logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Absolutním šampionem Salonu vín – národní soutěže vín ČR 2024, a tedy nejlepším vínem pro...
  • Společnost Decathlon, globální výrobce sportovního a volnočasového oblečení a vybavení,...
  • Společnost Unilever oznámila, že po dvou úspěšných pilotních projektech, jejichž cílem bylo...
  • Společnost Carrefour International Partnership pokračuje v expanzi, a to novým partnerstvím s...

Blog

Miloš Toman: Nebezpečné mýty

Miloš Toman: Nebezpečné mýty

  • 28. listopadu 2023
  • 179
  • 0
V maloobchodě existují nebezpečné mýty. Nebezpečné proto, že na první pohled vypadají rozumně a nejednoho obchodníka ani nenapadne o nich zapochybovat. Podívejme se teď na tři z nich. První říká,...
  • Miloš Toman: Dočkají se zákazníci mobilních aplikací?

    Miloš Toman: Dočkají se zákazníci mobilních aplikací?

    • 25. října 2023
    • 0
  • Zdeněk Skála: Nastal zlom v akcích, papírový leták ztrácí po 30 letech prvenství

    Zdeněk Skála: Nastal zlom v akcích, papírový leták ztrácí po 30 letech prvenství

    • 9. října 2023
    • 0
  • POS Media slaví 25 let

    POS Media slaví 25 let

    • 2. října 2023
    • 0
  • Miloš Toman: Proč a jak překvapovat zákazníky

    Miloš Toman: Proč a jak překvapovat zákazníky

    • 26. září 2023
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Zdeněk Skála: Jak se budou vyvíjet tržby za potraviny. Výhled na další rok

Zdeněk Skála: Jak se budou vyvíjet tržby za potraviny. Výhled na další rok

  • 11. září 2023
  • 962
  • 0
Tématem podzimu se v potravinářském maloobchodě patrně stane otázka, jak nakupující zareagují na růst cen v posledních měsících a letech. Až do poloviny roku jsme viděli prudký pokles maloobchodních tržeb (ve stálých cenách,...
Miloš Toman: Prodejny budoucnosti jsou minulostí

Miloš Toman: Prodejny budoucnosti jsou minulostí

  • 28. srpna 2023
  • 562
  • 0
Měly to být prodejny budoucnosti, ale pro nezájem zavírají. Projekt, který před pěti lety sliboval, že už dnes okusíme nakupování zítřka, byl tiše odpískán. Opět jednou nadšení předběhlo zdravý rozum. Kde udělali chybu? Nové...
Zdeněk Skála: Jaký je odhad dalšího vývoje v maloobchodních tržbách

Zdeněk Skála: Jaký je odhad dalšího vývoje v maloobchodních tržbách

  • 8. srpna 2023
  • 1168
  • 0
Z aktuálních dat plyne, že k červnu 2023 klesal potravinářský maloobchod již 14. měsíc v řadě (ve stálých cenách). Průměrný meziroční pokles za tuto dobu činí -7,5 %. Čeští nakupující tak reagují zejména na celkově rostoucí...
Miloš Toman: Proč končí síť Bezobalu?

Miloš Toman: Proč končí síť Bezobalu?

  • 28. července 2023
  • 792
  • 0
Před pár dny jsem dostal zprávu, že síť bezobalových prodejen končí. Nevydělá si na sebe. Nechci ze sebe ex post dělat chytrého, ale ten konec jsem předvídal. Chyběla jim totiž jedna podstatná věc, která rozhoduje o úspěchu...
Zdeněk Skála: Značky a trhy v otevřených datech – malá letní úvaha

Zdeněk Skála: Značky a trhy v otevřených datech – malá letní úvaha

  • 20. července 2023
  • 927
  • 0
Přišel červenec a plánování aktivit pro značky a obchodní kanály je v plném proudu. Plánuje se hlavně podle interních procesů a dat firmy, ale přitom je nutné vnímat kontext trhu – dynamiku kategorie a pozici konkurence....
Miloš Toman: Jak na problémy tradičních obchodníků

Miloš Toman: Jak na problémy tradičních obchodníků

  • 26. června 2023
  • 651
  • 0
Zboží&Prodej přinesl informaci, že společnost Rosa market, která prostřednictvím Enapo Obchodní a Pramen CZ provozuje několik stovek maloobchodních prodejen, předložila soudu insolvenční návrh. Neznám přesnou příčinu, ale...
Miloš Toman: 6 zásad pro vyšší prodej

Miloš Toman: 6 zásad pro vyšší prodej

  • 29. května 2023
  • 39584
  • 0
Nejeden obchodník je přesvědčen, že prodej závisí na dvou faktorech: ceně a náhodě. Není to pravda. Rozhodují zcela jiné věci. Prodejna není jenom zboží a nakupování není jen jeho pořizování. Nákup je emoční záležitost. Může...
Shop! MarketPlace, spojení vizí a realizací

Shop! MarketPlace, spojení vizí a realizací

  • 18. května 2023
  • 598
  • 0
Palmer Events Center v texaském Austinu hostil poslední dubnový týden veletrh a konference o budoucnosti i přítomnosti retailu Shop! MarketPlace. Ročník 2023 byl historicky první, kdy tuto akci vlastnila a pořádala mezinárodní...
Miloš Toman: Máte to pod pultem?

Miloš Toman: Máte to pod pultem?

  • 26. dubna 2023
  • 808
  • 0
Za socialismu patřila řada zboží mezi takzvané „podpultovky“. Na pultě zkrátka nebylo vidět. I dnes to bývá podobné a vám to kazí tržby. „Vy nemáte tu dobrou anglickou?“ zeptala se manželka zklamaně prodavačky. „Ale ano,...
Zákazníci chtějí reklamní předměty z eko materiálů

Zákazníci chtějí reklamní předměty z eko materiálů

  • 19. dubna 2023
  • 438
  • 0
Společně se smýšlením společnosti a jejího náhledu na ekologický a udržitelný přístup se tyto požadavky projevují i v komunikaci a požadavcích zákazníků na materiály používané k tisku reklamních zakázek. To jde ruku v ruce s...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 21

Doporučujeme

Komerční sdělení

Spolehlivý partner je zásadní výhodou

V České republice se během 30 let vyprofilovala společnost Pfanner jako přední distrubutor značkového potravinářského zboží. Na zdejším i slovenském trhu zásobuje většinu významných obchodních řetězců, čerpacích stanic a gastro provozů, aktuálně dodává přes sedm stovek produktů více než třiceti různých značek. V portfoliu má ovocné džusy Pfanner, omáčky a těstoviny Panzani, řecký olivový olej Minerva […]

FMCG je rychlejší než kdy dříve a distributor na to musí umět reagovat, říká ředitel Orbico Radim Kratochvíl

Distribuční společnost Orbico funguje na 19 trzích primárně ve střední a východní Evropě. V tomto regionu zaměstnává více než 7,5 tisíce zaměstnanců a v loňském roce její obrat přesáhl 3 mld. euro. V Čechách a na Slovensku se stará například o distribuci značek Pringles, Lipton, Bonux, BaByliss, Bissell, Braun nebo Oral B. S jakými výzvami se potkává na českém trhu a jak je řeší, přiblížil ředitel […]

Firemní předplatné e15

Chcete získat benefit pro vaše zaměstnance nebo dárek pro významné klienty? Máme pro vás nabídku firemního předplatného e15, které nabízí nespočet výhod. S firemním předplatným e15 získáte: –⁠ Tištěné vydání Deníku e15 každý všední den do vaší kanceláře. –⁠ Magazín e15: Lifestyle magazín věnující se nejen byznysovým tématům. –⁠ Webové předplatné Premium+, které vám odemkne […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

29. 11. 2023, Lean & Green Summit, Amsterdam, Holandsko

30.–⁠31. 1. 2024, kongres Samoška, Olomouc

25. 4. 2024, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

Profily

Obchod očima Miroslavy Birešové, senior sales managerky Kaufland Global Marketplace: Náš marketplace chce poskytovat jedinečný nákupní zážitek

28. listopadu 2023

Pavol Halász, produktový ředitel, Tesco Stores ČR: Pro zákazníka je důležitá cena

20. listopadu 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required