logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
    • Domácí konference
    • Zahraniční konference
    • Zahraniční veletrhy
    • Networking
    • Školení
    • Ostatní
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Během několika měsíců se Walmart Neighborhood Market v Levittownu ve státu New York tiše...
  • Skupina Packeta, která vlastní tuzemskou logistickou a technologickou firmu Zásilkovna a další...
  • Tuzemský on-line prodejce Alza.cz chce více využívat tzv. dropshipment, tedy doručování...
  • Logistický provider Dachser Czech Republic oznámil předběžné výsledky svého hospodaření za...

Daniel Jesenský

Dr. Daniel Jesenský působí v oblasti marketingu, POP a in-store marketingové komunikace od roku 1993. Kromě současné pozice managing partnera ve společnosti Dago je prezidentem asociace POPAI Central Europe, členem hlavního výboru České marketingové společnosti a členem výkonné rady Marketingového institutu. Vystudoval strategický management na Nottingham Trent University/BIBS a mezinárodni marketing na francouzské ESCEM. Doktorát obhájil na School of Business and Economics, University of Jyvaskyla ve Finsku.

Daniel Jesenský: V in-store podpoře kosmetiky je ČR pod světovým průměrem

Daniel Jesenský: V in-store podpoře kosmetiky je ČR pod světovým průměrem

  • 2. prosince 2019
  • 110
  • 0
Ve světovém průměru připadá na jeden obchod 25 POP prostředků k podpoře prodeje kosmetiky a péče o pleť, v Česku je to pouze 15. Kosmetice a péči o pleť se v prodejnách různého druhu věnuje velká...
  • Daniel Jesenský: Kosmetice se stabilně daří v kamenných prodejnách

    Daniel Jesenský: Kosmetice se stabilně daří v kamenných prodejnách

    • 12. listopadu 2019
    • 0
  • Daniel Jesenský: Prodej elektroniky podpoří i dobrý výběr hudby

    Daniel Jesenský: Prodej elektroniky podpoří i dobrý výběr hudby

    • 21. října 2019
    • 0
  • Daniel Jesenský: 10 taktik ke stimulaci impulzních nákupů

    Daniel Jesenský: 10 taktik ke stimulaci impulzních nákupů

    • 9. září 2019
    • 0
  • Daniel Jesenský: P.O.P. prostředky v prodejnách – kde fungují a kde ne?

    Daniel Jesenský: P.O.P. prostředky v prodejnách – kde fungují a kde ne?

    • 30. července 2019
    • 0

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Daniel Jesenský: Světlo v místě prodeje dodává image, naviguje, láká a prodává

Daniel Jesenský: Světlo v místě prodeje dodává image, naviguje, láká a prodává

  • 30. dubna 2019
  • 673
  • 0
Všimli jste si někdy, že když vejdete do obchodu značky Zara, dýchne na vás atmosféra Středozemí? Zara tak odkazuje nejen na svůj španělský původ, ale zároveň tím chce podtrhnout i svůj mezinárodní charakter. Nepotřebuje k...
Daniel Jesenský: Jak na POP komunikaci pomocí sémiotiky – 3. část

Daniel Jesenský: Jak na POP komunikaci pomocí sémiotiky – 3. část

  • 9. dubna 2019
  • 667
  • 0
Kulturní koncepty a významové mapy – praktické nástroje optimalizace POP komunikačních obsahů. V předchozích dvou článcích jsme se zabývali vysvětlením přínosu a systému sémiotického průvodce, vysvětlením možností, jak pomocí...
Daniel Jesenský: Jak na POP komunikaci pomocí sémiotiky – 2. část

Daniel Jesenský: Jak na POP komunikaci pomocí sémiotiky – 2. část

  • 19. března 2019
  • 601
  • 0
Sémiotická praxe a teorie POP komunikace: Příklady toho, co jsme pro Vás v analýze 1700 POP médií objevili V minulém článku jsme se zabývali vysvětlením přínosu sémiotiky a systému sémiotického původce, který byl vytvořený...
Daniel Jesenský: Jak na POP komunikaci pomocí sémiotiky – 1. část

Daniel Jesenský: Jak na POP komunikaci pomocí sémiotiky – 1. část

  • 26. února 2019
  • 721
  • 0
Sémiotika je věda o způsobech orientace ve světě. Vychází z přesvědčení, že lidé nepoznávají sami o sobě, ale světu rozumí a jsou schopni se v něm orientovat s pomocí znaků. Znak je takový předmět, který v nějakém ohledu...
Daniel Jesenský: Augmented Retail 4.0

Daniel Jesenský: Augmented Retail 4.0

  • 14. ledna 2019
  • 879
  • 0
Žijeme v převratné době, kdy retail prochází nejkomplexnějším evolučním krokem v porevolučních časech, renesancí taženou především digitální, technologickou a informační revolucí a komunikační explozí, ekonomickým blahobytem,...
Daniel Jesenský: Princip „vhodnosti“ aneb jak nakupujeme o Vánocích

Daniel Jesenský: Princip „vhodnosti“ aneb jak nakupujeme o Vánocích

  • 11. prosince 2018
  • 727
  • 0
Výzkumníci z Oxfordu zjistili, že podle způsobu myšlení můžeme nakupující zákazníky rozdělit do dvou základních skupin: jedny co se zaměřují na předcházení rizik a druhé jako vyhledávače příležitostí, kteří  reagují na sdělení...
Daniel Jesenský: Zákazník musí být schopný ve vaší prodejně najít, co hledá

Daniel Jesenský: Zákazník musí být schopný ve vaší prodejně najít, co hledá

  • 19. listopadu 2018
  • 966
  • 0
Budování loajality zákazníků bylo vždy pro maloobchodníky a vlastníky obchodních center na prvním místě, avšak v dnešní ekonomice s moderním zákazníkem v čele na hyper saturovaném trhu je složitější než dříve. Jedním...
Daniel Jesenský: Neuroscience v místě prodeje

Daniel Jesenský: Neuroscience v místě prodeje

  • 29. října 2018
  • 844
  • 0
Neuromarketingové výzkumy mohou nepochybně velmi dobře posloužit i v místě prodeje. Pomocí jejich metod je totiž možné získat informace k ovlivnění zákazníkova chování a navýšení prodeje podporovaných produktů. Vedle...
Daniel Jesenský: Mobily – cesta maloobchodníků přímo do kapes zákazníků

Daniel Jesenský: Mobily – cesta maloobchodníků přímo do kapes zákazníků

  • 8. října 2018
  • 841
  • 0
Chytré telefony jsou technologická zařízení, která přijímají lidé rychleji, než cokoli před tím. Stávají se jejich intimní součástí. Mají je u sebe téměř neustále. A díky konektivitě jsou nejen skvělým nástrojem infotainmentu,...
Daniel Jesenský a Daniela Krofiánová: POP média jako nástroj spokojenějšího nakupování

Daniel Jesenský a Daniela Krofiánová: POP média jako nástroj spokojenějšího...

  • 17. září 2018
  • 1178
  • 0
V dnešní prodejně zákazník čelí nabídce tisíců položek na mnoha regálech, množství cenovek, slevových nabídek i upoutávek a mnohdy se tak ocitá v nepřehledné situaci. Optimální volba typu, provedení a umístění jednotlivých POP...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
Stránka 1 z 3

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

Které maso mají podle vás spotřebitelé nejraději?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 12 720 views | posted on 24. července 2018
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10 218 views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 10 120 views | posted on 13. června 2019
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 7 471 views | posted on 3. srpna 2016
  • Jsou maloobchodníci připraveni na sledovatelnost tabákových výrobků? 3 946 views | posted on 19. března 2019

Komerční sdělení

Kalendář akcí

17.–26. 1. 2020, Internationale Grüne Woche, Berlin

21.–22. 1. 2020, Kongres Samoška, Olomouc

16.–20. 2. 2020, EuroShop, Düsseldorf

20.–23. 4. 2020, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Nová prodejna PONT to go ve fotografiích

18. listopadu 2019

Modernizovaná prodejna JIP v Bořanovicích

20. srpna 2019

Profily

Miroslav Toman, ministr zemědělství ČR: Slevové akce nikomu nezakážeme, chceme jen férové chování obchodních řetězců

3. prosince 2019

BioDay: Když jsou potraviny vášní

27. listopadu 2019

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 246 007 200
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
IČO: 47562323
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
IČ: 70080534
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok