Měl jsem možnost pozorovat zblízka krátký život jedné prodejny pečiva. Vydržela půl roku, už je místo ní jiná. Kdybych to ovšem vedení pekárny, která ji provozovala, na základě svých zkušeností...
Role emocí je stále velmi významná pro rozhodnutí výběru produktu v místě prodeje. A právě v posledních dvou letech, kdy kamenné obchody ztratily významné procento ze svých obratů na úkor e-commerce, se mnoho kamenných obchodů...
Tématem číslo jedna pro tradiční obchodníky jsou dnes bezesporu ceny energií a především elektřiny. „Jestli ještě někdo z kolegů nakupuje megawatthodinu kolem dvou tisíc, tak až za ni bude platit pět tisíc, bude se hodně...
Pod vlivem digitalizace se mění retail i chování zákazníků. Velkou úlohu při tom sehrála pandemie a dočasné přemístění nákupů do on-line světa. Právě řešení a nástroje on-line prodejců byly katalyzátorem pro následné využití...
Strategií, které napomáhají obchodníkům ovlivňovat nákupní rozhodnutí v České republice, je mnoho. V literatuře lze najít množství studií, které jednotlivé aspekty zkoumají: od požadavků na místní a kvalitní produkci potravin...
Nic se nešíří tak rychle, jako lidské řeči. Obchodník nad nimi nemůže mávnout rukou, s tím, že jedna paní povídala… V době sociálních sítí se každý projev zákazníkovy nespokojenosti dostane ke stovkám i tisícům lidí. Další si...
Ohlédneme-li se za posledními dvěma roky, kdy nás trápí pandemie covid-19, můžeme konstatovat, že svět retailu se nenávratně změnil. V roce 2020 jsme mohli vidět nárůst pandemických nákupů. V té době spotřebitelé nevěděli, co...
S digitálními nosiči se setkáváme na každém kroku, tak proč je nepoužívat i v komunikaci na místě prodeje. Čeho si všimnete spíše? Plakátu na zdi, nebo svítícího a pohybujícího se videa? Výhody jsou jasně patrné. Obsluha je...
Sotva jsme se začali otřepávat z následků pandemie, přišla další rána. Válka na Ukrajině žene vzhůru ceny energií i surovin. A třebaže jsme teď uchváceni vlnou solidarity, nikdo nemůže čekat, že v nastávající těžké ekonomické...
Takřka každý z nás někdy reklamní předmět obdržel, daroval či došlo k obojímu. V tom tkví hlavní síla 3D reklamy. Ukázal to i poslední výzkum POPAI CE, který analyzoval situaci 3D reklamy na našem trhu. 87 % respondentů...
Otevřete schránku a vypadne na vás štos letáků. Poštovní schránky se už většinou používají jen k těmto účelům. Kdy jste naposledy dostali dopis nebo pohlednici z dovolené? Jenže je tu malý háček. Vaše letáky v té schránce...