logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Multimédia
    • Fotogalerie
    • Video
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • Daniel Jesenský
    • Miloš Toman
    • Roman Molek
    • Petra Nulíčková
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
    • TOP 30 2020
    • TOP 30 2019
    • TOP 30 2018
    • TOP 30 2017
    • Objednání plakátu
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • V otevřeném dopise ministrovi zdravotnictví Janu Blatnému upozorňuje Asociace českého tradičního...
  • Novou seniorní marketingovou manažerkou značky Mattoni, tradiční značky minerální vody z...
  • V souvislosti se změnami spojenými s odchodem Velké Británie z Evropské unie se na přechodné...
  • Pivovary Staropramen mají od ledna nové vedení. Řízení společnosti převzal Teo Ćendo, který...

Roman Molek

Roman Molek je seniorní konzultant s desetiletou praxí v oboru executive search. Zakladatel a managing partner česko-slovenské pobočky Transearch International, jedné z největších headhunterských společností světa. Tato společnost se na našem trhu zaměřuje zejména na přímé vyhledání top manažerů a klíčových specialistů. V minulosti působil na pozicích obchodního ředitele nebo country manažera v FMCG a HR services sektoru. Věnuje se rovněž konzultační činnosti. Roman Molek byl také jedním ze zakladatelů KamWorld.com, který v letech 1998 až 2010 položil základ networkingu v oblasti FMCG. Ve svém blogu psal v letech 2017–2019 pro Zboží&Prodej o světě lidských zdrojů.\"

Roman Molek: Čerstvý vítr ze Skandinávie

Roman Molek: Čerstvý vítr ze Skandinávie

  • 26. listopadu 2019
  • 1205
  • 0
V posledních pár letech jsem měl možnost vícekrát navštívit drsný skandinávský sever. Musím říci, že jsem byl tímto kouskem naší planety uchvácen, i když jsem se pohyboval výhradně po velkých...
  • Roman Molek: Jak úspěšně zničit disruptivní inovací své původní podnikání, a stát se tak globálním lídrem v oboru

    Roman Molek: Jak úspěšně zničit disruptivní inovací své původní podnikání, a...

    • 5. listopadu 2019
    • 0
  • Roman Molek: Proč byste se měli snažit udělat ze svých zaměstnanců intrapodnikatele

    Roman Molek: Proč byste se měli snažit udělat ze svých zaměstnanců...

    • 15. října 2019
    • 0
  • Roman Molek: Je, nebo není potřeba změnit styl řízení lidí pro váš budoucí úspěch?

    Roman Molek: Je, nebo není potřeba změnit styl řízení lidí pro váš budoucí...

    • 3. září 2019
    • 0
  • Roman Molek: Doba plastová, asi to nejhloupější období lidstva

    Roman Molek: Doba plastová, asi to nejhloupější období lidstva

    • 13. srpna 2019
    • 0
  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Roman Molek: Různorodost je výhodou

Roman Molek: Různorodost je výhodou

  • 18. června 2019
  • 1200
  • 0
O mém zaměření na budoucnost a s tím související inovace a nové technologie už dnes asi nikdo nepochybuje. I proto si nenechám ujít téměř žádnou příležitost, abych se dostal blíže k lidem, kteří mají podobný „mind setup“. V...
Roman Molek: Není nad náš královský život

Roman Molek: Není nad náš královský život

  • 28. května 2019
  • 1300
  • 0
Svůj dnešní příspěvek bych rád netradičně začal jedním velmi dobře známým latinským úslovím: Repetitio mater studiorum, které volně přeložené do češtiny znamená: Opakování je matka moudrosti. I když nejsem velkým přítelem...
Roman Molek: Digitální mládí vpřed!

Roman Molek: Digitální mládí vpřed!

  • 7. května 2019
  • 1132
  • 0
Již dlouhou dobu se vedou diskuze o tom, jak mění nové generace vstupující na pracovní trh pravidla hry. Jak sebou přinášejí zcela jiné pracovní návyky a také zcela jiné, resp. jinak uspořádané žebříčky hodnot. Čemu se však už...
Roman Molek: Jak najít ty SPRÁVNÉ inovátory do vaší firmy?

Roman Molek: Jak najít ty SPRÁVNÉ inovátory do vaší firmy?

  • 16. dubna 2019
  • 1066
  • 0
Rád bych vám v tomto blogu zprostředkoval pohled mé kolegyně Paoly Marie Caburlotto z italské pobočky naší společnosti Transearch International, která se ve své konzultantské práci také často věnuje inovacím. Článek pojednává...
Roman Molek: Nechejte se unášet proudem svých cílů a nekoukejte při tom vždy na hodinky

Roman Molek: Nechejte se unášet proudem svých cílů a nekoukejte při tom vždy...

  • 26. března 2019
  • 1533
  • 0
Právě končí první kvartál současného, pro mne stále nového roku 2019. Obvykle se v našich životech právě zde, po těch 10 až 14 týdnech od vyřčení ambiciózních novoročních předsevzetí, odděluje zrno od plev. Je tak stále...
Roman Molek: Jaké to bude v roce 2025

Roman Molek: Jaké to bude v roce 2025

  • 5. března 2019
  • 1260
  • 0
Změna je život a život je změna. To už si asi většina z nás tak nějak uvědomuje. Nemění se jenom věci kolem nás, které se nás zatím moc netýkají (kdo by řešil nějaký tunel, ve kterém chce možnost přepravy lidí v podivném...
Roman Molek: Návrat do minulosti

Roman Molek: Návrat do minulosti

  • 13. února 2019
  • 1210
  • 0
Žijeme v době plné změn a dynamického vývoje téměř všeho, na co se podíváme. Jako samozřejmé bereme fakt, že si například nový kávovar objednáme na pár kliků na internetu, když předtím stihneme seřadit několik kávovarů vedle...
Roman Molek: Peníze nebo život

Roman Molek: Peníze nebo život

  • 22. ledna 2019
  • 1253
  • 0
Před pár dny jsem měl v rámci jednoho z našich executive search projektů šanci jednat s jednou velmi úspěšnou manažerkou, která během své kariéry proměnila na zlato vše, na co sáhla. Měla skvělou strategii, úspěch střídal...
Roman Molek: Co dát firmám pod stromeček?

Roman Molek: Co dát firmám pod stromeček?

  • 18. prosince 2018
  • 1379
  • 0
Nebojte. Až moc dobře si uvědomuji, že otevírat jakékoliv téma s příchutí Vánoc po několikatýdenní masáži vánočními songy na prodejních plochách může působit na mnoho čtenářů tohoto portálu jako vsunutí dalšího špendlíku do...
Roman Molek: 8 klíčových změn, které bude muset vaše organizace učinit v následujícím roce, pokud nechce skončit v propadlišti dějin

Roman Molek: 8 klíčových změn, které bude muset vaše organizace učinit v...

  • 27. listopadu 2018
  • 1305
  • 0
S ohledem na to, že jsem se před pár dny vrátil plný zážitků a inspirace z naší Transearch International evropské konference, která se tentokrát konala v Bukurešti, rád bych se s vámi o některé myšlenky podělil. Klíčovým...
Next
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Stránka 1 z 4

Doporučujeme

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

Anketa

O co se podle vás spotřebitelé nejvíce zajímají, než nakoupí oblíbený tuk?


Archiv anket
Nahrávání ... Nahrávání ...

Nejčtenější zprávy

  • Lidl otevře 15 nových prodejen a u Buštěhradu staví obří logistické centrum 18.8k views | posted on 13. června 2019
  • Outlet Arena Moravia otevře v Ostravě na podzim 13.5k views | posted on 24. července 2018
  • Lidl zvyšuje nástupní mzdu o 25 procent 10.5k views | posted on 31. května 2016
  • TEDi otevře v květnu první české obchody 10.5k views | posted on 7. února 2020
  • Lidl otevře 10 prodejen, 50 současných dostane novou tvář 8.6k views | posted on 3. srpna 2016

Komerční sdělení

Kalendář akcí

20. 1. 2021, Spotřebitelský průzkum Češi a rostlinné alternativy – webinář

27.–28. 1. 2021, Kongres Obalko, Praha

17.–20. 5. 2021, Alimentaria, Barcelona

Multimédia

Valencijská inspirace: supermarket Mercadona

4. prosince 2020

Seznamte se: Distribuční centrum Amazonu v Dobrovízi

11. listopadu 2020

Profily

Tomáš Čupr a Petr Pavlík, group CEO a CEO ČR, Rohlík Group: Na cestě mezi štikou a velrybou

3. prosince 2020

Milada Valášková, manažerka kvality a hygieny, Billa CZ: Houževnatost mi nedovolí povolit

22. října 2020

Archiv zpráv

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
David Čapek
tel.: +420 728 403 070
e-mail: david.capek@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2016. All Rights Reserved. Created by Vitsto.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required
Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Více o využívání cookies na našich stránkách naleznete v Zásadách na ochranu osobních údajů zde.
Ok