logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Penny rozšiřuje rozvoz s foodorou. Nákupy doručí už ve 26 městech, nově i v Ostravě a Olomouci

14. srpna 2025
Moderní trh 0
657
Penny rozšiřuje rozvoz s foodorou. Nákupy doručí už ve 26 městech, nově i v Ostravě a Olomouci

Řetězec Penny rozšiřuje možnosti doručování nákupů až do domu. Díky čerstvě uzavřenému partnerství s platformou  foodora mohou pohodlné nakupování s dovozem potravin nově využívat jeho zákazníci v Ostravě a Olomouci. Další města postupně přibydou. Celkem již Penny nabízí možnost doručení potravin v šestadvaceti českých a moravských městech a pokrývá tak touto službou zhruba polovinu obyvatel ČR.

Lidé v Ostravě a Olomouci si mohou nyní nákupy v Penny pohodlně objednávat prostřednictvím webu nebo mobilní aplikace foodora, která je mezi platformami pro rozvoz jídla a nákupů největší v České republice. Nákup zákazníkům přijde domů zhruba za 45 minut od zaplacení. Zákazníci na foodoře najdou stejný sortiment jako v kamenném obchodě, společně s výběrem těch nejlepších slev.

Přečtěte si také
Nákup z Penny dovezou kurýři Woltu až domů
Penny

„Zákazníci od nás očekávají nejen kvalitu a nízké ceny, ale také komfortní nakupování. Neustále rozšiřujeme naši prodejní síť, abychom jim byli co nejblíže. Zároveň hledáme i nové způsoby, jak jim nákupy co nejvíce usnadnit v každé situaci. Spolupráce s platformou foodora je dalším krokem v naší cestě k nabídce co nejpohodlnějších nákupů,“ říká Florian Naegele, generální ředitel Penny Česká republika. Zákazníci mohou vybírat ze širokého sortimentu potravin od čerstvého zboží, přes trvanlivé výrobky, až po drogerii nebo třeba krmivo pro zvířata.

„Naším cílem je, aby si lidé mohli nakoupit rychle, pohodlně a beze stresu. Ať už jsou doma, v práci nebo zrovna balancují mezi taškami, dětmi a deadliny. S Penny spojujeme síly, abychom tento standard dostupnosti přenesli i do dalších měst. V Ostravě a Olomouci teď zákazníci vyřeší celý nákup z Penny během pár kliknutí a do 45 minut mají tašky u dveří. Je to další krok v tom, jak měníme běžné nakupování na službu, která opravdu šetří čas,“ říká Adam Kolesa, CEO foodora Česko.

Nákupy prostřednictvím foodory mohou zákazníci využívat každý den mezi 8:00 až 19:00. Nová spolupráce rozšiřuje stávající nabídku doručení potravin z prodejen Penny skrze partnerství s rozvozovou službou Wolt. Přes tuto službu si lze objednat produkty z Penny ve  24 lokalitách v ČR, například v Praze, Brně, Plzni, Hradci Králové, Českých Budějovicích, Pardubicích, Mladé Boleslavi, Teplicích nebo Liberci.

Související články:

PennyNákup z Penny dovezou kurýři Woltu až domů Penny v on-line kurzech poučí rodiče, jak poskytnout dětem první pomoc Češi přesouvají nákupy do telefonu. Mobilní aplikace mění pravidla hry

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required