logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Nákupní fenomén, který si Češi zamilovali, slevy dosáhnou až 60 procent

8. dubna 2025
Moderní trh 0
639
Nákupní fenomén, který si Češi zamilovali, slevy dosáhnou až 60 procent

Dny Marianne si i v záplavě slevových akcí udržují své postavení díky kombinaci atraktivních nabídek, širokému sortimentu a atmosféře, která každoročně přitahuje tisíce zákazníků. Propojují svět tradičního retailu s on-line prostředím a motivují zákazníky k nákupu jak v kamenných prodejnách, tak v e-shopech. V Datartu startují 11. dubna. 

Během Dní Marianne lze ušetřit ve více než 2000 obchodech a e-shopech po celé ČR. Tento rok bude k dispozici přes 480 nabídek, ve kterých zákazníci najdou slevy až 60 procent a dárky k nákupům. Akce potrvá od 11. do 14. dubna.

Přečtěte si také
Electro World se od září mění na Datart

Do akce Dny Marianne se každoročně zapojují tisíce obchodů napříč módou, elektronikou, kosmetikou i bytovými doplňky. Díky kombinaci tištěných i digitálních kuponů je celý proces nákupu pro zákazníky pohodlný a snadno dostupný. Fenomén Dnů Marianne si navíc získal tak silnou pozici, že inspiruje i řadu dalších obchodníků. Mnozí nabízejí vlastní slevy i bez oficiální účasti v této akci.

Přečtěte si také
Kamenné prodejny jsou pro Čechy nenahraditelné. Při nákupech stále více sahají po prémiových službách
Datart

Češi milují slevy a umí si na ně počkat

V době rostoucích cen a proměnlivé ekonomické situace se spotřebitelé stále více zaměřují na výhodné nabídky. Vyhledávají strategické nákupní příležitosti, kdy jsou ochotni odložit větší investice do elektroniky či domácích spotřebičů právě na období výrazných slev. To potvrzuje i vývoj, který v průběhu Dnů Marianne sleduje Datart: „Během Dnů Marianne pravidelně pozorujeme zvýšený zájem o velké domácí spotřebiče, jako jsou pračky, televize nebo energeticky úsporné modely, které přinášejí dlouhodobé úspory. Roste ale i poptávka po menší elektronice – od rychlovarných konvic přes vysavače až po chytré telefony a jejich příslušenství,“ říká Lenka Mastešová, ředitelka marketingové komunikace Datartu.

Zákazníci jsou chytřejší a informovanější

Jedním z výrazných trendů posledních let je rostoucí informovanost spotřebitelů. Češi se více než kdy dříve zajímají o parametry produktů, vyhledávají odborné recenze a srovnávají nabídky. Slevy už pro ně nejsou jen momentálním impulsem, ale stávají se strategickou možností, jak získat kvalitní výrobky za nižší cenu.

Lenka Mastešová k tomu dodává: „Dny Marianne každoročně patří mezi významné nákupní akce, která oslovuje různé skupiny spotřebitelů. Jsou zcela jistě velkým lákadlem i u nás v Datartu. Zákazníci vědí, že mohou očekávat nejen širokou škálu slev, ale i kvalitní služby, poradenství a záruku výhodného nákupu. Během této akce tradičně zaznamenáváme zvýšenou návštěvnost jak kamenných prodejen, tak našeho e-shopu,“ upřesňuje.

Související články:

Electro World se od září mění na Datart DatartKamenné prodejny jsou pro Čechy nenahraditelné. Při nákupech stále více sahají po prémiových službách Nielsen, nákupyČeši chtějí nakupovat především výhodně a v blízkosti bydliště. Značka či velikost obchodu nejsou pro ně tolik důležité, zjistil průzkum

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required