logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Eastlog 2022 vzdal hold člověku v logistice Jubilejní 25. ročník největšího logistického...
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...

Archiv anket

Roste podle vás zájem o české maso a masné výrobky? Mají na nakupování vliv značky kvality, jako jsou Klasa či Regionální potravina?

  • Zájem je rozhodně vyšší, spotřebitelé studují etikety a ptají se na původ výrobku. (54%)
  • Zákazníkům je jedno, odkud maso pochází, rozhodující je stále cena bez ohledu na značku kvality. (23%)
  • Značky kvality jsou pro část zákazníků podstatné, ale většina se podle nich neorientuje. (23%)

Archiv anket

Start Date: 14. prosince 2016 @ 10:08
Konec: Neskončí

Zaznamenáváte rostoucí zájem spotřebitelů o speciální piva a regionální značky pivovarů?

  • Ano, zákazníci chtějí v posledním období pestřejší pivní nabídku. (80%)
  • Ne, spotřebitelé stále upřednostňují osvědčené a velké značky. (20%)

Archiv anket

Start Date: 22. října 2016 @ 18:39
Konec: Neskončí

Můžete podle vašich zkušeností říct, že při nákupu masa patří mezi rozhodující faktory jeho tuzemský původ?

  • Lidé si teď původ masa začali určitě více všímat a upřednostňují to, které má domácí původ. (56%)
  • U našich zákazníků stále rozhoduje cena a nemyslím, že se to brzo změní. (44%)

Archiv anket

Start Date: 20. září 2016 @ 17:25
Konec: Neskončí

Vnímáte větší zájem zákazníků o výrobky typu raw, vegan, bez lepku, laktózy, paleo či superpotraviny?

  • je to rozhodně trend dnešní doby, přizpůsobujeme mu nabídku (44%)
  • je to jen módní trend, který zase opadne, nemá smysl podřizovat se mu (44%)
  • převládá zájem o tradiční potraviny, ale občas se někdo ptá i po alternativě (12%)

Archiv anket

Start Date: 24. srpna 2016 @ 20:02
Konec: Neskončí

Jsou vaši zákazníci ochotni zkoušet novinky a inovace, nebo se raději drží vyzkoušených a osvědčených produktů?

  • Novinky a inovace (60%)
  • Vyzkoušené produkty (40%)

Archiv anket

Start Date: 2. července 2016 @ 15:29
Konec: Neskončí

 Stránka 10 z 11  « První ... «  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  » 

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required