Roste podle vás zájem o české maso a masné výrobky? Mají na nakupování vliv značky kvality, jako jsou Klasa či Regionální potravina?
- Zájem je rozhodně vyšší, spotřebitelé studují etikety a ptají se na původ výrobku. (54%)
- Zákazníkům je jedno, odkud maso pochází, rozhodující je stále cena bez ohledu na značku kvality. (23%)
- Značky kvality jsou pro část zákazníků podstatné, ale většina se podle nich neorientuje. (23%)
Archiv anket
Start Date: 14. prosince 2016 @ 10:08
Konec: Neskončí
Zaznamenáváte rostoucí zájem spotřebitelů o speciální piva a regionální značky pivovarů?
- Ano, zákazníci chtějí v posledním období pestřejší pivní nabídku. (80%)
- Ne, spotřebitelé stále upřednostňují osvědčené a velké značky. (20%)
Archiv anket
Start Date: 22. října 2016 @ 18:39
Konec: Neskončí
Můžete podle vašich zkušeností říct, že při nákupu masa patří mezi rozhodující faktory jeho tuzemský původ?
- Lidé si teď původ masa začali určitě více všímat a upřednostňují to, které má domácí původ. (56%)
- U našich zákazníků stále rozhoduje cena a nemyslím, že se to brzo změní. (44%)
Archiv anket
Start Date: 20. září 2016 @ 17:25
Konec: Neskončí
Vnímáte větší zájem zákazníků o výrobky typu raw, vegan, bez lepku, laktózy, paleo či superpotraviny?
- je to rozhodně trend dnešní doby, přizpůsobujeme mu nabídku (44%)
- je to jen módní trend, který zase opadne, nemá smysl podřizovat se mu (44%)
- převládá zájem o tradiční potraviny, ale občas se někdo ptá i po alternativě (12%)
Archiv anket
Start Date: 24. srpna 2016 @ 20:02
Konec: Neskončí
Jsou vaši zákazníci ochotni zkoušet novinky a inovace, nebo se raději drží vyzkoušených a osvědčených produktů?
Start Date: 2. července 2016 @ 15:29
Konec: Neskončí