
Dny Marianne si i v záplavě slevových akcí udržují své postavení díky kombinaci atraktivních nabídek, širokému sortimentu a atmosféře, která každoročně přitahuje tisíce zákazníků. Propojují svět tradičního retailu s on-line prostředím a motivují zákazníky k nákupu jak v kamenných prodejnách, tak v e-shopech. V Datartu startují 11. dubna.
Během Dní Marianne lze ušetřit ve více než 2000 obchodech a e-shopech po celé ČR. Tento rok bude k dispozici přes 480 nabídek, ve kterých zákazníci najdou slevy až 60 procent a dárky k nákupům. Akce potrvá od 11. do 14. dubna.
Do akce Dny Marianne se každoročně zapojují tisíce obchodů napříč módou, elektronikou, kosmetikou i bytovými doplňky. Díky kombinaci tištěných i digitálních kuponů je celý proces nákupu pro zákazníky pohodlný a snadno dostupný. Fenomén Dnů Marianne si navíc získal tak silnou pozici, že inspiruje i řadu dalších obchodníků. Mnozí nabízejí vlastní slevy i bez oficiální účasti v této akci.
Češi milují slevy a umí si na ně počkat
V době rostoucích cen a proměnlivé ekonomické situace se spotřebitelé stále více zaměřují na výhodné nabídky. Vyhledávají strategické nákupní příležitosti, kdy jsou ochotni odložit větší investice do elektroniky či domácích spotřebičů právě na období výrazných slev. To potvrzuje i vývoj, který v průběhu Dnů Marianne sleduje Datart: „Během Dnů Marianne pravidelně pozorujeme zvýšený zájem o velké domácí spotřebiče, jako jsou pračky, televize nebo energeticky úsporné modely, které přinášejí dlouhodobé úspory. Roste ale i poptávka po menší elektronice – od rychlovarných konvic přes vysavače až po chytré telefony a jejich příslušenství,“ říká Lenka Mastešová, ředitelka marketingové komunikace Datartu.
Zákazníci jsou chytřejší a informovanější
Jedním z výrazných trendů posledních let je rostoucí informovanost spotřebitelů. Češi se více než kdy dříve zajímají o parametry produktů, vyhledávají odborné recenze a srovnávají nabídky. Slevy už pro ně nejsou jen momentálním impulsem, ale stávají se strategickou možností, jak získat kvalitní výrobky za nižší cenu.
Lenka Mastešová k tomu dodává: „Dny Marianne každoročně patří mezi významné nákupní akce, která oslovuje různé skupiny spotřebitelů. Jsou zcela jistě velkým lákadlem i u nás v Datartu. Zákazníci vědí, že mohou očekávat nejen širokou škálu slev, ale i kvalitní služby, poradenství a záruku výhodného nákupu. Během této akce tradičně zaznamenáváme zvýšenou návštěvnost jak kamenných prodejen, tak našeho e-shopu,“ upřesňuje.