logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Globus otevírá prvního června v Obchodním centru Europark v pražských Štěrboholech nový...
  • Na pozici marketingového ředitele pro značky Mall a CZC nastupuje Jan Suchý. Nový ředitel má za...
  • Jestli se do Davle jezdí pro uzeniny, pak do nedalekých Štěchovic míří zákazníci za ovocem a...
  • Zákaznická zkušenost je mantra, která rezonuje v uších všem firmám, ve kterých se podniká...

In-store komunikace

In-store komunikace je pro úspěšný prodej v maloobchodu zásadní. I proto je tématem jedné ze tří rubrik v rámci blogů na webovém portálu Zboží&Prodej. Články od uznávaných osobností z oboru marketingové komunikace v místě prodeje vznikají exkluzivně ve spolupráci s asociací POPAI CE, která je také odborným garantem této rubriky.

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Daniel Jesenský: Princip „vhodnosti“ aneb jak nakupujeme o Vánocích

Daniel Jesenský: Princip „vhodnosti“ aneb jak nakupujeme o Vánocích

  • 11. prosince 2018
  • 1535
  • 0
Výzkumníci z Oxfordu zjistili, že podle způsobu myšlení můžeme nakupující zákazníky rozdělit do dvou základních skupin: jedny co se zaměřují na předcházení rizik a druhé jako vyhledávače příležitostí, kteří  reagují na sdělení...
Daniel Jesenský: Zákazník musí být schopný ve vaší prodejně najít, co hledá

Daniel Jesenský: Zákazník musí být schopný ve vaší prodejně najít, co hledá

  • 19. listopadu 2018
  • 2387
  • 0
Budování loajality zákazníků bylo vždy pro maloobchodníky a vlastníky obchodních center na prvním místě, avšak v dnešní ekonomice s moderním zákazníkem v čele na hyper saturovaném trhu je složitější než dříve. Jedním...
Daniel Jesenský: Neuroscience v místě prodeje

Daniel Jesenský: Neuroscience v místě prodeje

  • 29. října 2018
  • 1781
  • 0
Neuromarketingové výzkumy mohou nepochybně velmi dobře posloužit i v místě prodeje. Pomocí jejich metod je totiž možné získat informace k ovlivnění zákazníkova chování a navýšení prodeje podporovaných produktů. Vedle...
Daniel Jesenský: Mobily – cesta maloobchodníků přímo do kapes zákazníků

Daniel Jesenský: Mobily – cesta maloobchodníků přímo do kapes zákazníků

  • 8. října 2018
  • 1567
  • 0
Chytré telefony jsou technologická zařízení, která přijímají lidé rychleji, než cokoli před tím. Stávají se jejich intimní součástí. Mají je u sebe téměř neustále. A díky konektivitě jsou nejen skvělým nástrojem infotainmentu,...
Daniel Jesenský a Daniela Krofiánová: POP média jako nástroj spokojenějšího nakupování

Daniel Jesenský a Daniela Krofiánová: POP média jako nástroj spokojenějšího...

  • 17. září 2018
  • 2442
  • 0
V dnešní prodejně zákazník čelí nabídce tisíců položek na mnoha regálech, množství cenovek, slevových nabídek i upoutávek a mnohdy se tak ocitá v nepřehledné situaci. Optimální volba typu, provedení a umístění jednotlivých POP...
Daniel Jesenský: Zákazníci potřebují značkám důvěřovat

Daniel Jesenský: Zákazníci potřebují značkám důvěřovat

  • 27. srpna 2018
  • 2560
  • 0
Firmy lákají na skvělé služby, inovace, akční nabídky. V dlouhodobém měřítku se však ukazuje, že značkám se ze všeho nejvíce vyplatí poctivost a důvěryhodnost. To jsou hodnoty, které jim zaručí věrnost zákazníků. Na podzim...
Daniel Jesenský: Zadáváte in-store kampaně? Čtyři tipy, jak moderním briefem lépe bodovat v místě prodeje

Daniel Jesenský: Zadáváte in-store kampaně? Čtyři tipy, jak moderním briefem...

  • 6. srpna 2018
  • 2225
  • 0
Základem správného řešení jakékoli komunikační kampaně nebo jejího segmentu je kvalitní brief (zadání). Ten opravdu dobrý pomůže zajistit odpovídající hodnocení dodavatele a návrhu a umožní vybrat kvalitní agenturu....
Inovace – záchrana nebo zmar?

Inovace – záchrana nebo zmar?

  • 17. července 2018
  • 2160
  • 0
Do inovací v jakékoli oblasti dnes investují firmy velké množství svých prostředků s vidinou, že právě ony dokážou udržet nebo posunout výše obratů. Mantrou jsou nejen v oblasti hi-tech, ale také v případě FMCG. Stále nové...
Daniel Jesenský: Rozšířená realita i umělá inteligence změní nákupní zkušenost

Daniel Jesenský: Rozšířená realita i umělá inteligence změní nákupní zkušenost

  • 18. června 2018
  • 2634
  • 0
Rozšířená realita i umělá inteligence zažívají v retail marketingu prudký vzestup. Vypadá to, že v následujících dvanácti měsících význam umělé inteligence (AI) a rozšířené reality (AR) výrazně vzroste. Loni v létě zažila...
Daniel Jesenský: 10 tipů pro lepší místa prodeje

Daniel Jesenský: 10 tipů pro lepší místa prodeje

  • 28. května 2018
  • 2448
  • 0
Emocionální vazby jsou klíčové k vyniknutí v dnešním přesyceném maloobchodním prostředí. Nabízím vám 10 tipů, jak může vaše místo prodeje lépe pracovat ve prospěch vás i vašich zákazníků. Tip č. 1 Vytvářejte přehledné úseky...
PreviousNext
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Stránka 4 z 6

Doporučujeme

Komerční sdělení

QSL pomáhá firmám zajistit bezpečnost i kvalitu potravin

Legislativní požadavky na výrobce potravin, obchod a stravovací zařízení se neustále mění, a proto je dobré mít po boku zkušeného partnera. Kvalitou potravin, jejich bezpečností a právními aspekty se už 10 let zabývá společnost QSL. Kromě poskytování komplexních poradenských služeb pro tento segment se firma také intenzivně věnuje inovacím. Vyvinula například online aplikaci Etiketomat, www.etiketomat.cz, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

31. 5. 2023, seminář Digitální komunikace podporuje a mění retail, Praha

7.–⁠8. 6. 2023, Kongres Samoška, Olomouc

15. 6. 2023, společenské setkání Coop Centra družstva

15. 6. 2023, Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2023 a Retail Business Mixer, Praha

Profily

Jsme prostě Ovoce a zelenina ve Štěchovicích

31. května 2023

Lukáš Cingr: Zákazníci od velkých firem čekají hodně, proto je zklamou i menší problémy

31. května 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required