logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Každý rok přibývá lidí, kteří při nákupu zboží v kamenném obchodě už na místě přes mobil...
  • Internetový prodejce potravin Rohlik.cz rozšířil nabídku o novou privátní značku Yutto. Ta...
  • IKEA Česká republika utržila v uplynulém finančním roce 11,9 miliardy korun. Ve srovnání s...
  • Řetězec Tesco ve 33 vybraných prodejnách po celé České republice graficky sjednotil sekce s...

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

Události 0
812
20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

Konference či semináře zaměřené na udržitelnost vyrostly jako houby po dešti, což je věc rozhodně dobrá jak pro planetu samotnou, tak pro snahy podpořit udržitelnost na lokálních trzích. Přesto zde existuje prostor pro jednu další. Z toho důvodu přichází Atoz Group s novou akcí, která podpoří zavádění principů udržitelnosti do praxe: Czech and Slovak Sustainability Summit.

„Chceme prezentovat výsledky, nikoliv závazky, a tím inspirovat další, kteří hledají cestu k udržitelnosti,“ říká programová ředitelka nové konference Kateřina Osterrothová. „Sustainability Summit nebude povídáním o budoucích závazcích firem nebo opisováním zpráv o tom, jak firmy jsou nebo budou dobré. Chceme jít cestou průkaznosti, evidence, důkazů. O tom, zda je váš projekt opravdu udržitelný, nerozhoduje, že to řeknete. Je velký rozdíl mezi green logistics nebo green packagingem a green talkingem či green washingem. Musíte dokázat, že inovace funguje nebo bude fungovat. Zaměříme se na výsledky, nikoliv cíle a proklamace,“ uvádí Kateřina Osterrothová.

Přečtěte si také
Martin Čivrný, manažer udržitelnosti, Makro Cash & Carry ČR: Baví mě pracovat systematicky, krok po kroku od začátku do konce

Prostor pro debaty a výměnu názorů a zkušeností bude jak v konferenčním programu, tak i v zákulisí. Akce chce nabídnout prostor i pro vědce, aby sdíleli svá zjištění a studie – takzvaný Science Corner. Zájemci se mohou těšit i na exkurze v den po summitu, aby lidé udržitelné projekty na vlastní oči. Nebude chybět networking a zábava na konci dne v podobě business mixeru.

Odborným garantem je prof. Vladimír Kočí, vedoucí Ústavu udržitelnosti a produktové ekologie Vysoké školy chemickotechnologické Praha a zakladatel LCA studia. Mediálním partnerem akce je i časopis Zboží&Prodej. O možnosti registrace budou zájemci včas informováni.

Přečtěte si také
Lidl sází na udržitelnost a rozšiřuje sortiment o klimaticky neutrální produkty

Datum: 20. 4. 2023

Místo: WPP Campus, Praha

Registrace k odběru newsletteru summitu:
atozregistrace.cz/sustainability-summit

 

 

Související články:

Martin Čivrný, manažer udržitelnosti, Makro Cash & Carry ČR: Baví mě pracovat systematicky, krok po kroku od začátku do konce Lidl sází na udržitelnost a rozšiřuje sortiment o klimaticky neutrální produkty Lidl redukuje hmotnost PET lahví, ušetří 500 tun plastu ročně Spotřebitelé nemají dost informací o plastech, rozbíhá se vzdělávací kampaň

Doporučujeme

Komerční sdělení

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

1.–5. 2. 2023, veletrh hraček Spielwarenmesse, Norimberk, Německo

14.–17. 2. 2023, veletrh Biofach, Norimberk

16. 2. 2023, seminář Best of in-store, Praha

26. 2.–2. 3. 2023, EuroShop 2023, Düsseldorf, Německo

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

Profily

Projekt není udržitelný tím, že to řeknete. Ukažte důkazy

11. ledna 2023
Jiří Smetana, Penny Market

Jiří Smetana, manažer nákupu trvanlivých potravin a nápojů, Penny Market Česká republika: Z retailu se vytrácí pokora

7. prosince 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required