logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

In-store komunikace

In-store komunikace je pro úspěšný prodej v maloobchodu zásadní. I proto je tématem jedné ze tří rubrik v rámci blogů na webovém portálu Zboží&Prodej. Články od uznávaných osobností z oboru marketingové komunikace v místě prodeje vznikají exkluzivně ve spolupráci s asociací POPAI CE, která je také odborným garantem této rubriky.

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Daniel Jesenský: Nejvyšší míra tolerance je dlouhodobě k reklamě v místě prodeje

Daniel Jesenský: Nejvyšší míra tolerance je dlouhodobě k reklamě v místě prodeje

  • 30. března 2020
  • 1800
  • 0
Reklama v místě prodeje je přijímána zákazníky ve srovnání s jinými typy médií jednoznačně nejlépe.  To znovu potvrzují výsledky nového ročníku průzkumu Češi a Reklama, který je další z řady každoročního omnibusového šetření,...
Daniel Jesenský: U POP reklamy se vyplatí pracovat s atavismy. A nejen zde

Daniel Jesenský: U POP reklamy se vyplatí pracovat s atavismy. A nejen zde

  • 18. února 2020
  • 1751
  • 0
Pro přilákání pozornosti zákazníků lze v místě prodeje i v dalších mediatypech využít také biologicky programovaného vnímání. Lidský mozek funguje podle zákonitostí, které se nezměnily od dob pravěku. Podvědomě podléhá...
Daniel Jesenský: Tucet doporučení pro efektivní in-store komunikaci kosmetiky a péče o pleť

Daniel Jesenský: Tucet doporučení pro efektivní in-store komunikaci...

  • 27. ledna 2020
  • 1465
  • 0
Ze studie Shop! Global Network & POPAI Storedits Skin Care, Make-Up & Cosmetics vyplynulo také 12 doporučení k tvorbě POP materiálů pro kategorii kosmetiky a péče o pleť. Přinášíme závěrečnou část třídílné série textů...
Daniel Jesenský: V in-store podpoře kosmetiky je ČR pod světovým průměrem

Daniel Jesenský: V in-store podpoře kosmetiky je ČR pod světovým průměrem

  • 2. prosince 2019
  • 1952
  • 0
Ve světovém průměru připadá na jeden obchod 25 POP prostředků k podpoře prodeje kosmetiky a péče o pleť, v Česku je to pouze 15. Kosmetice a péči o pleť se v prodejnách různého druhu věnuje velká pozornost. Na prodejní ploše...
Daniel Jesenský: Kosmetice se stabilně daří v kamenných prodejnách

Daniel Jesenský: Kosmetice se stabilně daří v kamenných prodejnách

  • 12. listopadu 2019
  • 2395
  • 0
Kosmetika a péče o pleť patří mezi kategorie, kterým se daří v kamenných prodejnách. Na rozdíl od jiného zboží si totiž spotřebitelé chtějí tyto výrobky před nákupem vyzkoušet. Celý kosmetický trh je navíc v celosvětovém...
Daniel Jesenský: Prodej elektroniky podpoří i dobrý výběr hudby

Daniel Jesenský: Prodej elektroniky podpoří i dobrý výběr hudby

  • 21. října 2019
  • 1730
  • 0
Při prodeji elektroniky je nutné promýšlet i správné osvětlení či výběr hudby. Obojí totiž dokáže ovlivnit náladu zákazníka a jeho ochotu utrácet. Jak takové prostředky prodejny s elektronikou využívají, sledovala studie...
Daniel Jesenský: 10 taktik ke stimulaci impulzních nákupů

Daniel Jesenský: 10 taktik ke stimulaci impulzních nákupů

  • 9. září 2019
  • 44640
  • 0
V době, kdy lidé čím dál více nakupují na internetu, nabývají impulzní nákupy v kamenných obchodech na důležitosti. V každém retailovém prostředí existuje snaha povzbudit zákazníky k impulzním nákupům. Jedná se totiž o...
Daniel Jesenský: P.O.P. prostředky v prodejnách – kde fungují a kde ne?

Daniel Jesenský: P.O.P. prostředky v prodejnách – kde fungují a kde ne?

  • 30. července 2019
  • 2765
  • 0
Investice do propagace v místě prodeje zaznamenávají jako jedny z mála dlouhodobý růst. Důvodů je několik. Mezi hlavní patří nepřesycenost zákazníka touto formou reklamy, její jasná provázanost s prodejem i efektivita. Všechny...
Daniel Jesenský: Světlo v místě prodeje dodává image, naviguje, láká a prodává

Daniel Jesenský: Světlo v místě prodeje dodává image, naviguje, láká a prodává

  • 30. dubna 2019
  • 2025
  • 0
Všimli jste si někdy, že když vejdete do obchodu značky Zara, dýchne na vás atmosféra Středozemí? Zara tak odkazuje nejen na svůj španělský původ, ale zároveň tím chce podtrhnout i svůj mezinárodní charakter. Nepotřebuje k...
Daniel Jesenský: Jak na POP komunikaci pomocí sémiotiky – 3. část

Daniel Jesenský: Jak na POP komunikaci pomocí sémiotiky – 3. část

  • 9. dubna 2019
  • 1687
  • 0
Kulturní koncepty a významové mapy – praktické nástroje optimalizace POP komunikačních obsahů. V předchozích dvou článcích jsme se zabývali vysvětlením přínosu a systému sémiotického průvodce, vysvětlením možností, jak pomocí...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 2 z 5

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required