
Projekt L’Oréal Virtuální zrcadlo, který v listopadu 2024 ovládl soutěž POPAI CE Awards v Praze, slaví další úspěch. Získal zlaté ocenění v prestižní mezinárodní soutěži Shop! Global Awards 2025 v kategorii Beauty & Cosmetics – permanent.
Soutěž Shop! Global Awards organizuje Shop! Association, globální nezisková obchodní asociace zaměřená na zlepšování maloobchodního prostředí a zákaznické zkušenosti. Sdružuje více než 2 000 členských společností po celém světě a podporuje rozvoj trhu prostřednictvím leadershipu v oblastech výzkumu, designu, výroby a marketingu.
Shop! Global Awards každoročně oceňují nejvýraznější počiny v oblasti in-store marketingu a designu prodejních míst. Do soutěže postupují pouze projekty, které zvítězily v národních kolech členských zemí. Letošní slavnostní vyhlášení proběhlo 9. dubna v americkém Charlotte v rámci veletrhu Shop! MarketPlace.
Předností vítězného řešení L’Oréal Virtuální zrcadlo je přímá interakce se zákazníkem. Jedná se o nástroj, který přenáší aplikaci Skin Genius přímo na prodejní plochu. Pomocí chytrého telefonu a volitelného osvětlení analyzuje pleť a doporučuje vhodné produkty pro péči. Toto spojení digitální technologie s POP médiem vytváří unikátní nákupní zážitek, který posouvá hranice personalizace v kosmetickém retailu.
„Změřit síly s nejlepšími z nejlepších, vítězi národních soutěží z celého světa, v nejvyšší globální soutěži in-store komunikace je oborovou výzvou nejvyšší úrovně. Vyšší meta už není. Udržet se 32 let na trhu a být stále na špici, lokálně i globálně, je pro nás obrovskou ctí a důkazem výjimečné práce všech, kteří se na tom podílejí. Děkujeme především těm, kteří nám tuto cestu umožňují. A s radostí, odvahou i pokorou jedeme dál,“ říká Daniel Jesenský, managing partner společnosti Dago.