logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Návrhy řešení podpory českých výrobků a dvojí kvality tak, jak jsou prezentovány, jsou skutečně...
  • Webináře Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy, který proběhl 20. ledna 2021 ve...
  • Trend etiket je v posledních letech jasný. U cenovek postupuje mílovými kroky zavádění jejich...
  • Loňský 26. listopad patřil dvanácté konferenci POPAI Fórum 2020. I tentokrát s mezinárodní...

Blog

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Roman Molek: Různorodost je výhodou

Roman Molek: Různorodost je výhodou

  • 18. června 2019
  • 1203
  • 0
O mém zaměření na budoucnost a s tím související inovace a nové technologie už dnes asi nikdo nepochybuje. I proto si nenechám ujít téměř žádnou příležitost, abych se dostal blíže k lidem, kteří mají podobný „mind setup“. V...
Miloš Toman: Jak obyčejný pozdrav zvyšuje prodej

Miloš Toman: Jak obyčejný pozdrav zvyšuje prodej

  • 4. června 2019
  • 1268
  • 0
Nemám rád, když prodavači nezdraví. Ale ještě víc se mi nelíbí, když na pozdrav ani neodpoví. To už je pak dvojnásobná nezdvořilost. Dnes se mi to stalo hned dvakrát během půl hodiny. Jakmile jsem zaplatit, jako bych přestal...
Roman Molek: Není nad náš královský život

Roman Molek: Není nad náš královský život

  • 28. května 2019
  • 1314
  • 0
Svůj dnešní příspěvek bych rád netradičně začal jedním velmi dobře známým latinským úslovím: Repetitio mater studiorum, které volně přeložené do češtiny znamená: Opakování je matka moudrosti. I když nejsem velkým přítelem...
Miloš Toman: Myslete mladě a na mladé

Miloš Toman: Myslete mladě a na mladé

  • 13. května 2019
  • 1170
  • 0
Řetězec Lidl se pochlubil, že patří mezi přední prodejce fairtradového zboží na českém trhu. Chce ukázat, jak moc je společensky odpovědný? Asi také, ale především tato zpráva míří na zákazníky, kteří takové hodnoty vyznávají...
Roman Molek: Digitální mládí vpřed!

Roman Molek: Digitální mládí vpřed!

  • 7. května 2019
  • 1135
  • 0
Již dlouhou dobu se vedou diskuze o tom, jak mění nové generace vstupující na pracovní trh pravidla hry. Jak sebou přinášejí zcela jiné pracovní návyky a také zcela jiné, resp. jinak uspořádané žebříčky hodnot. Čemu se však už...
Daniel Jesenský: Světlo v místě prodeje dodává image, naviguje, láká a prodává

Daniel Jesenský: Světlo v místě prodeje dodává image, naviguje, láká a prodává

  • 30. dubna 2019
  • 1472
  • 0
Všimli jste si někdy, že když vejdete do obchodu značky Zara, dýchne na vás atmosféra Středozemí? Zara tak odkazuje nejen na svůj španělský původ, ale zároveň tím chce podtrhnout i svůj mezinárodní charakter. Nepotřebuje k...
Miloš Toman: Ideální zákazník je bílou vránou

Miloš Toman: Ideální zákazník je bílou vránou

  • 23. dubna 2019
  • 1201
  • 0
Když jsem na jednom školení požádal přítomné prodavačky, aby popsaly ideálního zákazníka, shodly se asi na tomto: Ví předem, co chce nakoupit, neptá se a nezdržuje, zbytečně nemluví a nejpozději za pět minut je venku. Jaký byl...
Roman Molek: Jak najít ty SPRÁVNÉ inovátory do vaší firmy?

Roman Molek: Jak najít ty SPRÁVNÉ inovátory do vaší firmy?

  • 16. dubna 2019
  • 1069
  • 0
Rád bych vám v tomto blogu zprostředkoval pohled mé kolegyně Paoly Marie Caburlotto z italské pobočky naší společnosti Transearch International, která se ve své konzultantské práci také často věnuje inovacím. Článek pojednává...
Daniel Jesenský: Jak na POP komunikaci pomocí sémiotiky – 3. část

Daniel Jesenský: Jak na POP komunikaci pomocí sémiotiky – 3. část

  • 9. dubna 2019
  • 1278
  • 0
Kulturní koncepty a významové mapy – praktické nástroje optimalizace POP komunikačních obsahů. V předchozích dvou článcích jsme se zabývali vysvětlením přínosu a systému sémiotického průvodce, vysvětlením možností, jak pomocí...
Miloš Toman: Stabilní prodejna

Miloš Toman: Stabilní prodejna

  • 2. dubna 2019
  • 1149
  • 0
„Máte nějakou představu, jak do své prodejny dostat víc zákazníků?“ Obchodník se nenechá zaskočit: „Nabídnu jim hodně akčních slev.“ Na otázku, jak potom posílí jejich věrnost, také zná odpověď: „Budu jim dál nabízet hodně...
PreviousNext
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Stránka 6 z 15

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.9k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.6k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok