logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Penny rozšiřuje zlevněné balíčky do všech prodejen

30. června 2025
Zprávy 0
622
Penny rozšiřuje zlevněné balíčky do všech prodejen

Řetězec Penny pokročil ve svých aktivitách v boji proti plýtvání potravin. Od července nově nabídne zákazníkům ve všech svých prodejnách nákup balíčků složených z potravin s blížícím se datem minimální trvanlivosti, které jsou však stále kvalitní a vhodné ke konzumaci. Až dosud fungoval projekt Neplýtváme s Penny ve 220 obchodech, převážně v regionech.

Zákazníci projekt dlouhodobě silně oceňují. „Iniciativa je velmi oblíbená a máme na ní od lidí velmi pozitivní ohlasy. Proto jsme se rozhodli, že ji rozšíříme do celé naší sítě přes 430 prodejen,“ říká Petr Baudyš, vedoucí kvality a udržitelnosti společnosti Penny Market.

Přečtěte si také
Penny zvyšuje mzdy pojedenácté za posledních devět let
Penny

Každý balíček může obsahovat mix ovoce, zeleniny, pečiva, uzenin, mléčných výrobků nebo hotových jídel. Výhodou projektu Neplýtváme s Penny pro spotřebitele je jednoduchost celého nákupu. Zákazníci si balíček vezmou přímo v prodejně bez nutnosti instalace aplikace nebo jiné registrace. Prodejny je nabízejí na stejných místech. Projekt je podle společnosti rychlým a zároveň ekologicky šetrným řešením, které pomáhá snižovat potravinový odpad. Balíčky se prodávají za cenu 79 korun, přičemž jejich hodnota je minimálně dvojnásobná.

Zákazníci pomáhají neplýtvat druhým rokem

Pilot projektu Penny spustilo vloni v dubnu. Balíčky bylo možné vyzvednout v přibližně polovině prodejen. Od 1. července společnost rozšiřuje projekt do všech svých prodejen po celém Česku.

Přečtěte si také
Do prodejny Penny to mají zákazníci vždy méně než 10 kilometrů

Zájem o balíčky neustále roste. V první polovině letošního roku jich bylo v rámci projektu prodáno téměř 140 tisíc, zatímco v roce 2024 to bylo celkem 214 tisíc balíčků Neplýtváme s Penny, které putovaly k zákazníkům. Tato čísla potvrzují, že zákazníci vítají možnost šetřit nejen planetu, ale i svou peněženku.

Projekt je jedním z mnoha udržitelných kroků společnosti v boji proti plýtvání potravinami. Jen v loňském roce se společnosti podařilo zachránit 900 tun potravin, které by jinak skončily v koši. Penny dále zpracovává neprodané pečivo v rámci projektu Rohlík na strouhanku, dlouhodobě spolupracuje s potravinovými bankami, účastní se potravinových sbírek a daruje ovoce a zeleninu do českých zoologických zahrad, kde slouží jako krmivo pro zvířata.

Související články:

PennyPenny zvyšuje mzdy pojedenácté za posledních devět let Do prodejny Penny to mají zákazníci vždy méně než 10 kilometrů Penny má čtyři nové prodejny, letos celkově otevřelo jedenáct obchodů Penny proti plýtvání. Celkem 900 tun potravin dostalo druhou šanci díky potravinovým balíčkům

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required