logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Po hořických Potravinách Švamberk a první prodejně s názvem Naše špajzka v obci Boháňka se...
  • Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem a světové tržiště pro hospodaření s přebytky...
  • Řetězec Tesco přivítal zákazníky v modernizované prodejně ve Veselí nad Lužnicí. Rekonstrukce...
  • Řemeslná pekárna Zrno zrnko má v nové pražské městské čtvrti Nuselský pivovar rovnou dvojnásobné...

Drogerie Müller vstoupila na slovenský trh, otevře celkem 25 obchodů

24. června 2025
Zprávy 0
319
Drogerie Müller vstoupila na slovenský trh, otevře celkem 25 obchodů

Německá maloobchodní skupina Müller vstoupila do deváté evropské země, svůj první obchod otevřela na Slovensku. Prodejna slouží od poloviny června zákazníkům v Trenčíně na západním Slovensku. Najdou ji v obchodním centru City Park. Společnost uvádí, že otevření neznamená jen vstup na nový trh, ale také další milník v její strategii evropské expanze. Jak jsme již psali, i když to retailer aktuálně neavizuje, zřejmě následně zamíří také do České republiky.

Na ploše více než 1 500 metrů čtverečních nabídne prodejna Müller široký výběr produktů od drogerie, parfumerie a papírnictví přes punčochové zboží, multimédia a hračky až po domácí potřeby a galanterii. Sortiment doplňují bio potraviny a přírodní kosmetika. S výběrem produktů pořadí kvalifikovaní zaměstnanci.

Přečtěte si také
U metra Pražského povstání vznikl nový obchodní prostor. Jako první ve Vista House otevřely Penny a dm drogerie

„Věříme, že přinášíme na Slovensko jedinečný koncept, kterým oslovíme široké spektrum zákazníků. Nabídka byla pečlivě vytvořena tak, aby vyhovovala různým potřebám i vkusu. Zároveň přináší pestrý výběr produktů s garancí vysoké kvality za atraktivní ceny,“ komentuje společnost svůj příchod na slovenský trh.

Pět dalších lokalit s celkovou prodejní plochou kolem 8000 metrů čtverečních je v současné době v konkrétním jednání nebo realizaci. To odpovídá počátečnímu objemu investic ve výši přibližně 14,7 milionu eur během prvních 24 měsíců. Čtyři z plánovaných prodejen se nacházejí v hlavním městě Bratislavě a další se plánuje v Nitře. Celkově si Müller klade za cíl mít v zemi až 25 poboček.

Přečtěte si také
Společnost dm drogerie markt otevřela regenerovanou prodejnu v Liberci, v červnu zákazníci dostanou nový obchod v Ústí nad Labem
dm

Strategický význam pro východní Evropu

„Slovensko hraje pro firmu klíčovou roli ve východní Evropě. Geograficky tvoří ideální most mezi již zavedenými zdrojovými trhy Rakouska, Maďarska, Slovinska a Chorvatska. Kromě pokračující expanze v západní Evropě nabízejí východoevropské země také stabilní ekonomické struktury, rostoucí střední třídu a rostoucí kupní sílu, tedy faktory, které zvyšují atraktivitu trhu,“ vysvětluje společnost.

Jak dodává, Slovensko je dobře propojené logisticky, právně stabilní a má infrastrukturu, kterou lze optimálně integrovat do stávajících dodavatelských řetězců: „Müller se svým vstupem na trh čelí vysoce konkurenčnímu prostředí, ale jasně se odlišuje. Na rozdíl od tradičních drogerií se staví jako multifunkční značková prodejna s hybridním konceptem, který zahrnuje drogerie, parfumerie, přírodní kosmetiku, hračky, domácí potřeby a papírnictví.“ Společnost nabízí více než 195 000 položek v sortimentu včetně přibližně 7 000 produktů privátních značek.

Přítomnost značky a digitální loajalita zákazníků

Müller touto expanzí sleduje posílení povědomí o značce: „Důraz je kladen na integrovaný přístup kombinující kamenný maloobchod, digitální loajalitu zákazníků a lokálně přizpůsobenou produktovou řadu.“ Krátce po uvedení na trh bude pro slovenský trh spuštěna také aplikace Müller, což je klíčový nástroj pro personalizované nabídky a moderní nákupní zážitky.

„Rozvoj slovenského trhu podtrhuje stabilitu a strategické směřování naší společnosti. Všem zdejším zaměstnancům přeji hodně úspěchů a jsem přesvědčen, že společně dosáhneme udržitelného růstu,“ říká majitel společnosti Erwin Müller.

Slovenské prodejny budou zásobovány zbožím přes centrální logistické centrum v německém Ulmu. Deklarace vyřizuje maďarská pobočka v Letenye, odkud probíhá distribuce na Slovensko.

„Díky ambicióznímu investičnímu plánu, diferencovanému maloobchodnímu konceptu a digitální blízkosti zákazníkům Müller podtrhuje svou roli jednoho z předních evropských maloobchodníků. Expanze na Slovensko je více než jen další vstup na trh. Je to strategický krok směrem k propojenému a udržitelnému evropskému maloobchodnímu modelu,“ uvádí společnost.

Společnost Müller Holding je zastoupena v devíti zemích po celé Evropě s více než 950 prodejnami. Společnost v současné době zaměstnává přibližně 35 500 lidí a přibližně 800 stážistů.

Související články:

U metra Pražského povstání vznikl nový obchodní prostor. Jako první ve Vista House otevřely Penny a dm drogerie dmSpolečnost dm drogerie markt otevřela regenerovanou prodejnu v Liberci, v červnu zákazníci dostanou nový obchod v Ústí nad Labem Müller otevře na Slovensku, chystá se i do Česka Síť dm drogerie markt otevřela dva nové obchody v retail parcích

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required