logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Budově Nových koupelen v areálu Dolu Hlubina vdechne rodinná společnost Kofola ČeskoSlovensko...
  • Síť francouzských pekařství Paul a Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem, navazují...
  • Obchodní řetězec Kaufland oznamuje zahájení spolupráce s českou kapelou Jelen. Skladba...
  • Společnost Tesco Stores ČR přichází před grilovací sezonou s novinkami, které zahrnují jak...

Lidské zdroje

Blogy na webovém portálu Zboží&Prodej se věnují i problematice lidských zdrojů v retailu a FMCG. Jaké jsou klíčové trendy dnešní doby v oblasti human resources, ať už v rámci moderního trhu, tradičního trhu nebo třeba e-commerce? Jaký dopad má aktuálně na pracovní trh pandemie koronaviru? I o tom si můžete přečíst v inspirativních textech od renomovaných HR expertů, s nimiž Zboží&Prodej exkluzivně spolupracuje.

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Roman Molek: Čerstvý vítr ze Skandinávie

Roman Molek: Čerstvý vítr ze Skandinávie

  • 26. listopadu 2019
  • 2271
  • 0
V posledních pár letech jsem měl možnost vícekrát navštívit drsný skandinávský sever. Musím říci, že jsem byl tímto kouskem naší planety uchvácen, i když jsem se pohyboval výhradně po velkých městech, a nemohl tak poznat...
Roman Molek: Jak úspěšně zničit disruptivní inovací své původní podnikání, a stát se tak globálním lídrem v oboru

Roman Molek: Jak úspěšně zničit disruptivní inovací své původní podnikání, a...

  • 5. listopadu 2019
  • 2414
  • 0
I v tomto svém příspěvku budu pokračovat v dříve nastolené linii a dále se zamýšlet nad tématem stylu řízení firem a lidí pro „budoucnost“. Jak jsem již zmínil dříve, naše firma Transearch International se stala...
Roman Molek: Proč byste se měli snažit udělat ze svých zaměstnanců intrapodnikatele

Roman Molek: Proč byste se měli snažit udělat ze svých zaměstnanců...

  • 15. října 2019
  • 2444
  • 0
Ve svém minulém příspěvku jsem se začal zabývat nutností změn v oblasti řízení lidí. Tímto svým příspěvkem bych na to rád navázal. Před pár dny jsem měl šanci si přečíst inspirativní příspěvek mého kolegy Stevena Pezima,...
Roman Molek: Je, nebo není potřeba změnit styl řízení lidí pro váš budoucí úspěch?

Roman Molek: Je, nebo není potřeba změnit styl řízení lidí pro váš budoucí...

  • 3. září 2019
  • 2007
  • 0
Dnešním příspěvkem se rád vracím zpět do bezpečných vod, které znám díky své práci více než dobře. Rád bych se zamyslel nad změnami, které nyní probíhají v oblasti stylu řízení lidí. Umím si živě představit, jak někteří z vás...
Roman Molek: Doba plastová, asi to nejhloupější období lidstva

Roman Molek: Doba plastová, asi to nejhloupější období lidstva

  • 13. srpna 2019
  • 2046
  • 0
Poprvé jsem si toho všiml snad před dvěma lety. A od té doby mi to neustále vrtá hlavou a myslím na to, kudy chodím. A nejen to. Neustálé hloubání postupně mění mé vidění světa a také mé návyky. Nejde mi na rozum jak to, že...
Roman Molek: Různorodost je výhodou

Roman Molek: Různorodost je výhodou

  • 18. června 2019
  • 2465
  • 0
O mém zaměření na budoucnost a s tím související inovace a nové technologie už dnes asi nikdo nepochybuje. I proto si nenechám ujít téměř žádnou příležitost, abych se dostal blíže k lidem, kteří mají podobný „mind setup“. V...
Roman Molek: Není nad náš královský život

Roman Molek: Není nad náš královský život

  • 28. května 2019
  • 2441
  • 0
Svůj dnešní příspěvek bych rád netradičně začal jedním velmi dobře známým latinským úslovím: Repetitio mater studiorum, které volně přeložené do češtiny znamená: Opakování je matka moudrosti. I když nejsem velkým přítelem...
Roman Molek: Digitální mládí vpřed!

Roman Molek: Digitální mládí vpřed!

  • 7. května 2019
  • 1992
  • 0
Již dlouhou dobu se vedou diskuze o tom, jak mění nové generace vstupující na pracovní trh pravidla hry. Jak sebou přinášejí zcela jiné pracovní návyky a také zcela jiné, resp. jinak uspořádané žebříčky hodnot. Čemu se však už...
Roman Molek: Jak najít ty SPRÁVNÉ inovátory do vaší firmy?

Roman Molek: Jak najít ty SPRÁVNÉ inovátory do vaší firmy?

  • 16. dubna 2019
  • 1789
  • 0
Rád bych vám v tomto blogu zprostředkoval pohled mé kolegyně Paoly Marie Caburlotto z italské pobočky naší společnosti Transearch International, která se ve své konzultantské práci také často věnuje inovacím. Článek pojednává...
Roman Molek: Nechejte se unášet proudem svých cílů a nekoukejte při tom vždy na hodinky

Roman Molek: Nechejte se unášet proudem svých cílů a nekoukejte při tom vždy...

  • 26. března 2019
  • 2798
  • 0
Právě končí první kvartál současného, pro mne stále nového roku 2019. Obvykle se v našich životech právě zde, po těch 10 až 14 týdnech od vyřčení ambiciózních novoročních předsevzetí, odděluje zrno od plev. Je tak stále...
PreviousNext
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 2 z 5

Doporučujeme

Komerční sdělení

Voděodolný papír od Smurfit Westrock!

Smurfit Westrock vyvinul inovativní a udržitelný voděodolný papír. AquaStop™ je součástí nového portfolia TechniPaper® společnosti Smurfit Westrock, které se skládá z řady vysoce výkonných papírů navržených tak, aby zvládly i ty nejsložitější dodavatelské řetězce. Papír AquaStop™ je voděodolný díky speciální vrstvě, která je aplikována během výrobního procesu. Na rozdíl od mnoha jiných nátěrů neohrožuje recyklovatelnost […]

Květnový veletrh World of Private Label 2025 představí inovace a trendy ve světě privátních značek

Letos v květnu se Amsterdam stane centrem odvětví privátních značek. Na veletrhu World of Private Label 2025 se v kongresovém centru RAI sejde přes 30 000 profesionálů z více než 125 zemí. Přes 3 100 vystavovatelů ze 75 zemí představí širokou škálu potravinářských i nepotravinářských výrobků odrážejících neustálý růst privátních značek. Maloobchodníci ze supermarketů, hypermarketů, […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–15. 5. 2025, veletrh Reklama Polygraf Obaly, Praha

15. 5. 2025, New Food Forum, Praha

15.–18. 5. 2025, Czech Food Expo, České Budějovice

20.–21. 5. 2025, veletrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27.–31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

David McCabe, country retail manager, IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko: Všechny naše metriky jsou na vzestupu

7. května 2025

Obchod očima Jana Vetyšky, výkonného ředitele APEK: Férové české e-shopy jsou pod tlakem zahraničních tržišť

25. dubna 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required