logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

In-store komunikace

In-store komunikace je pro úspěšný prodej v maloobchodu zásadní. I proto je tématem jedné ze tří rubrik v rámci blogů na webovém portálu Zboží&Prodej. Články od uznávaných osobností z oboru marketingové komunikace v místě prodeje vznikají exkluzivně ve spolupráci s asociací POPAI CE, která je také odborným garantem této rubriky.

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Inovace – záchrana nebo zmar?

Inovace – záchrana nebo zmar?

  • 17. července 2018
  • 1933
  • 0
Do inovací v jakékoli oblasti dnes investují firmy velké množství svých prostředků s vidinou, že právě ony dokážou udržet nebo posunout výše obratů. Mantrou jsou nejen v oblasti hi-tech, ale také v případě FMCG. Stále nové...
Daniel Jesenský: Rozšířená realita i umělá inteligence změní nákupní zkušenost

Daniel Jesenský: Rozšířená realita i umělá inteligence změní nákupní zkušenost

  • 18. června 2018
  • 2356
  • 0
Rozšířená realita i umělá inteligence zažívají v retail marketingu prudký vzestup. Vypadá to, že v následujících dvanácti měsících význam umělé inteligence (AI) a rozšířené reality (AR) výrazně vzroste. Loni v létě zažila...
Daniel Jesenský: 10 tipů pro lepší místa prodeje

Daniel Jesenský: 10 tipů pro lepší místa prodeje

  • 28. května 2018
  • 2160
  • 0
Emocionální vazby jsou klíčové k vyniknutí v dnešním přesyceném maloobchodním prostředí. Nabízím vám 10 tipů, jak může vaše místo prodeje lépe pracovat ve prospěch vás i vašich zákazníků. Tip č. 1 Vytvářejte přehledné úseky...
Daniel Jesenský: Moment pravdy již nepřichází pouze mezi regály. Je všudypřítomný

Daniel Jesenský: Moment pravdy již nepřichází pouze mezi regály. Je...

  • 7. května 2018
  • 2552
  • 0
MOT, Moment of Truth, Moment pravdy. Tak je nazýván poslední okamžik, kdy se zákazník rozhoduje o tom, který produkt vloží do nákupního košíku. POP komunikace bývá často závažím na vahách, které ho během nakupování přiměje...
Daniel Jesenský: Velký výběr zákazníka stresuje. A matky s dětmi nenakoupí více

Daniel Jesenský: Velký výběr zákazníka stresuje. A matky s dětmi nenakoupí více

  • 16. dubna 2018
  • 1573
  • 0
V minulém blogu jsem psal o dvou mýtech, kterými se stále maloobchodníci a výrobci řídí. Není již ale pravdou, že komunikace u vchodu do obchodu funguje velmi dobře ke stimulaci impulzních nákupů. Také neplatí, že čím více...
Daniel Jesenský: Mýty o nakupování. Co již rozhodně v obchodě neplatí

Daniel Jesenský: Mýty o nakupování. Co již rozhodně v obchodě neplatí

  • 26. března 2018
  • 2025
  • 0
Některé názory ohledně nakupování, které jsou považovány za ověřené a pravdivé, se změnily. Zjistěte, jak zákazníci skutečně nakupují, a to jejich vlastníma očima.   V průběhu posledních desetiletí přinesly výzkumy týkající se...
Daniel Jesenský: Fenomén zdání. Když POP komunikace odrazuje

Daniel Jesenský: Fenomén zdání. Když POP komunikace odrazuje

  • 5. března 2018
  • 1757
  • 0
Představte si následující situaci. Jste v obchodě, pohybujete se mezi regály a víte, že chcete koupit také bonboniéru jako dárek. Nevíte jistě, kterou ze značek si vybrat. Máte sice tajný tip, ale nejste zastáncem jedné značky...
Daniel Jesenský: Proč dnes nakupujeme? Sedm důvodů, o kterých často ani nepřemýšlíme

Daniel Jesenský: Proč dnes nakupujeme? Sedm důvodů, o kterých často ani...

  • 7. února 2018
  • 1967
  • 0
John B. Watson, klíčová postava ve vývoji behaviorismu, počátkem dvacátého století veřejně pronesl, že efektivní reklama se točí kolem tří hlavních emocí: lásky, strachu a vzteku. Jeho prohlášení platí dodnes, zajímavé ale je,...
Daniel Jesenský: Ukažte, jak zákazník váš produkt využije. A prodáte více

Daniel Jesenský: Ukažte, jak zákazník váš produkt využije. A prodáte více

  • 19. ledna 2018
  • 2204
  • 0
Možná to znáte sami. Do obchodu přicházíte pro rohlíky a kávu. Odcházíte s rohlíky, šamponem, masem, oříšky a alobalem na grilování, s balením pracího prášku, lahví vína – a bez kávy. Děje se to běžně. V 87,5 % se totiž o...
Daniel Jesenský: Obsazujte P.O.P. komunikaci do pozitivních rolí, nebuďte překážkou či manipulátorem

Daniel Jesenský: Obsazujte P.O.P. komunikaci do pozitivních rolí, nebuďte...

  • 21. prosince 2017
  • 1910
  • 0
Nákupní rozhodování je řízeno emocemi. Ovšem v jeho pozadí jsou to především zvyky, které předurčují obsah nákupního košíku. V této souvislosti je úkolem P.O.P. komunikace narušit naše zvykové jednání, respektive vypnout...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 4 z 5

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required