logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos...
  • Služba on-line obchodu Albert se od roku 2021, kdy nabídla doručení potravin obyvatelům Brna,...
  • Nový koncept prodejen zapadá do plánů společnosti Billa Česká republika, které počítají s...
  • Společnost Alza přichází s inovativním přístupem k reklamacím. Většina zákazníků internetových...

Lidské zdroje

Blogy na webovém portálu Zboží&Prodej se věnují i problematice lidských zdrojů v retailu a FMCG. Jaké jsou klíčové trendy dnešní doby v oblasti human resources, ať už v rámci moderního trhu, tradičního trhu nebo třeba e-commerce? Jaký dopad má aktuálně na pracovní trh pandemie koronaviru? I o tom si můžete přečíst v inspirativních textech od renomovaných HR expertů, s nimiž Zboží&Prodej exkluzivně spolupracuje.

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Roman Molek: Čerstvý vítr ze Skandinávie

Roman Molek: Čerstvý vítr ze Skandinávie

  • 26. listopadu 2019
  • 2020
  • 0
V posledních pár letech jsem měl možnost vícekrát navštívit drsný skandinávský sever. Musím říci, že jsem byl tímto kouskem naší planety uchvácen, i když jsem se pohyboval výhradně po velkých městech, a nemohl tak poznat...
Roman Molek: Jak úspěšně zničit disruptivní inovací své původní podnikání, a stát se tak globálním lídrem v oboru

Roman Molek: Jak úspěšně zničit disruptivní inovací své původní podnikání, a...

  • 5. listopadu 2019
  • 2236
  • 0
I v tomto svém příspěvku budu pokračovat v dříve nastolené linii a dále se zamýšlet nad tématem stylu řízení firem a lidí pro „budoucnost“. Jak jsem již zmínil dříve, naše firma Transearch International se stala...
Roman Molek: Proč byste se měli snažit udělat ze svých zaměstnanců intrapodnikatele

Roman Molek: Proč byste se měli snažit udělat ze svých zaměstnanců...

  • 15. října 2019
  • 2072
  • 0
Ve svém minulém příspěvku jsem se začal zabývat nutností změn v oblasti řízení lidí. Tímto svým příspěvkem bych na to rád navázal. Před pár dny jsem měl šanci si přečíst inspirativní příspěvek mého kolegy Stevena Pezima,...
Roman Molek: Je, nebo není potřeba změnit styl řízení lidí pro váš budoucí úspěch?

Roman Molek: Je, nebo není potřeba změnit styl řízení lidí pro váš budoucí...

  • 3. září 2019
  • 1871
  • 0
Dnešním příspěvkem se rád vracím zpět do bezpečných vod, které znám díky své práci více než dobře. Rád bych se zamyslel nad změnami, které nyní probíhají v oblasti stylu řízení lidí. Umím si živě představit, jak někteří z vás...
Roman Molek: Doba plastová, asi to nejhloupější období lidstva

Roman Molek: Doba plastová, asi to nejhloupější období lidstva

  • 13. srpna 2019
  • 1899
  • 0
Poprvé jsem si toho všiml snad před dvěma lety. A od té doby mi to neustále vrtá hlavou a myslím na to, kudy chodím. A nejen to. Neustálé hloubání postupně mění mé vidění světa a také mé návyky. Nejde mi na rozum jak to, že...
Roman Molek: Různorodost je výhodou

Roman Molek: Různorodost je výhodou

  • 18. června 2019
  • 2182
  • 0
O mém zaměření na budoucnost a s tím související inovace a nové technologie už dnes asi nikdo nepochybuje. I proto si nenechám ujít téměř žádnou příležitost, abych se dostal blíže k lidem, kteří mají podobný „mind setup“. V...
Roman Molek: Není nad náš královský život

Roman Molek: Není nad náš královský život

  • 28. května 2019
  • 2160
  • 0
Svůj dnešní příspěvek bych rád netradičně začal jedním velmi dobře známým latinským úslovím: Repetitio mater studiorum, které volně přeložené do češtiny znamená: Opakování je matka moudrosti. I když nejsem velkým přítelem...
Roman Molek: Digitální mládí vpřed!

Roman Molek: Digitální mládí vpřed!

  • 7. května 2019
  • 1714
  • 0
Již dlouhou dobu se vedou diskuze o tom, jak mění nové generace vstupující na pracovní trh pravidla hry. Jak sebou přinášejí zcela jiné pracovní návyky a také zcela jiné, resp. jinak uspořádané žebříčky hodnot. Čemu se však už...
Roman Molek: Jak najít ty SPRÁVNÉ inovátory do vaší firmy?

Roman Molek: Jak najít ty SPRÁVNÉ inovátory do vaší firmy?

  • 16. dubna 2019
  • 1672
  • 0
Rád bych vám v tomto blogu zprostředkoval pohled mé kolegyně Paoly Marie Caburlotto z italské pobočky naší společnosti Transearch International, která se ve své konzultantské práci také často věnuje inovacím. Článek pojednává...
Roman Molek: Nechejte se unášet proudem svých cílů a nekoukejte při tom vždy na hodinky

Roman Molek: Nechejte se unášet proudem svých cílů a nekoukejte při tom vždy...

  • 26. března 2019
  • 2647
  • 0
Právě končí první kvartál současného, pro mne stále nového roku 2019. Obvykle se v našich životech právě zde, po těch 10 až 14 týdnech od vyřčení ambiciózních novoročních předsevzetí, odděluje zrno od plev. Je tak stále...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 2 z 5

Doporučujeme

Komerční sdělení

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami

Konferenční program kongresu OBALKO 11: návod, jak sjet obalové tsunami Jízda na vlně. To letos čeká české a slovenské obalové profesionály a profesionálky, kteří zamíří 19. a 20. října 2023 na 11. ročník obalového kongresu OBALKO. Letos nese podtitul „Obalové tsunami je tu, zůstaňte na vlně“. Programová ředitelka kongresu Kateřina Osterrothová popisuje důvody pro výběr […]

Pravý český česnek byl po dekády doménou zahrádkářů. Teď se jeho výrazná chuť a vůně vrací do obchodů i restaurací

V Česku se koncem srpna poprvé po desítkách let dostal na pulty obchodů pravý český česnek vypěstovaný na tuzemských polích. Běžný spotřebitel si první 1,5tunové sklizně zpočátku možná ani nevšimne, ale pro provozovatele restaurací, bister a dalších gastropodniků jde o přelomovou zprávu. Zákazníci českých obchodů a restaurací se dosud museli spokojit s jídly připravovanými nejčastěji z čínského […]

Distributor pro 21. století – komplexní péče o značky

Orbico CZ&SK je distributorem, který se dokáže přizpůsobit moderní době a nejen to, dokáže předvídat vývoj trendů a adaptovat se na neočekávané změny a nepředvídatelné situace. Propojuje značky se spotřebiteli, nabízí holistický přístup zaměřený na konkrétní cílové skupiny, pokrývá všechny kanály a využívá moderní systémy. Kromě klasické B2B distribuce operuje i s B2C platformami, a tak dokáže […]

Transformace dodavatelských řetězců pomocí vratných obalů

Optimalizace dodavatelského řetězce se v dnešním, stále více konkurenčním obchodním prostředí stala klíčovou otázkou pro organizace, které usilují o efektivnější provoz, snížení nákladů a odpovědnost vůči životnímu prostředí. Prostor tak dostávají řešení v podobě vratných obalů. „Uvědomme si, jak velké množství tradičních obalů se denně protočí pouze v rámci FMCG. Právě zde se alternativa vratných […]

Bláznivý Donut Truck s funkcí ukládání a třídění povzbuzuje malé děti k větší aktivitě

Pro děti 1–4 let: PLAYMOBIL 1.2.3: 71325 Bláznivý Donut Truck s funkcí ukládání a třídění  Posláním PLAYMOBIL 1.2.3 je cíleně povzbuzovat batolata ke hře a inspirovat děti i rodiče. Díky jedinečnému konceptu učebních úrovní, který není založen čistě na věku, ale na vývojovém stupni dítěte, se lze učit a zdokonalovat motorické, sociální a kognitivní dovednosti. […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

21. 9. 2023, kongres Pharma Profit, Olomouc

7.–⁠11. 10. 2023, veletrh Anuga, Kolín nad Rýnem

17. 10. 2023, konference Plant-Powered Perspectives, Bratislava

19.–20. 10. 2023, kongres Obalko, Praha

23. 11. 2023, POPAI Day, Praha

Profily

Monika Trávníčková, manažerka kategorie dekorativní kosmetiky, Rossmann: Category manager musí být vždy pár kroků před ostatními

21. září 2023

Jahody a ochutnávka farmářského venkova u Hančů

31. srpna 2023
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required