logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Traficon otevřel svou 200. prodejnu v Libochovicích, letos představí i koncept s kavárnou

5. června 2025
Zprávy 0
594
Traficon otevřel svou 200. prodejnu v Libochovicích, letos představí i koncept s kavárnou

Česká maloobchodní síť Traficon, specializující se na prodej nikotinových výrobků, tisku a doplňkového sortimentu, otevřela v Libochovicích svou dvoustou prodejnu. Společnost v letošním roce zrealizuje zcela nové formáty prodejen, včetně konceptu propojeného s kavárnou.

Traficon, který byl založen v roce 1996 podnikatelem Danielem Tomešem, provozuje své prodejny od roku 2008 výhradně formou franšízingu. K dnešnímu dni spolupracuje se 154 aktivními franšízanty napříč Českou republikou a nadále rozšiřuje svou působnost v menších i větších městech.

Přečtěte si také
Prodejny Traficon prošly kompletním rebrandingem 

Slavnostního otevření jubilejní pobočky se zúčastnil i Jiří Puršl, generální ředitel skupiny DT-holding, pod kterou Traficon spadá: „Dosažení dvousté prodejny je důležitým milníkem, který potvrzuje, že strategie masivního růstu a modernizace prodejen je správnou cestou ke zvyšování výkonnosti firmy. Naše expanze má jasný plán, a proto už dnes připravujeme nové prodejny na příští roky. Naším cílem je stát se dvojkou na trhu a zároveň lídrem v oblasti inovací.“ Doplnil také, že společnost v letošním roce realizuje zcela nové formáty prodejen, včetně konceptu propojeného s kavárnou.

Traficon v posledních měsících výrazně investuje do modernizace svých provozoven, kterých jen letos realizovala již téměř třicet. Ty pak podle vyjádření společnosti nabízí moderní, čistý a funkční design, experience zóny pro vyzkoušení produktů, služby Zásilkovny a další doplňkový servis.

Přečtěte si také
Traficon představil nový koncept svých prodejen

Hledají se franšízanti

První prodejna Traficon byla otevřena v Liberci, následovala expanze v Libereckém kraji a její následný růst do Středočeského kraje. Už v roce 2010 měla síť 80 poboček po celé republice, v roce 2021 pak 150 poboček a do konce letošního roku je v plánu otevření dalších desítek nových prodejen. Obrat společnosti dlouhodobě roste: v roce 2015 činil 0,55 miliardy korun, v roce 2018 již 1,1 miliardy a v roce 2023 dosáhl 2,88 miliardy korun. Od roku 2022 se Traficon podílí také na rozvoji partnerských prodejen IQOS.

Společnost v současnosti aktivně hledá nové franšízanty, a to zejména ve městech jako Olomouc, Klatovy, Sušice a v dalších lokalitách po celé České republice. Za výhodu konceptu považuje nízký vstupní kapitál s roční návratností a podporu stabilní české společnosti. Pro ideální umístění prodejen hledá prostory v blízkosti potravinářských řetězců, v retail parcích či v centru měst.

Související články:

Prodejny Traficon prošly kompletním rebrandingem  Traficon představil nový koncept svých prodejen Tomáš Hůlek je výkonným ředitelem, jednatelem a minoritním spolumajitelem společnosti Traficon

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required