
Náš chléb, řemeslná pekárna s více než sto obchody, se stala novým majitelem značky a sítě obchodů Sklizeno. Tímto krokem rozšiřuje své portfolio značek Náš chléb a Náš grunt o značku, která je od roku 2011 synonymem pro kvalitní a zdravé potraviny. Sklizeno doplní stávající nabídku řemeslné pekárny a farmářských obchodů zaměřených na lokální produkty.
Nový vlastník plánuje investovat do rozvoje značky Sklizeno, včetně otevírání nových kamenných prodejen, modernizace technologií a podpory franchisingové sítě. Hodnoty, které Sklizeno dlouhodobě reprezentuje, zůstanou zachovány. Díky transakci však značka získá nový impulz v podobě modernizace a stabilního zázemí.
„Řemeslná pekárna s rozsáhlou prodejní sítí Náš chléb má dlouholeté zkušenosti na trhu potravin, vyrábí kvalitní produkty a navíc se může opřít o zkušený management a pověst stabilního zaměstnavatele. To jsou pro nás klíčové faktory pro dlouhodobou spolupráci a další rozvoj značky Sklizeno,“ uvádí výkonný ředitel Sklizena Aleš Kotěra.
Sklizeno se v posledních letech potýkalo s poklesem prodejů způsobeným pandemickou krizí, přičemž následná cesta k zotavení byla pomalá. Získání strategického partnera proto bylo důležitým krokem pro budoucí růst a rozvoj.
Důraz na lokálnost a udržitelnost
Spojení značek Náš chléb, Náš grunt a Sklizeno přinese zákazníkům širší nabídku kvalitních potravin s důrazem na lokálnost, udržitelnost a zdravý životní styl. Všechny značky budou nadále rozvíjet své hodnoty a nabízet produkty, které odpovídají potřebám moderních spotřebitelů.
Náš chléb je etablovaná řemeslná pekárna s více než 25letou rodinnou tradicí. Od svého založení se zaměřuje na ruční výrobu i prodej řemeslně vyráběného pečiva a lahůdek, zároveň i na postupné budování vlastní sítě prodejen. Společnost s ročním obratem 500 000 000 korun zaměstnává přes 600 lidí a provozuje v České republice více jak sto obchodů. Vyrobí ročně 190 000 000 kusů pečiva.