
Co čtenáři najdou v časopisu Zboží&Prodej 3/2024?
Rozhovor:
Letos Družstvo Eso Market spustilo pro zákazníky mobilní aplikaci, se kterou chce intenzivně pracovat i v budoucnu. Každý krok se ale podle předsedy představenstva Jiřího Štorcha musí opravdu dobře promyslet.
Téma vydání:
Z aktuálního výzkumu agentury Incomind Leaflet Insight 2024 vyplývá, že i přes mírně rostoucí zájem Čechů o sledování letáků v aplikacích či na internetu zůstává jejich papírová forma u zákazníků stále na první místě. A větší pozornost projevují i mladší ročníky.
Pozorovatel trendů :
Pro únorový seminář asociace POPAI CE s názvem Best of in-store byly napříč kategoriemi vybrány některé oceněné produkty. Jejich tvůrci se podělili nejen o to, jak vznikaly, ale i o další perličky včetně toho, jaký měly úspěch.
E-commerce:
Díky spolupráci s influencery, kteří mají silné cílové publikum, mohou mít značky široký dosah a zvýšit svoji důvěru. Tradičně se však považuje za nákladnou záležitost. Influencer marketing lze nicméně využívat i s omezeným rozpočtem.
CatScan:
Opět nabízíme analýzy vybraných produktových kategorií. Aktuální vydaní shrnuje trendy v rámci produktů pro grilování, konzervovaných, sterilovaných a pasterizovaných potravin, a obalů pro domácnost. Články jako vždy doplňují informace o prodejích, data a komentáře. Najdete v nich i výběr novinek, které si obchodníci mohou zalistovat.
Aktuální číslo časopisu Zboží&Prodej vyšlo v tištěném nákladu 11 000 výtisků (detailnější informace o distribuci najdete zde).
Ještě časopis neodebíráte? Předplatné Zboží&Prodej si můžete zajistit zde.
Kromě exkluzivního tištěného vydání nabízíme i možnost přečíst si časopis v elektronické podobě on-line. Můžete si jej prohlížet nebo stáhnout ve formátu PDF zde.