall. Většina obchodních jednotek má samostatné vchody. Klíčovými atributy jsou čistý a moderní design, dostatek zeleně. Dále pak vyžití pro děti v podobě venkovního hřiště s trampolínami a dalšími herními prvky.

 

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

35. výročí společnosti MOKATE

Historie MOKATE sahá na počátek 20. století, kdy rodina Mokryszů provozovala koloniální obchod v Těšínském Slezsku. Průlom nastal před 35 lety. Teresa Mokrysz, spolu s manželem Kazimierzem, převzala vedení společnosti a dala jí současný název MOKATE. Teresa riskovala a investovala do nejmodernější linky na výrobu práškové smetany v Evropě. Potenciál viděla i v dalších výrobcích […]

Remy Design uvádí nové mobilní stánky pro Iqos

Jak vypadá budoucnost designu mobilního retailu? Společnost Remy Design přichází s inovativními mobilními stánky pro Iqos, které kombinují moderní design, praktičnost a udržitelnost. Díky nim se prodejní prostory mohou přizpůsobit novým trendům i zákaznickým potřebám rychleji než kdy dříve. Nyní je stánek k vidění například v Písku a další se chystají v Praze. Společnost Remy Design vytvořila […]

Rodinný recept na úspěch: Spak slaví 90 let od založení a uvádí nové omáčky

Rok 2025 je pro značku Spak výjimečný. Firma oslavuje 90 let od svého založení v roce 1935 a zároveň 80. narozeniny svého zakladatele Hanse Petera Spaka. Z malé rodinné firmy vyrostla konkurenceschopná značka na trhu s omáčkami, kečupy, dressingy a dalšími ochucovadly. V duchu propojení tradice a inovace nyní Spak přichází s novými produktovými novinkami: […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

17.–18. 6. 2025, Free From Specialty Food & Wine, Vídeň

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Obchod očima Moniky Kopčilové, datové analytičky Kupi.cz: Ve slevách začali nakupovat i majetnější zákazníci

10. června 2025

Jan Jindra, ředitel nákupu, makro ČR: V komplexnosti je krása

21. května 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required