logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Lidské zdroje

Blogy na webovém portálu Zboží&Prodej se věnují i problematice lidských zdrojů v retailu a FMCG. Jaké jsou klíčové trendy dnešní doby v oblasti human resources, ať už v rámci moderního trhu, tradičního trhu nebo třeba e-commerce? Jaký dopad má aktuálně na pracovní trh pandemie koronaviru? I o tom si můžete přečíst v inspirativních textech od renomovaných HR expertů, s nimiž Zboží&Prodej exkluzivně spolupracuje.

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Roman Molek: Pokud nevíte, proč vaši nejlepší manažeři zůstávají, jak chcete přilákat nové?

Roman Molek: Pokud nevíte, proč vaši nejlepší manažeři zůstávají, jak chcete...

  • 11. prosince 2017
  • 1989
  • 0
Kdy jste se naposledy zamysleli a pokusili se upřímně odpovědět na otázku: „Proč pracuji pro svého zaměstnavatele?” Pokud si na ni sami sobě nedokážete přesvědčivě odpovědět, v samém důsledku nevíte, jestli je skutečný důvod...
Roman Molek: V honbě za novými zaměstnanci nezapomínejte alespoň zpomalit odliv těch stávajících

Roman Molek: V honbě za novými zaměstnanci nezapomínejte alespoň zpomalit...

  • 20. listopadu 2017
  • 2512
  • 0
V Česku je podle nejčerstvějších ukazatelů z října 2017 nejméně nezaměstnaných za posledních 20 let. Sehnat v tomto prostředí nové zaměstnance dá pořádně zabrat. Firmy se předhánějí ve zvyšování atraktivity svých nabídek nově...
Roman Molek: Budování důvěry se zaměstnanci už není pouhé „nice to have”

Roman Molek: Budování důvěry se zaměstnanci už není pouhé „nice to have”

  • 30. října 2017
  • 2137
  • 0
Ve svém dnešním příspěvku bych se s vámi rád podělil o článek vytvořený našimi kolegy z Transearch International z Londýna. Toto zamyšlení nad tématem důvěry mezi chlebodárci a jejich zaměstnanci, vycházející z bohatých...
Roman Molek: Buďte silnou a důvěryhodnou značkou

Roman Molek: Buďte silnou a důvěryhodnou značkou

  • 9. října 2017
  • 1917
  • 0
Dobré jméno je to nejcennější, co máte. To vám může dát při hledání nové práce křídla, nebo naopak způsobit Ikarův pád. Podívejte se na pohled zkušeného headhuntera na budování úspěšné osobní značky a na jeho další doporučení...
Roman Molek: Starejte se o srdce své organizace

Roman Molek: Starejte se o srdce své organizace

  • 18. září 2017
  • 1787
  • 0
Firemní kultura je srdcem každé organizace, a pokud na ni nebudete brát ohledy při plánování významných firemních změn, s velkou pravděpodobností zásadně sníží vaše šance na dosažení úspěchu. Věděli jste, že vaše konkurence...
Roman Molek: Konec supermanažerů nejenom v Čechách

Roman Molek: Konec supermanažerů nejenom v Čechách

  • 28. srpna 2017
  • 1763
  • 0
Podle tradičního příběhu je šéf společnosti statečný a nebojácný, připravený nést na svých bedrech zodpovědnost za celou organizaci. Otázkou ale je, jestli je dnes opravdu čas na takovéto hrdiny? V nedávné době mě velmi...
Roman Molek: Mít rád dovolenou neznamená nemít rád svou práci

Roman Molek: Mít rád dovolenou neznamená nemít rád svou práci

  • 7. srpna 2017
  • 2467
  • 0
S ohledem na aktuální prázdninový poločas si nedělám velké ambice o množství čtenářů tohoto příspěvku, a tak cítím příležitost být více provokativní než obvykle, aniž bych to následně schytal ve velkém. Dále nemám pocit, že...
Roman Molek: Jste brand nebo key account manager? Tak to hledají právě vás!

Roman Molek: Jste brand nebo key account manager? Tak to hledají právě vás!

  • 28. června 2017
  • 2914
  • 0
Rychloobrátka, jak se slangově označuje FMCG sektor, ve kterém dominují firmy jako například Procter & Gamble, Nestlé nebo Coca-Cola, si prošel na našem trhu od poslední globální ekonomické krize dramatickým vývojem....
Roman Molek: Svět se mění a co vy?

Roman Molek: Svět se mění a co vy?

  • 12. května 2017
  • 2846
  • 0
Asi vás nepřekvapím tvrzením, že změny ve světě nabírají v posledních pár letech na rychlosti, která nemá v celé naší historii obdoby. I když nadále jezdíme auty, která mají čtyři kola, nemůže nám uniknout, že v našich vozech...
Previous
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stránka 5 z 5

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required