logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Kateřina Rédová nastoupila na pozici senior retail specialist v outletovém nákupním centru...
  • Nejlepším obchodníkem s českými jablky, cibulí i bramborami se letos stal řetězec Kaufland....
  • V rámci rotace na manažerských pozicích přichází do vedení Penny Česká republika Florian Jens...
  • Od prvního června se prodlužuje otevírací doba u více než 250 z celkových 316 prodejen Lidl....

Blog

Miloš Toman: 6 zásad pro vyšší prodej

Miloš Toman: 6 zásad pro vyšší prodej

  • 29. května 2023
  • 1188
  • 0
Nejeden obchodník je přesvědčen, že prodej závisí na dvou faktorech: ceně a náhodě. Není to pravda. Rozhodují zcela jiné věci. Prodejna není jenom zboží a nakupování není jen jeho pořizování....
  • Shop! MarketPlace, spojení vizí a realizací

    Shop! MarketPlace, spojení vizí a realizací

    • 18. května 2023
    • 0
  • Miloš Toman: Máte to pod pultem?

    Miloš Toman: Máte to pod pultem?

    • 26. dubna 2023
    • 0
  • Zákazníci chtějí reklamní předměty z eko materiálů

    Zákazníci chtějí reklamní předměty z eko materiálů

    • 19. dubna 2023
    • 0
  • Jak ovlivňuje zákazníky prostředí, ve kterém nakupují?

    Jak ovlivňuje zákazníky prostředí, ve kterém nakupují?

    • 4. dubna 2023
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Miloš Toman: Důvěra má cenu zlata

Miloš Toman: Důvěra má cenu zlata

  • 30. března 2023
  • 440
  • 0
Tradiční obchodníci často odmítají výzvy k modernizaci prodejny, protože „na to nemají“. Stejně tak schází čas, pokud jde o budování vztahů se zákazníky. Je však možné brát tyto požadavky na lehkou váhu a odkládat je „až na...
Miloš Toman: Jak nastavit ceny, aby byli všichni spokojení

Miloš Toman: Jak nastavit ceny, aby byli všichni spokojení

  • 24. února 2023
  • 776
  • 0
Na tvorbě cen není nic mechanického. Kdo postupuje tak, že k pořizovací ceně přidá standardní marži, ten se připravuje nejen o tržby, ale také o zákazníky. Ačkoliv se takové tvrzení zdá přehnané, opak je pravdou. Proč tomu tak...
Eko a 3D reklama

Eko a 3D reklama

  • 15. února 2023
  • 466
  • 0
V rámci mapování trhu v oblasti reklamních a dárkových předmětů jsme zjistili, že ještě před pěti lety se velmi málo výrobců a distributorů v tomto oboru zabývalo udržitelností. Dnes již můžeme s jistotou říci, že eko výrobky...
Miloš Toman: Tržby klesají, co dělat?

Miloš Toman: Tržby klesají, co dělat?

  • 30. ledna 2023
  • 613
  • 0
Tržby v maloobchodě už sedm měsíců za sebou klesají a nejvíc je to znát v oboru potravin. Nezbývá nic jiného, než čekat, až se trend otočí? Nebo se dá něco dělat? Obchodníci, kteří zvýší aktivitu, mohou této situace využít....
Miloš Toman: Rychlý konec jedné prodejny

Miloš Toman: Rychlý konec jedné prodejny

  • 16. prosince 2022
  • 709
  • 0
Měl jsem možnost pozorovat zblízka krátký život jedné prodejny pečiva. Vydržela půl roku, už je místo ní jiná. Kdybych to ovšem vedení pekárny, která ji provozovala, na základě svých zkušeností řekl už na začátku,...
Miloš Toman: Prodejna jako třetí místo mezi prací a domovem

Miloš Toman: Prodejna jako třetí místo mezi prací a domovem

  • 25. listopadu 2022
  • 652
  • 0
Když Howard Schultz definoval své kavárny Starbucks Coffee jako třetí místo mezi prací a domovem, významně tím přispěl k jejich úspěchu a rozšíření. Lidé právě takovou zastávku na cestě domů potřebovali. Neplatí to však jen...
Miloš Toman: Místo akcí nový způsob prodeje

Miloš Toman: Místo akcí nový způsob prodeje

  • 26. října 2022
  • 863
  • 0
Starý, už nevyhovující způsob prodeje se spoléhá na zboží a především ceny. Jenže přestává fungovat. To, co na počátku bylo v centru pozornosti, je dnes nezajímavým každodenním zvykem. V roce 2004 byl podíl zboží prodávaného v...
Marcel Valo: Ohleduplná značka i propagace 

Marcel Valo: Ohleduplná značka i propagace 

  • 4. října 2022
  • 873
  • 0
Značku Seventh Generation lze označit jako průkopníka, který přináší čistotu pro vaši domácnost šetrnou k přírodě. Během následujících let nebude z pohledu ekologie důležité, v jakém oboru podnikáte. Šetrný a udržitelný...
Miloš Toman: Na co zákazníci slyší, když rostou ceny?

Miloš Toman: Na co zákazníci slyší, když rostou ceny?

  • 22. září 2022
  • 858
  • 0
Jakou zvolit strategii tak, aby odpovídala současné situaci? Podívejme se na dva trendy, které spolu souvisejí a které v podstatě napovídají, kterou cestou se vydat. Za prvé si povšimněme, že e-shopům, které v době covidu...
Martin Hasilík: Role emocí v kamenném obchodě vs. e-commerce

Martin Hasilík: Role emocí v kamenném obchodě vs. e-commerce

  • 13. září 2022
  • 831
  • 0
Role emocí je stále velmi významná pro rozhodnutí výběru produktu v místě prodeje. A právě v posledních dvou letech, kdy kamenné obchody ztratily významné procento ze svých obratů na úkor e-commerce, se mnoho kamenných obchodů...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 20

Doporučujeme

Komerční sdělení

QSL pomáhá firmám zajistit bezpečnost i kvalitu potravin

Legislativní požadavky na výrobce potravin, obchod a stravovací zařízení se neustále mění, a proto je dobré mít po boku zkušeného partnera. Kvalitou potravin, jejich bezpečností a právními aspekty se už 10 let zabývá společnost QSL. Kromě poskytování komplexních poradenských služeb pro tento segment se firma také intenzivně věnuje inovacím. Vyvinula například online aplikaci Etiketomat, www.etiketomat.cz, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

31. 5. 2023, seminář Digitální komunikace podporuje a mění retail, Praha

7.–⁠8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

15. 6. 2023, společenské setkání Coop Centra družstva

15. 6. 2023, Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023 a Retail Business Mixer, Praha

Profily

Jsme prostě Ovoce a zelenina ve Štěchovicích

31. května 2023

Lukáš Cingr: Zákazníci od velkých firem čekají hodně, proto je zklamou i menší problémy

31. května 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required