Společnost L’Oréal Česká republika, Maďarsko a Slovensko oznámila, že Jan Kopecký převzal řízení externí komunikace, interní komunikace a public affairs. Nový corporate affairs & engagement director bude zodpovědný za celkovou komunikační strategii skupiny L’Oréal Groupe v regionu.
Do L’Oréal Groupe přichází Jan Kopecký s více než dvacetiletými zkušenost v oblasti komunikace. V uplynulých osmi letech působil na pozici head of internal communications pro T-Mobile Czech Republic & Slovak Telekom. Zde byl zodpovědný za budování interní komunikace a angažovanosti v rámci komplexní mezinárodní struktury.
Ještě předtím pracoval v různých rolích ve společnosti Siemens Česká republika, kde naposledy vedl marketingovou komunikaci. Během své kariéry získal rozsáhlé zkušenosti v digitální komunikaci a tvorbě purpose-driven obsahu, což jsou oblasti, které jsou pro L’Oréal Groupe klíčové.
Posilování reputace
„L’Oréal je globálním lídrem v oblasti krásy a jeho značky a inovace ovlivňují miliony lidí po celém světě. Podílet se na utváření komunikace takto silné a inspirativní společnosti v celém regionu je pro mě obrovskou profesní výzvou a ctí,“ říká Jan Kopecký. „Těším se, že budu moci přispět k posilování reputace, rozvoji strategických komunikačních iniciativ a prohlubování dialogu se všemi našimi stakeholdery, a to jak externě, tak i v rámci interní komunikace se zaměstnanci,“ doplňuje. Jeho cílem je transformovat komunikaci za hranice výstupních metrik a pevně ji propojovat s obchodními cíli na základě hlubokých analytických dat.
Společnost L’Oréal zaměstnává v České republice, Maďarsku a na Slovensku přibližně 700 lidí. V České republice získává od roku 2019 ocenění Top Zaměstnavatel roku v kategorii FMCG. Společnost distribuuje 27 globálních značek v celém regionu, včetně značek L’Oréal Paris, Garnier, Maybelline New York, Vichy, La Roche-Posay, Cerave, Lancôme, Yves Saint Laurent Beauty, Armani, Prada, L’Oréal Professionnel, Kérastase, Redken a další. L’Oréal provozuje Fullfilment centrum v Jažlovicích, které slouží nejen českému, maďarskému a slovenské trhu, ale také jako uzel pro efektivní distribuci do dalších šesti zemí.




