
Společnost Coca-Cola Česká republika má nového generálního ředitele, který je zodpovědný za Českou i Slovenskou republiku. Je jím Martin Binder, zkušený odborník na mezinárodní obchod a strategický management nadnárodních týmů.
Během své jedenáctileté kariéry u společnosti The Coca-Cola Company působil Martin Binder na manažerských pozicích v řadě zemí Evropy. Má bohaté zkušenosti se strategickým řízením aktivit pro národní trhy ve Švýcarsku, Rakousku a Německu. Podílel se také na plánování strategické byznysové agendy pro země centrální Evropy. Mezi lety 2018 a 2020 již působil na českém a slovenském trhu v roli business & commercial strategy managera. Celkem osm let měl také na starosti partnerství se společností McDonald’s na trzích střední Evropy.
„Mým hlavním cílem je růst našich klíčových značek na českém a slovenském trhu. A také hledání možností expanze do nových kategorií. Myslím, že oba trhy mají v tomto ohledu obrovský potenciál. Chtěl bych zajistit, aby spotřebitelé měli naše produkty vždy na dosah ruky. Rád bych také posunul spolupráci s naším silným partnerem, společností Coca-Cola HBC, na další úroveň,“ říká Martin Binder.
Před nástupem do společnosti Coca-Cola pracoval Martin Binder více než osm let jako podnikatel a vybudoval Ideal Live Marketing, nejoceňovanější livemarketingovou agenturu v Rakousku, ve které se věnoval především B2B akcím a projektům.
Martin Binder získal vysokoškolský titul v oboru Sales and Marketing na University of Applied Sciences for Management & Communication ve Vídni. Mezi jeho silné stránky patří schopnost systémového myšlení se zaměřením na vyhledávání obchodních příležitostí a budování vztahů nejen s klíčovými stakeholdery.