logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Po hořických Potravinách Švamberk a první prodejně s názvem Naše špajzka v obci Boháňka se...
  • Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem a světové tržiště pro hospodaření s přebytky...
  • Řetězec Tesco přivítal zákazníky v modernizované prodejně ve Veselí nad Lužnicí. Rekonstrukce...
  • Řemeslná pekárna Zrno zrnko má v nové pražské městské čtvrti Nuselský pivovar rovnou dvojnásobné...

Penny rozšiřuje zlevněné balíčky do všech prodejen

30. června 2025
Zprávy 0
260
Penny rozšiřuje zlevněné balíčky do všech prodejen

Řetězec Penny pokročil ve svých aktivitách v boji proti plýtvání potravin. Od července nově nabídne zákazníkům ve všech svých prodejnách nákup balíčků složených z potravin s blížícím se datem minimální trvanlivosti, které jsou však stále kvalitní a vhodné ke konzumaci. Až dosud fungoval projekt Neplýtváme s Penny ve 220 prodejnách, převážně v regionech.

Zákazníci projekt dlouhodobě silně oceňují. „Iniciativa je velmi oblíbená a máme na ní od lidí velmi pozitivní ohlasy. Proto jsme se rozhodli, že ji rozšíříme do celé naší sítě přes 430 prodejen,“ říká Petr Baudyš, vedoucí kvality a udržitelnosti společnosti Penny Market.

Přečtěte si také
Florian Naegele je ředitelem Penny ČR
Penny, Florian Naegele

Každý balíček může obsahovat mix ovoce, zeleniny, pečiva, uzenin, mléčných výrobků nebo hotových jídel. Výhodou projektu Neplýtváme s Penny pro spotřebitele je jednoduchost celého nákupu. Zákazníci si balíček vezmou přímo v prodejně bez nutnosti instalace aplikace nebo jiné registrace. Prodejny je nabízejí na stejných místech. Projekt je podle společnosti rychlým a zároveň ekologicky šetrným řešením, které pomáhá snižovat potravinový odpad. Balíčky se prodávají za cenu 79 korun, přičemž jejich hodnota je minimálně dvojnásobná.

Zákazníci pomáhají neplýtvat druhým rokem

Pilot projektu Penny spustilo vloni v dubnu. Balíčky bylo možné vyzvednout v přibližně polovině prodejen. Od 1. července společnost rozšiřuje projekt do všech svých prodejen po celém Česku.

Přečtěte si také
Řetězec Rewe zavádí do svých německých obchodů bezobalové řešení české firmy Miwa

Zájem o balíčky neustále roste. V první polovině letošního roku jich bylo v rámci projektu prodáno téměř 140 tisíc, zatímco v roce 2024 to bylo celkem 214 tisíc balíčků Neplýtváme s Penny, které putovaly k zákazníkům. Tato čísla potvrzují, že zákazníci vítají možnost šetřit nejen planetu, ale i svou peněženku.

Projekt je jedním z mnoha udržitelných kroků společnosti v boji proti plýtvání potravinami. Jen v loňském roce se společnosti podařilo zachránit 900 tun potravin, které by jinak skončily v koši. Penny dále zpracovává neprodané pečivo v rámci projektu Rohlík na strouhanku, dlouhodobě spolupracuje s potravinovými bankami, účastní se potravinových sbírek a daruje ovoce a zeleninu do českých zoologických zahrad, kde slouží jako krmivo pro zvířata.

Související články:

Penny, Florian NaegeleFlorian Naegele je ředitelem Penny ČR Řetězec Rewe zavádí do svých německých obchodů bezobalové řešení české firmy Miwa PennyZvýhodněné balíčky Nesnězeno mají úspěch. Penny rozšiřuje počet zapojených prodejen na 200 Penny nabízí zákazníkům možnost absolvovat kurz první pomoci

Doporučujeme

Komerční sdělení

Vedoucí prodejny versus AI – kdo vítězí?

Zvládne zkušený vedoucí porazit umělou inteligenci při objednávání zboží na promoakci? Výsledky jsou jasné. Čím méně do procesu zasahuje člověk, tím vyšší obrat a marži prodejna dosahuje. Říkáte si, že to nemůže být pravda? Že přece zkušenosti lidí, kteří prodejny vedou, nejde takto jednoduše nahradit? To si ve slovenských prodejnách COOP říkali také. Proto se […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21.–26. 8. 2025, mezinárodní agrosalon Země živitelka, České Budějovice

25. 9. 2025, Kongres Čerpačka, Praha

9. 10. 2025, kongres Pharma Profit, Olomouc

Profily

Kateřina Čadilová, předsedkyně a národní koordinátorka, Asociace regionálních značek: O certifikaci regionální značky je dlouhodobě velký zájem

3. července 2025

Obchod očima Petra Baudyše, vedoucího oddělení kvality a udržitelnosti Penny Market: Zlevněné balíčky potravin letos rozšíříme do všech prodejen

25. června 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required