logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Jak časopisu Zboží&Prodej exkluzivně potvrdil předseda představenstva Vladimír Stehno, Coop...
  • On-line prodejce potravin Rohlik Group, který letos dosáhl ročního obratu 750 milionů eur a po...
  • Colin O’Toole je novým marketingovým ředitelem pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společností...
  • V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat....

In-store komunikace

In-store komunikace je pro úspěšný prodej v maloobchodu zásadní. I proto je tématem jedné ze tří rubrik v rámci blogů na webovém portálu Zboží&Prodej. Články od uznávaných osobností z oboru marketingové komunikace v místě prodeje vznikají exkluzivně ve spolupráci s asociací POPAI CE, která je také odborným garantem této rubriky.

Shop! MarketPlace, spojení vizí a realizací

Shop! MarketPlace, spojení vizí a realizací

  • 18. května 2023
  • 510
  • 0
Palmer Events Center v texaském Austinu hostil poslední dubnový týden veletrh a konference o budoucnosti i přítomnosti retailu Shop! MarketPlace. Ročník 2023 byl historicky první, kdy tuto akci...
  • Zákazníci chtějí reklamní předměty z eko materiálů

    Zákazníci chtějí reklamní předměty z eko materiálů

    • 19. dubna 2023
    • 0
  • Jak ovlivňuje zákazníky prostředí, ve kterém nakupují?

    Jak ovlivňuje zákazníky prostředí, ve kterém nakupují?

    • 4. dubna 2023
    • 0
  • Eko a 3D reklama

    Eko a 3D reklama

    • 15. února 2023
    • 0
  • Marcel Valo: Ohleduplná značka i propagace 

    Marcel Valo: Ohleduplná značka i propagace 

    • 4. října 2022
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Martin Hasilík: Role emocí v kamenném obchodě vs. e-commerce

Martin Hasilík: Role emocí v kamenném obchodě vs. e-commerce

  • 13. září 2022
  • 954
  • 0
Role emocí je stále velmi významná pro rozhodnutí výběru produktu v místě prodeje. A právě v posledních dvou letech, kdy kamenné obchody ztratily významné procento ze svých obratů na úkor e-commerce, se mnoho kamenných obchodů...
Současný retail posunují vpřed nové digitální nástroje a řešení

Současný retail posunují vpřed nové digitální nástroje a řešení

  • 18. července 2022
  • 1286
  • 0
Pod vlivem digitalizace se mění retail i chování zákazníků. Velkou úlohu při tom sehrála pandemie a dočasné přemístění nákupů do on-line světa. Právě řešení a nástroje on-line prodejců byly katalyzátorem pro následné využití...
Petr Šimek (POPAI CE): Mikrolokální pohled na retail

Petr Šimek (POPAI CE): Mikrolokální pohled na retail

  • 18. května 2022
  • 1149
  • 0
Strategií, které napomáhají obchodníkům ovlivňovat nákupní rozhodnutí v České republice, je mnoho. V literatuře lze najít množství studií, které jednotlivé aspekty zkoumají: od požadavků na místní a kvalitní produkci potravin...
Jak se nenávratně změnil svět nakupování?

Jak se nenávratně změnil svět nakupování?

  • 19. dubna 2022
  • 1728
  • 0
Ohlédneme-li se za posledními dvěma roky, kdy nás trápí pandemie covid-19, můžeme konstatovat, že svět retailu se nenávratně změnil. V roce 2020 jsme mohli vidět nárůst pandemických nákupů. V té době spotřebitelé nevěděli, co...
Tradiční a digitální nosiče – jak se komunikace mění a vyvíjí?

Tradiční a digitální nosiče – jak se komunikace mění a vyvíjí?

  • 1. dubna 2022
  • 1111
  • 0
S digitálními nosiči se setkáváme na každém kroku, tak proč je nepoužívat i v komunikaci na místě prodeje. Čeho si všimnete spíše? Plakátu na zdi, nebo svítícího a pohybujícího se videa? Výhody jsou jasně patrné. Obsluha je...
Jaké jsou změny nakupování předmětů 3D reklamy na našem trhu?

Jaké jsou změny nakupování předmětů 3D reklamy na našem trhu?

  • 13. března 2022
  • 1306
  • 0
Takřka každý z nás někdy reklamní předmět obdržel, daroval či došlo k obojímu. V tom tkví hlavní síla 3D reklamy. Ukázal to i poslední výzkum POPAI CE, který analyzoval situaci 3D reklamy na našem trhu. 87 % respondentů...
Nový výzkum mapoval využití softwarových systémů v retailu

Nový výzkum mapoval využití softwarových systémů v retailu

  • 9. února 2022
  • 1714
  • 0
Jedním z témat, na které se POPAI CE zaměřila v rámci svých aktivit, je aktuální trend digitalizace procesů ve firmách. Konkrétně byla otevřena otázka efektivního využití softwarových systémů, které pomáhají řídit in-store...
Blog: Retail versus on-line v době covidové a postcovidové

Blog: Retail versus on-line v době covidové a postcovidové

  • 14. prosince 2021
  • 2139
  • 0
Jak se změnil maloobchodní prodej v období pandemie? Jak se bude kamenným obchodům dařit v době postcovidové? Proč velké e-shopy otevírají kamenné prodejny a showroomy? A jak na tyto překotné změny zareagovali dodavatelé a...
Blog: Jak se změnila in-store komunikace vlivem pandemie z pohledu zástupců retailu?

Blog: Jak se změnila in-store komunikace vlivem pandemie z pohledu zástupců...

  • 9. listopadu 2021
  • 1430
  • 0
Kvalitativní výzkum POPAI CE mezi českými značkovými výrobci a retailery se zaměřil na pochopení významných změn, které na retailovém trhu nastaly v důsledku turbulentního pandemického období.  Výzkum umožnil popsat nejen...
Blog: Výrobci POS to nemají lehké

Blog: Výrobci POS to nemají lehké

  • 6. října 2021
  • 1755
  • 0
Nemohou bez sebe žít a vzájemně se potřebují. Přesto ne vždy jeden chápe svět toho druhého. Řeč je o zadavatelích a výrobcích in-store reklamy. Nedorozumění často plyne z nepochopení zájmů a potřeb toho druhého. Společným...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 6

Doporučujeme

Komerční sdělení

Navyšte tržby díky marketingu s umělou inteligencí

V dynamickém světě maloobchodu je nezbytné nejen držet krok s trendy, ale také je určovat. Odpoutejte se od zajetých marketingových kolejí a povyšte své podnikání na novou úroveň s pomocí umělé inteligence. Rychlost a efektivita je v dnešní době klíčem k úspěchu. Inteligentní marketingová řešení v této době umožňují, aby vaše sdělení bylo promyšlené, úderné a […]

Pravý český česnek byl po dekády doménou zahrádkářů. Teď se jeho výrazná chuť a vůně vrací do obchodů i restaurací

V Česku se koncem srpna poprvé po desítkách let dostal na pulty obchodů pravý český česnek vypěstovaný na tuzemských polích. Běžný spotřebitel si první 1,5tunové sklizně zpočátku možná ani nevšimne, ale pro provozovatele restaurací, bister a dalších gastropodniků jde o přelomovou zprávu. Zákazníci českých obchodů a restaurací se dosud museli spokojit s jídly připravovanými nejčastěji z čínského […]

Distributor pro 21. století – komplexní péče o značky

Orbico CZ&SK je distributorem, který se dokáže přizpůsobit moderní době a nejen to, dokáže předvídat vývoj trendů a adaptovat se na neočekávané změny a nepředvídatelné situace. Propojuje značky se spotřebiteli, nabízí holistický přístup zaměřený na konkrétní cílové skupiny, pokrývá všechny kanály a využívá moderní systémy. Kromě klasické B2B distribuce operuje i s B2C platformami, a tak dokáže […]

Transformace dodavatelských řetězců pomocí vratných obalů

Optimalizace dodavatelského řetězce se v dnešním, stále více konkurenčním obchodním prostředí stala klíčovou otázkou pro organizace, které usilují o efektivnější provoz, snížení nákladů a odpovědnost vůči životnímu prostředí. Prostor tak dostávají řešení v podobě vratných obalů. „Uvědomme si, jak velké množství tradičních obalů se denně protočí pouze v rámci FMCG. Právě zde se alternativa vratných […]

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos čeká české a slovenské obalové profesionály a profesionálky, kteří zamíří 19. a 20. října 2023 na 11. ročník obalového kongresu OBALKO. Letos nese podtitul „Obalové tsunami je tu, zůstaňte na vlně“. Programová ředitelka kongresu Kateřina Osterrothová popisuje důvody pro výběr […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

7.–⁠11. 10. 2023, veletrh Anuga, Kolín nad Rýnem

17. 10. 2023, konference Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19.–20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

30.–⁠31. 1. 2024, kongres Samoška, Olomouc

Profily

Obchod očima… Daniela Buryše, generálního ředitele Kofoly ČeskoSlovensko: Letní sezona byla lepší, než jsme čekali

25. září 2023

Miroslav Kopřiva, CEO, Intersport ČR: Soustředíme se na zážitek

25. září 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required