Fascinující příběh agentury, která začínala v Praze od nuly a stala se evropským leaderem v shopper marketingu s ambiciózními plány na další expanzi.
Psal se rok 1998 a v Praze vznikla malá agentura se šesti lidmi. „Tehdy jsme začali s in-store médii a zkoušeli nové mediální koncepty, které by v případě úspěchu mohly být okopírovány i v dalších zemích. Ve své bývalé firmě jsem již úspěšně otevíral kanceláře po celé střední Evropě, takže jsme vzali pár nápadů, vytvořili malý start-up tým a měli vizi, že bychom se v něčem chtěli stát evropským lídrem. Jen jsme museli přijít na to v čem,“ vzpomíná Richard van het Bolscher, zakladatel a výkonný ředitel POS Media Group.
Zatímco většina agentur je buď ryze českých, nebo naopak sídlí jinde v Evropě a v České republice má jen pobočku, u POS Media je to naopak. Pod vedením Richarda van het Bolschera, který pochází z Holandska, ale v Praze žije už několik desetiletí, dokázala společnost expandovat do sedmi evropských zemí. V současné době je předním evropským poskytovatelem řešení pro maloobchodní média a marketing v místě prodeje, zaměstnává přes čtyři sta zaměstnanců a tisíce freelancerů.
„V začátcích našeho podnikání in-store reklamní formáty v České republice téměř neexistovaly, ale věřili jsme, že to vyjde. Dnes působíme v mnoha zemích a nabízíme ve svém segmentu nejširší portfolio služeb na trhu. Kombinujeme retailová média s promo a aktivací prodeje, digitálními a kreativními řešeními a řadou dalších,“ říká Richard van het Bolscher
Za posledních pětadvacet let dodala POS Media tisíce kampaní pro přední značky a stala se dlouhodobým partnerem největších evropských obchodních řetězců. „Naše síla je v tom, že nabízíme komplexní služby a klient od nás dostává plný servis ve špičkové kvalitě. Troufám si tvrdit, že v in-storu neexistuje nic, co nedokážeme vymyslet a realizovat, ale skvělých výsledků dosahujeme i kombinací on-linové a offlinové propagace,“ dodává Filip Rudolf, COO skupiny.