logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Notino otevřelo interaktivní prodejnu v OC Westfield Chodov

4. srpna 2025
Moderní trh 0
893
Notino otevřelo interaktivní prodejnu v OC Westfield Chodov

Společnost Notino, on-line prodejce produktů pro krásu a zdraví, pokračuje v rozšiřování své kamenné sítě v Česku. Nově otevřená prodejna v obchodním centru Westfield Chodov v Praze nabízí zákazníkům nejen široký výběr značek, ale především moderní prostor, který propojuje estetiku, technologie a osobní přístup. 

Nová pobočka navazuje na úspěch dalších českých i zahraničních prodejen značky a potvrzuje strategii společnosti být svým zákazníkům co nejblíž, a to jak on-line, tak off-line. Zákazníci tak mají možnost vyzkoušet si produkty na vlastní kůži a zároveň využít výhody, na které jsou zvyklí z e-shopu nebo aplikace.

Přečtěte si také
Na trh vstoupila americká značka péče o tělo Bath & Body Works

Zážitek z nákupu umocní virtuální zrcadlo

Prodejna v OC Westfield Chodov byla navržena jako inspirativní a přívětivý prostor, ve kterém si zákazníci mohou produkty nejen prohlédnout, ale také je pohodlně otestují.  Součástí prodejny je i interaktivní virtuální zrcadlo, které umožňuje rychle a bezkontaktně vyzkoušet různé odstíny rtěnek, make-upu nebo očních stínů. Odborně vyškolený personál je zákazníkům kdykoliv k dispozici pro poradenství a doporučení produktů přesně podle jejich potřeb.

Exkluzivní značky doplňuje vlastní řada Notino Collection

Sortiment zahrnuje tisíce položek od světově proslulých značek, jako jsou Estée Lauder, Lancôme, Armani Beauty, YSL, Vichy nebo MAC. Nechybí ani exkluzivní značky, které nejsou běžně dostupné, například SKKN by Kim (Notino je její exkluzivní prodejce v Evropě) či niche parfémy Novellista. Zákazníci se mohou seznámit i s vlastní řadou produktů Notino Collection – například s čisticí bublinkovou maskou s allantoinem nebo gelovým lakem na nehty s efektem gelu.

Přečtěte si také
Zboží&Prodej 6–⁠⁠⁠⁠⁠⁠7/2024: Systémové holení získává navrch

Prodejna na Chodově doplňuje širokou nabídku e-shopu Notino.cz a mobilní aplikace, kde zákazníci najdou více než 115 000 produktů z oblasti krásy a zdraví. Notino chce být pro zákazníky důvěryhodným a dostupným partnerem v péči o krásu a zdraví. A to bez ohledu na to, zda zákazník nakupuje z pohodlí domova na webu nebo v aplikaci Notino, nebo si přeje produkty vyzkoušet a vybrat osobně.

Související články:

Na trh vstoupila americká značka péče o tělo Bath & Body Works Zboží&Prodej 6–⁠⁠⁠⁠⁠⁠7/2024: Systémové holení získává navrch

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required