logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Nezávislé ocenění důvěry českých spotřebitelů Nejdůvěryhodnější značka 2025 vyhlásilo výsledky...
  • Společnost Vivantis působící na poli beauty e-commerce otevřela svou první kamennou prodejnu v...
  • Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického...
  • Společnost Unibail-Rodamco-Westfield (URW) otevřela rebrandované nákupní centrum Westfield Černý...

Nová hala závodu v Mnichově u Mariánských Lázní zlepší logistiku nápojů Magnesia

15. října 2025
Zprávy 0
367
Nová hala závodu v Mnichově u Mariánských Lázní zlepší logistiku nápojů Magnesia

Společnost Mattoni 1873 zahájila v závodu v Mnichově u Mariánských Lázní provoz nové moderní skladové haly za více než 200 milionů korun. Díky ní se výrazně zefektivní logistika a sníží množství kamionových přeprav. Nápoje se značkou Magnesia už nebudou muset putovat na trh přes externí sklady, ale většina jich pojede přímo k zákazníkům. Jde o další významnou investici do výrobních závodů Mattoni 1873 v Karlovarském kraji, od roku 2021 už firma do jejich rozvoje vložila celkem 650 milionů korun.

Závod v Mnichově stáčí minerální vody Magnesia s vysokým obsahem hořčíku a se symbolem lva v logu. Jde o přírodní minerální vody Magnesia, ochucené minerální vody Magnesia Red, léčivou minerální vodu Magnesia Extra a také v posledních letech stále žádanější funkční minerální vody Magnesia Plus.
Dosavadní skladová kapacita asi  2 000 palet s hotovými výrobky již nějakou dobu nevyhovovala k uspokojování rostoucí poptávky. Většina produkce závodu musela ihned putovat do externích skladů, kde se teprve kompletovaly celé zakázky, a až pak výrobky odjely k zákazníkům.

Přečtěte si také
Výrobci spustili kampaň zaměřenou na zodpovědné pití energetických nápojů u dětí

„Nově získaná více než šestinásobná skladová kapacita 12 500 palet umožní efektivněji plánovat výrobu závodu, soustředit celé portfolio hotových výrobků v jednom skladu a doručovat kompletní zakázky po celých kamionech přímo k zákazníkům. Výrobky značky Magnesia tak ujedou méně kilometrů. Naše výrobky pocházejí z čisté přírody a v Mattoni 1873 vnímáme jako svou povinnost přispívat k její ochraně všemi možnými způsoby, v souladu s naší dlouhodobou strategií udržitelnosti,“ říká Alessandro Pasquale, majitel a výkonný prezident společnosti Mattoni 1873.

„Dlouhodobě investujeme do všech našich závodů včetně Mnichova a Kyselky v Karlovarském kraji, kde se naše společnost zrodila, a velká část našich investic směřovala v posledních letech právě sem. V roce 2022 jsme v Kyselce spustili moderní plechovkovou linku za více než 200 milionů korun. Souběžně jsme začali připravovat tento projekt nové skladové haly závodu v Mnichově,“ dodává Alessandro Pasquale.

Přečtěte si také
Carrefour přestal ve čtyřech zemích kvůli vysoké ceně prodávat Pepsi, v Česku je nápoj cenově dostupný
Carrefour

Zaměstnavatel podporující obec Mnichov

Závod v Mnichově je stabilní lokální zaměstnavatel. Pracuje zde 69 zaměstnanců, většina na dobu neurčitou. Průměrná doba zaměstnání dosahuje takřka deset let, u 18 zaměstnanců dokonce převyšuje dvacet let. Závod se nachází na hranici okresů Karlovy Vary a Cheb, přičemž přes 90 procent zaměstnanců žije právě v těchto okresech. „I z hlediska místní zaměstnanosti je tedy zprovoznění nové skladovací haly důležitým krokem k budoucímu rozvoji celého závodu,“ zdůrazňuje Alessandro Pasquale.

S obcí Mnichov společnost Mattoni 1873 úzce spolupracuje už od vybudování závodu v roce 2000. V prvním desetiletí každoročně přispívala obci finančním darem, od roku 2011 podporuje konkrétní veřejně prospěšné projekty, například zřízení osvětlení v místní části Sítiny, opravu komunikací v místních částech i v obci samé, vybudování dětských hřišť, vybudování multifunkčního hřiště, příspěvek na servisní obecní vozidlo.

Celkem firma podpořila obec Mnichov v letech 2000 až 2025 částkou přesahující 14 milionů korun. Mattoni 1873 opakovaně podpořila i příspěvkovou organizaci Domov pro osoby se zdravotním postižením Pramen. Obdobně spolupracuje s obcí Kyselka, kde se nachází její druhý závod v Karlovarském kraji.

S Karlovarským krajem je Mattoni 1873 spjata nejen historicky, ale aktivně se zapojuje do jeho současného života. Je partnerem celé řady zdejších sportovních a kulturních akcí. K nejvýznamnějším patří Mattoni ½ Maraton Karlovy Vary a Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary, ale postupně roste například popularita festivalu Knižní lázně v Mariánských Lázních.

Mattoni je i titulárním partnerem Mattoni Areny v Karlových Varech. Partnerství se vztahuje na celý areál a jeho součástí je také posílení podpory tří karlovarských sportovních klubů z nejvyšších soutěží: HC Energie, VK Karlovarsko a Florbal Vary. Partnerství s Mattoni Arenou navazuje na dlouholetou filozofii společnosti Mattoni 1873 – podporovat zdravý životní styl, regionální komunity a společensky odpovědné projekty.

Solární panely se vybudují

Hala je vybavena podle nejnovějších požadavků na požární bezpečnost. Pro případ výpadku elektrické energie má záložní zdroj, který umožní plynule pokračovat v provozu. V projektu a stavbě samotné byla zahrnuta příprava na solární panely, statika budovy počítá do budoucna s jejich montáží. Manipulaci s výrobky zajištují ve skladu vozíky s bezemisním elektrickým pohonem.

Projekt je citlivý k okolí a životnímu prostředí: hala je kompletně skrytá za valem, takže je zachován vizuální dojem z místa. V okolí haly také proběhne výsadba původních vegetačních druhů rostlin, keřů i dřevin.

Do výstavby skladové haly, moderního vybavení a souvisejících úprav investovala Mattoni 1873 téměř 200 milionů korun, čímž se tento projekt řadí mezi největší investice do závodu Mnichov. Výrobce tak pokračuje ve významných investicích do svých výrobních závodů v Karlovarském kraji — od roku 2021 už jde celkem o 650 milion korun.

Nová skladová hala v závodu Magnesia v Mnichově

• Plocha: 7 000 metrů čtverečních
• Kapacita: 12 500 palet (souhrnná skladová kapacita závodu cca 14 500 palet)
• Celková investice: takřka 200 milionů korun

Projekt se připravoval tři roky. Halu postavila firma Baustav z Karlovarského kraje, která zvítězila v téměř ročním výběrovém řízení nad pěti dalšími uchazeči.

Související články:

Výrobci spustili kampaň zaměřenou na zodpovědné pití energetických nápojů u dětí CarrefourCarrefour přestal ve čtyřech zemích kvůli vysoké ceně prodávat Pepsi, v Česku je nápoj cenově dostupný Vítězem P.O.P. Star ČR je zářivé vystavení Pepsi od společnosti Mattoni 1873 Marketing v Mattoni 1873 povede Barbora Líška Kratochvílová

Doporučujeme

Komerční sdělení

Personalizace v logistice e-commerce – případová studie FM Logistic a Lindt

Personalizace produktů čím dál častěji přesahuje rámec oděvního, šperkařského nebo kosmetického průmyslu. Tento trend rychle roste rovněž v potravinářském sektoru, kde spotřebitelé očekávají, že si budou moci vytvořit produkty na míru podle svých individuálních preferencí. To je pro výrobce náročná výzva, ale také obrovská příležitost, jak si vybudovat loajalitu a vyniknout na trhu. Spolupráce společnosti […]

Soumrak nad EAN kódy?

V poslední době dostávám otázku, zda je SLUNO připraveno na přechod z klasických čárových EAN kódu na 2D kódy. Tento přechod bývá označován za největší změnu od zavedení automatické identifikace pomočí čárových kódů. Jelikož OBIS (náš obchodní informační systém) je určen primárně jako ERP pro maloobchodní společnosti, tak je to pro nás klíčová otázka a […]

Vánoční balicí sady STEPA – novinka od českého výrobce

Vánoce bez stresu – i při balení dárků. Naše nové vánoční balicí sady přinášejí vše, co lidé dnes hledají: jednoduchý výběr, sladěné barvy, krásný výsledek a jistotu, že dárky budou pod stromečkem vypadat dokonale. Praktická volba i malá radost navíc – „nice-to-have“, které se v sezóně mění v must-have. Co sada obsahuje 4× role (70×200 […]

Perfect Catering mění firemní akce v nezapomenutelné zážitky

Jsme tvůrci atmosféry, kde se branding klienta potkává s kulinářskou kreativitou. Kanapky ve firemních barvách, jedlé květy, kouřové efekty, originální koktejly, signature drinky a show barmanů – to vše už v Perfect Catering tvoří základ. V každém detailu hraje roli vizuální wow efekt, který přenese značku klienta přímo na talíř. Udáváme trendy, které spojují udržitelnost, […]

Břevnovský klášter, jedinečný prostor pro váš příští event

Hledáte reprezentativní místo pro vaši firemní akci, které nadchne hosty a zároveň nabídne skvělé zázemí? Objevte břevnovský klášter, místo s příběhem, noblesou a jedinečnou atmosférou, kde historie a moderní event management tvoří dokonalou harmonii. Reprezentativní prostory zvládnou malý workshop i velkou společenskou událost. Přízemí pojme až 300 osob: hlavní prostor Sala Terrena je ideální pro […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–14. 11. 2025, kongres Czech Retail Days, Praha

20.–22. 11. 2025, Gastro Sweet Fest, Praha

27.–28. 11. 2025, kongres Slovlog, Bratislava

16.–25. 1. 2026, Grüne Woche, Berlín

27.–28. 1. 2026, kongres Samoška, Olomouc

1.–4. 2. 2026, ISM, Kolín nad Rýnem

Profily

Obchod očima Jana Hübnera, zakladatele a CEO společnosti Shopingy: V nákupních centrech expandují polské značky a non-food diskontní řetězce

27. října 2025

Harald Tscherne, spolumajitel, Intersport Austria: Expanze bez udržitelného byznysu nedává smysl

20. října 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required