logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Dvě medaile pro český POP design. Dago slavilo úspěch na Shop! Paris Awards 2025

19. června 2025
Zprávy 0
467
Dvě medaile pro český POP design. Dago slavilo úspěch na Shop! Paris Awards 2025

V každoroční mezinárodní soutěži Shop! Paris Awards, která oceňuje nejlepší POS projekty, udělila odborná porota složená z retailových profesionálů, zadavatelů i kreativců, dvě medaile společnosti Dago. Hodnocena byla originalita, technické provedení, udržitelnost i efekt na místě prodeje. 

Společnost Dago získala stříbrnou medaili za vystavení Kinley Mixability v kategorii Samostatně stojící permanentní POS – alkohol. „Vystavení pro Kinley Mixability jsme navrhli jako oslavu sofistikovanosti a elegance, kterou značka Kinley vnáší do světa prémiových míchaných nápojů. Cílem bylo vytvořit stylové prostředí připomínající barový zážitek, které přirozeně zaujme a inspiruje k objevování světa mixologie,“ uvádí společnost Dago.

Přečtěte si také
Soutěž POP Star ovládlo vystavení Radegast z Plzeňského Prazdroje
soutěž

Klíčovým prvkem je receptový světelný panel, který navádí zákazníka ke konkrétním ingrediencím potřebným pro přípravu doporučeného drinku. Panel nejen inspiruje, ale zároveň pomocí nasvícení ukazuje, ve které části vystavení se nacházejí jednotlivé produkty. „Vizuálně tak propojuje chuťový zážitek s praktickou orientací na prodejní ploše. Zlaté a černé prvky, podsvětlení a čisté linie podtrhují prémiový charakter vystavení. Nešlo jen o efekt, ale o vytvoření prostředí, které dokáže přenést esenci značky Kinley a zároveň podpořit impulzní nákupní rozhodnutí,“ komentuje společnost.

Bronzovou medaili v kategorii Nápojové realizace z kartonu získala společnost za vystavení pro shop-in-shop Birell Active. U novinkové řady se zaměřila na přenesení svěžesti, hravosti a vitality přímo na prodejní plochu. Hero variantou vystavení je příchuť Pomelo & Grep s kofeinem, která díky své výrazné barevnosti udává tón celému designu.

Přečtěte si také
POS a POP materiály sázejí na menší ekologickou stopu a větší udržitelnost

Dominantním prvkem jsou vodní LED tubusy s bublinkami, které přitahují pozornost a evokují okamžité osvěžení. „Tyto dynamické prvky jsme doplnili o obří plechovku, která vystavení korunuje nejen jako brandingový prvek, ale i jako praktický produktový stojan. Celková vizualita, citrusové motivy a práce se světlem i pohybem vytváří vystavení, které působí na více smyslů najednou. A stejně jako samotný produkt i POP médium Birell Active nabízí osvěžení s něčím navíc,“ komentuje Dago.

Úspěchy potvrzují, že český design drží krok s evropskou špičkou

„Obě pódiové realizace ukázaly, že v retailovém prostoru dnes nejde jen o vystavení, ale o tvorbu značkového zážitku, který propojuje produkt, emoci a impuls k nákupu do jednoho celku. V těchto případech nejde o to, zda zážitek vytvořit, ten je samozřejmostí. Skutečnou výzvou je přetavit hodnoty značky do prostoru tak, aby inspiroval, překvapil a zanechal dojem,“ říká Marek Končitík, sales director společnosti Dago.

„Jsme hrdí, že porota soutěže Shop! Paris Awards 2025, která každoročně oceňuje nejkvalitnější evropská POS a POP řešení, ocenila právě tento přístup. Děkujeme našim klientům za důvěru a těšíme se na další výzvy. Retail má být zážitek. A my ho každý den tvoříme,“ uzavírá Marek Končitík.

Související články:

soutěžSoutěž POP Star ovládlo vystavení Radegast z Plzeňského Prazdroje POS a POP materiály sázejí na menší ekologickou stopu a větší udržitelnost

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required