logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Penny otevřelo v Hrádku další ekologickou prodejnu

24. července 2025
Zprávy 0
537
Penny otevřelo v Hrádku další ekologickou prodejnu

Obyvatelům třítisícového Hrádku u Rokycan slouží od 24. července nová prodejna Penny. Disponuje velkorysou nákupní plochou a patří k nejšetrnějším v Česku. Prodejna je postavena z masivních dřevěných panelů, vyrábí si vlastní elektřinu a je prakticky energeticky soběstačná.

Dřevěná konstrukce nové prodejny Penny je postavena z CLT panelů a vznikla jen s minimální ekologickou stopou, zároveň však také pomáhá emise reálně snižovat. Dřevostavba má navíc i praktické výhody: je lehčí než beton, a tak není potřeba hlubinné zakládání. Oproti běžné zděné prodejně se při stavbě v Hrádku ušetřilo až 16 kamionů stavebního materiálu a tím i desítky tun CO₂.

Přečtěte si také
Penny zvyšuje mzdy pojedenácté za posledních devět let
Penny

„Penny má nejhustší síť prodejen v Česku a v expanzi pokračujeme. Rosteme především v menších městech a obcích. Udržitelná prodejna v Hrádku je celkově již třetí prodejnou tohoto typu u nás, a to po Ždírci a Skutči. Tento typ prodejen nastavuje nový standard v oblasti ekologicky šetrného maloobchodu,“ říká Pavol Bucko, vedoucí oddělení expanze společnosti Penny Market.

Přečtěte si také
Nákup z Penny dovezou kurýři Woltu až domů
Penny

Provoz využívá odpadní teplo

Šetrnost se však týká i každodenního provozu. Střešní fotovoltaická elektrárna pokrývá většinu spotřeby elektřiny, odpadní teplo z chladicích a mrazicích boxů se znovu využívá k vytápění budovy. Díky tomu se prodejna obejde bez externího zdroje tepla.

„Hrádecká prodejna zvládne více než 70 procent své energetické spotřeby pokrýt z vlastních zdrojů. Provoz navíc hlídají chytré senzory, které automaticky upravují osvětlení podle denního světla a sledují například i to, jestli někdo nezapomněl zavřít dveře od chladících boxů. I takové zdánlivé drobnosti mají ve výsledku velký vliv na celkovou energetickou bilanci,“ doplňuje Václav Šíma, vedoucí stavebního oddělení Penny Market.

Standardní otevírací doba je od 7:00 do 20:00 hodin. Prodejna nabízí 65 parkovacích míst a čtyři samoobslužné pokladny. Během nakupování mohou navíc řidiči elektromobilů dobíjet svá auta u dobíjecích stanic přímo u prodejny.

Související články:

PennyPenny zvyšuje mzdy pojedenácté za posledních devět let PennyNákup z Penny dovezou kurýři Woltu až domů Do prodejny Penny to mají zákazníci vždy méně než 10 kilometrů

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required