logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Kateřina Rédová nastoupila na pozici senior retail specialist v outletovém nákupním centru...
  • Nejlepším obchodníkem s českými jablky, cibulí i bramborami se letos stal řetězec Kaufland....
  • V rámci rotace na manažerských pozicích přichází do vedení Penny Česká republika Florian Jens...
  • Od prvního června se prodlužuje otevírací doba u více než 250 z celkových 316 prodejen Lidl....

Zboží&Prodej 5/2023: Člověčenství zůstane, AI navzdory; Retail musí být dynamický; Umělá inteligence k e-shopům patří

26. května 2023
Aktuální vydání 0
284
Zboží&Prodej 5/2023: Člověčenství zůstane, AI navzdory; Retail musí být dynamický; Umělá inteligence k e-shopům patří

Jaká témata vás čekají v časopisu Zboží&Prodej 5/2023?

Rozhovor:

Jednota, spotřební družstvo České Budějovice, odvádí mravenčí práci kromě jiného také v nabídce lokálních potravin a podpoře regionálních výrobců. Jeho generální ředitel a předseda představenstva Tomáš Rada říká, že bez „srdcařů“ a poctivých lidí se to ale dělat nedá.

Téma vydání:

Zákaznická zkušenost je mantra, která rezonuje v uších všem firmám, ve kterých se podniká opravdu kvůli zákazníkům. Díky žebříčku stovky nejlepších zákaznických zkušeností, které realizuje společnost KPMG ČR, se můžete inspirovat tím, jak to dělají mistři. Existuje univerzální tajemství, jak si získat srdce zákazníka? A jak ho pravděpodobně promění nastupující éra umělé inteligence?

Portrét obchodníka:

Jestli se do Davle jezdí pro uzeniny, pak do nedalekých Štěchovic míří zákazníci za ovocem a zeleninou. Tradice v prodeji ultra čerstvého sortimentu zde trvá téměř čtvrt století a během let prošla modernizací – od „obyčejného“ stánku po moderní atraktivní kamennou prodejnu s velkorysým prostorem. Kromě čerstvé ovoce a zeleniny, o kterou pečují s nevšedním designérských talentem, tady zákazníci najdou také farmářské, především mléčné výrobky a řadu dalších, nejen regionálních specialit.

E-commerce:

Chatboti, personalizované nabídky na míru nakupujícímu, slevové akce na hledané zboží, připomenutí na vložené zboží v košíku, ale třeba i poradenství. To jsou jen některé algoritmy, se kterými se lze setkat v e-commerce. A to je pouze začátek. Použití mnohem propracovanějšího strojového učení, nebo rovnou integrace umělé inteligence skýtá možnosti, jak být v tomto segmentu ještě lepší.

CatScany:

Opět předkládáme analýzy vybraných produktových kategorií. Aktuální vydaní analyzuje trendy v rámci mléčných výrobků, olejů a tuků, zmrzlin a opalovací kosmetiky. Články jako vždy obsahují informace o prodejích, data a komentáře. Najdete v nich i výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.

 

Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v tištěném nákladu 11 500 výtisků (detailnější informace o distribuci ZaPmag najdete zde).

Ještě časopis neodebíráte? Předplatné ZaPmag si můžete zajistit zde.

Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i možnost přečíst si časopis v elektronické podobě on-line. Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.

 

Související články:

Žádné související články.

Doporučujeme

Komerční sdělení

QSL pomáhá firmám zajistit bezpečnost i kvalitu potravin

Legislativní požadavky na výrobce potravin, obchod a stravovací zařízení se neustále mění, a proto je dobré mít po boku zkušeného partnera. Kvalitou potravin, jejich bezpečností a právními aspekty se už 10 let zabývá společnost QSL. Kromě poskytování komplexních poradenských služeb pro tento segment se firma také intenzivně věnuje inovacím. Vyvinula například online aplikaci Etiketomat, www.etiketomat.cz, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

31. 5. 2023, seminář Digitální komunikace podporuje a mění retail, Praha

7.–⁠8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

15. 6. 2023, společenské setkání Coop Centra družstva

15. 6. 2023, Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023 a Retail Business Mixer, Praha

Profily

Jsme prostě Ovoce a zelenina ve Štěchovicích

31. května 2023

Lukáš Cingr: Zákazníci od velkých firem čekají hodně, proto je zklamou i menší problémy

31. května 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required