logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • V otevřeném dopise ministrovi zdravotnictví Janu Blatnému upozorňuje Asociace českého tradičního...
  • Novou seniorní marketingovou manažerkou značky Mattoni, tradiční značky minerální vody z...
  • V souvislosti se změnami spojenými s odchodem Velké Británie z Evropské unie se na přechodné...
  • Pivovary Staropramen mají od ledna nové vedení. Řízení společnosti převzal Teo Ćendo, který...

Blog

Miloš Toman: E-shopy se staly konkurencí, se kterou musíte počítat

Miloš Toman: E-shopy se staly konkurencí, se kterou musíte počítat

  • 14. prosince 2020
  • 374
  • 0
V pondělí jsem stál v dlouhé frontě. Abych se v prodejně náhodou nenakazil, musel jsem desítky minut snášet, jak mi pán za mnou dýchal na krk. Nedivím se, že lidé dávají přednost e-shopům. Jenže...
  • Daniel Jesenský: Vyhodnocování efektivity in-store komunikace získává na důležitosti

    Daniel Jesenský: Vyhodnocování efektivity in-store komunikace získává na...

    • 8. prosince 2020
    • 0
  • Za oponu Vánoc aneb přípravy na nejdůležitější část roku

    Za oponu Vánoc aneb přípravy na nejdůležitější část roku

    • 27. listopadu 2020
    • 0
  • Miloš Toman: Pozdě bycha honit

    Miloš Toman: Pozdě bycha honit

    • 23. listopadu 2020
    • 0
  • Kariérní mapy: jak je dobře a lákavě využít pro pracovní nabídky?

    Kariérní mapy: jak je dobře a lákavě využít pro pracovní nabídky?

    • 9. listopadu 2020
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Daniel Jesenský: Do in-store komunikace směřuje 24 % všech marketingových investic

Daniel Jesenský: Do in-store komunikace směřuje 24 % všech marketingových...

  • 12. října 2020
  • 668
  • 0
In-store komunikace představuje nedílnou součást marketingového mixu. Největší důležitosti se těší letáky, které zadavatelé ke své propagaci ze všech prostředků využívají nejvíce. Jejich role navíc za posledních pět let...
Miloš Toman: Internet přivede hlavně mladší zákazníky

Miloš Toman: Internet přivede hlavně mladší zákazníky

  • 5. října 2020
  • 629
  • 0
Maloobchodní síť Coop spustila e-shop a začala budovat výdejní boxy. I tato poměrně konzervativní skupina tedy začíná měnit přístup. Události kolem covidu totiž jasně ukazují, že internet nabývá na významu. Na chvostu teď...
Motivační dopis – jak na něj a proč ho vůbec psát?

Motivační dopis – jak na něj a proč ho vůbec psát?

  • 22. září 2020
  • 1010
  • 0
Hledali jste si někdy práci, brigádu nebo stáž? Pokud ano, nepřekvapí vás, že často firmy chtějí vedle životopisu, ukázek portfolia i motivační dopis. Jenže co přesně to znamená? O své zkušenosti a rady se podělila Petra...
Miloš Toman: Proč si povídat se zákazníky

Miloš Toman: Proč si povídat se zákazníky

  • 15. září 2020
  • 693
  • 0
Ve Švédsku se šíří nový obchodní model pro venkov. Jde o bezobslužné prodejny umístěné v kontejneru. Mají nízké náklady, a když se přece jen v místě neuživí, dají se snadno převézt jinam. Zákazníci si je chválí, i když ne...
Petra Nulíčková: Co čekat, když dostanete pozvánku na pohovor?

Petra Nulíčková: Co čekat, když dostanete pozvánku na pohovor?

  • 31. srpna 2020
  • 1160
  • 0
Ten pocit zná asi každý, kdo někdy hledal stáž, brigádu nebo zaměstnání. Čekání je u konce, konečně dorazil e-mail s pozvánkou na osobní pohovor. Po prvotním nadšení se v hlavě rozjede spirála otázek typu „Co mám čekat? Jak se...
Miloš Toman: Zaměstnanci míří na venkov

Miloš Toman: Zaměstnanci míří na venkov

  • 24. srpna 2020
  • 676
  • 0
Dovolené pomalu končí a se začátkem pracovního i školního roku zase přitvrdí opatření proti epidemii. S nimi se ve firmách opět začnou zabývat prací z domova. Je jisté, že řada zaměstnanců se do kanceláří nevrátí a další k nim...
Daniel Jesenský: POP média získávají na významu, využívá je 82 % zadavatelů

Daniel Jesenský: POP média získávají na významu, využívá je 82 % zadavatelů

  • 18. srpna 2020
  • 743
  • 0
Důležitost POP komunikace v mediamixu roste. Dnes ji využívá 82 % reklamních zadavatelů, ukazuje výzkum oborové asociace POPAI a výzkumné agentury Nielsen. POP média tvoří nedílnou součást komunikačního mixu, kde se ve své...
Petra Nulíčková: Jak jsme se popasovali s adaptací nováčků během „remote“ režimu?

Petra Nulíčková: Jak jsme se popasovali s adaptací nováčků během „remote“...

  • 10. srpna 2020
  • 1157
  • 0
Ačkoli jsme e-shop a jsme zvyklí pracovat on-line, přechod pouze na „remote“ režim nás trochu překvapil. Zpětně dokážeme zhodnotit, že nám poslední měsíce dodaly odvahu částečně přesunout adaptaci nových zaměstnanců a...
Miloš Toman: Mluvte se zákazníky, budou vám věrní

Miloš Toman: Mluvte se zákazníky, budou vám věrní

  • 27. července 2020
  • 876
  • 0
Vzpomínám si na jednou starou paní. Sedávala v supermarketu naproti pokladnám a dávala se do řeči s kolemjdoucími. Zřejmě žila osaměla a potřebovala si s někým popovídat. Velká prodejna však k tomu není vhodné prostředí. Zato...
Nová zkušenost v náboru pracovníků

Nová zkušenost v náboru pracovníků

  • 22. července 2020
  • 881
  • 0
Březen 2020 vstoupí do dějin České republiky. Vláda ČR v boji proti koronaviru uzavřela hranice, vyhlásila karanténu a ekonomika prudce zpomalila. Zatímco kamenné obchody až na vládou povolené výjimky musely zavřít, e-shopy...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 15

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.8k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.5k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

20. 1. 2021, Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy – webinář

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok