logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Téměř dvě třetiny internetových Čechů nakupují alespoň několikrát měsíčně potraviny, které patří...
  • V polovině března oznámilo Ministerstvo zemědělství ČR (MZe ČR) vznik pracovní mezirezortní...
  • Maloobchodní řetězec Lidl se stal oficiálním partnerem evropského fotbalového šampionátu, který...
  • Nepotravinářský diskontní řetězec Action uzavřel rok 2022 s příznivými finančními výsledky. Díky...

In-store komunikace

In-store komunikace je pro úspěšný prodej v maloobchodu zásadní. I proto je tématem jedné ze tří rubrik v rámci blogů na webovém portálu Zboží&Prodej. Články od uznávaných osobností z oboru marketingové komunikace v místě prodeje vznikají exkluzivně ve spolupráci s asociací POPAI CE, která je také odborným garantem této rubriky.

Eko a 3D reklama

Eko a 3D reklama

  • 15. února 2023
  • 308
  • 0
V rámci mapování trhu v oblasti reklamních a dárkových předmětů jsme zjistili, že ještě před pěti lety se velmi málo výrobců a distributorů v tomto oboru zabývalo udržitelností. Dnes již můžeme...
  • Marcel Valo: Ohleduplná značka i propagace 

    Marcel Valo: Ohleduplná značka i propagace 

    • 4. října 2022
    • 0
  • Martin Hasilík: Role emocí v kamenném obchodě vs. e-commerce

    Martin Hasilík: Role emocí v kamenném obchodě vs. e-commerce

    • 13. září 2022
    • 0
  • Současný retail posunují vpřed nové digitální nástroje a řešení

    Současný retail posunují vpřed nové digitální nástroje a řešení

    • 18. července 2022
    • 0
  • Petr Šimek (POPAI CE): Mikrolokální pohled na retail

    Petr Šimek (POPAI CE): Mikrolokální pohled na retail

    • 18. května 2022
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Jak se nenávratně změnil svět nakupování?

Jak se nenávratně změnil svět nakupování?

  • 19. dubna 2022
  • 1498
  • 0
Ohlédneme-li se za posledními dvěma roky, kdy nás trápí pandemie covid-19, můžeme konstatovat, že svět retailu se nenávratně změnil. V roce 2020 jsme mohli vidět nárůst pandemických nákupů. V té době spotřebitelé nevěděli, co...
Tradiční a digitální nosiče – jak se komunikace mění a vyvíjí?

Tradiční a digitální nosiče – jak se komunikace mění a vyvíjí?

  • 1. dubna 2022
  • 969
  • 0
S digitálními nosiči se setkáváme na každém kroku, tak proč je nepoužívat i v komunikaci na místě prodeje. Čeho si všimnete spíše? Plakátu na zdi, nebo svítícího a pohybujícího se videa? Výhody jsou jasně patrné. Obsluha je...
Jaké jsou změny nakupování předmětů 3D reklamy na našem trhu?

Jaké jsou změny nakupování předmětů 3D reklamy na našem trhu?

  • 13. března 2022
  • 1062
  • 0
Takřka každý z nás někdy reklamní předmět obdržel, daroval či došlo k obojímu. V tom tkví hlavní síla 3D reklamy. Ukázal to i poslední výzkum POPAI CE, který analyzoval situaci 3D reklamy na našem trhu. 87 % respondentů...
Nový výzkum mapoval využití softwarových systémů v retailu

Nový výzkum mapoval využití softwarových systémů v retailu

  • 9. února 2022
  • 1384
  • 0
Jedním z témat, na které se POPAI CE zaměřila v rámci svých aktivit, je aktuální trend digitalizace procesů ve firmách. Konkrétně byla otevřena otázka efektivního využití softwarových systémů, které pomáhají řídit in-store...
Blog: Retail versus on-line v době covidové a postcovidové

Blog: Retail versus on-line v době covidové a postcovidové

  • 14. prosince 2021
  • 1759
  • 0
Jak se změnil maloobchodní prodej v období pandemie? Jak se bude kamenným obchodům dařit v době postcovidové? Proč velké e-shopy otevírají kamenné prodejny a showroomy? A jak na tyto překotné změny zareagovali dodavatelé a...
Blog: Jak se změnila in-store komunikace vlivem pandemie z pohledu zástupců retailu?

Blog: Jak se změnila in-store komunikace vlivem pandemie z pohledu zástupců...

  • 9. listopadu 2021
  • 1225
  • 0
Kvalitativní výzkum POPAI CE mezi českými značkovými výrobci a retailery se zaměřil na pochopení významných změn, které na retailovém trhu nastaly v důsledku turbulentního pandemického období.  Výzkum umožnil popsat nejen...
Blog: Výrobci POS to nemají lehké

Blog: Výrobci POS to nemají lehké

  • 6. října 2021
  • 1491
  • 0
Nemohou bez sebe žít a vzájemně se potřebují. Přesto ne vždy jeden chápe svět toho druhého. Řeč je o zadavatelích a výrobcích in-store reklamy. Nedorozumění často plyne z nepochopení zájmů a potřeb toho druhého. Společným...
Blog: Retaileři i značky ve vlastní režii

Blog: Retaileři i značky ve vlastní režii

  • 26. srpna 2021
  • 1575
  • 0
Aktuální kauza herečky Scarlett Johansson, která žaluje Disney za nedodržení smlouvy a nabídku jejích produktů prostřednictvím vlastního, tedy přímého distribučního kanálu, je názornou ukázkou, jak pandemie změnila nejen...
Daniel Jesenský: Tři role kamenných obchodů v období po covidu

Daniel Jesenský: Tři role kamenných obchodů v období po covidu

  • 13. července 2021
  • 1430
  • 0
Během pandemie bylo on-line nakupování nepopiratelnou spásou. Celé měsíce lidé na internetu nakupovali cokoliv – potraviny a věci každodenní potřeby, stejně jako oblečení a produkty lifestylových značek, čímž posílili již...
Daniel Jesenský: Vyhodnocování efektivity in-store komunikace získává na důležitosti

Daniel Jesenský: Vyhodnocování efektivity in-store komunikace získává na...

  • 8. prosince 2020
  • 1943
  • 0
Čtvrtina marketingového rozpočtu jde do komunikace v místě prodeje. Firmy mnohem více dbají na vyhodnocování její efektivity, vyplývá z výzkumu oborové asociace POPAI. Do in-store komunikace investují české firmy čtvrtinu...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 1 z 6

Doporučujeme

Čerpačka

Komerční sdělení

Vlastníte již prodejnu s potravinami a chtěli byste ji zmodernizovat?

Spolupráce s aliancí Můj obchod přináší mnoho různých benefitů, jak ve formě podpory prodeje ve vaší prodejně nebo výhodných nákupních podmínek, tak spolupráci s největším velkoobchodem v České republice. Kromě již zmíněných výhod je aliance Můj obchod také schopna pomoct s modernizací vaší prodejny a celkového dizajnu. Od multifunkčního pokladního systému, navíc s možností samoobslužné kasy, přes regálový systém […]

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena

Czech & Slovak Sustainability Summit 2023: Přípravy jsou v plném proudu, odborná komise složena Czech & Slovak Sustainability Summit odhalil některé novinky z příprav této zbrusu nové konference, která se uskuteční 20. dubna 2023 v pražském kongresovém centru WPP Campus. Má novou odbornou radu, základní koncept hlavního programu i panelové diskuze a skladbu doprovodného programu. Propojit vědu a […]

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku

EASTLOG 2023 zvolil hlavní téma, připravuje workshop pro Ukrajinu a má novou programovou ředitelku Kongres EASTLOG, který se řadí po bok největších středoevropských akcí zaměřených na logistiku, supply chain a dopravu, vybral hlavní téma pro nadcházející ročník, který se uskuteční 24. až 26. května 2023 v O2 universu v Praze. EASTLOG 2023 se zaměří na […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

22. 3. 2023, seminář Best of 3D, Praha

28. 3. 2023, kongres Pharma Profit, Praha

19. 4. 2023, kongres Čerpačka, Praha

20. 4. 2023, Czech and Slovak Sustainability Summit, Praha

23.–27. 5. 2023, veletrh Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

Zdenka Trávnická, mikroTržnice

mikroTržnice: Ukázaná platí

22. března 2023
Vladimir Gnjidić

Vladimir Gnjidić, komerční a nákupní ředitel, makro ČR: Jdeme proti trendu slevových akcí

20. března 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required