Společnost Notino, on-line prodejce produktů pro krásu a zdraví, pokračuje v rozšiřování své kamenné sítě v Česku. Nově otevřená prodejna v obchodním centru Westfield Chodov v Praze nabízí zákazníkům nejen široký výběr značek, ale především moderní prostor, který propojuje estetiku, technologie a osobní přístup.
Nová pobočka navazuje na úspěch dalších českých i zahraničních prodejen značky a potvrzuje strategii společnosti být svým zákazníkům co nejblíž, a to jak on-line, tak off-line. Zákazníci tak mají možnost vyzkoušet si produkty na vlastní kůži a zároveň využít výhody, na které jsou zvyklí z e-shopu nebo aplikace.
Zážitek z nákupu umocní virtuální zrcadlo
Prodejna v OC Westfield Chodov byla navržena jako inspirativní a přívětivý prostor, ve kterém si zákazníci mohou produkty nejen prohlédnout, ale také je pohodlně otestují. Součástí prodejny je i interaktivní virtuální zrcadlo, které umožňuje rychle a bezkontaktně vyzkoušet různé odstíny rtěnek, make-upu nebo očních stínů. Odborně vyškolený personál je zákazníkům kdykoliv k dispozici pro poradenství a doporučení produktů přesně podle jejich potřeb.
Exkluzivní značky doplňuje vlastní řada Notino Collection
Sortiment zahrnuje tisíce položek od světově proslulých značek, jako jsou Estée Lauder, Lancôme, Armani Beauty, YSL, Vichy nebo MAC. Nechybí ani exkluzivní značky, které nejsou běžně dostupné, například SKKN by Kim (Notino je její exkluzivní prodejce v Evropě) či niche parfémy Novellista. Zákazníci se mohou seznámit i s vlastní řadou produktů Notino Collection – například s čisticí bublinkovou maskou s allantoinem nebo gelovým lakem na nehty s efektem gelu.
Prodejna na Chodově doplňuje širokou nabídku e-shopu Notino.cz a mobilní aplikace, kde zákazníci najdou více než 115 000 produktů z oblasti krásy a zdraví. Notino chce být pro zákazníky důvěryhodným a dostupným partnerem v péči o krásu a zdraví. A to bez ohledu na to, zda zákazník nakupuje z pohodlí domova na webu nebo v aplikaci Notino, nebo si přeje produkty vyzkoušet a vybrat osobně.




