logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Tradiční trh
    • Lidské zdroje
  • ZAPjobs
    • Volné pozice
    • Naše nabídka
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • ZapNews
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru ZaPnews
  • Speciály
  • TOP 30
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Výzkumná platforma GWI nabízí od 19. května nově data i za český trh. Největší světová...
  • K prodeji přes tzv. internetová tržiště se odhodlává čím dál více obchodníků. Největší český...
  • dm drogerie markt získala ocenění pečetí Green Brands 2022/2023. Ta je na dobu dvou let...
  • E-shoppeři budou v nejbližší době uzpůsobit internetové obchody v souladu s novou právní úpravou...

Tradiční trh

Pravidelným autorem blogů o tradičním trhu je Miloš Toman, který vytvořil podnikatelskou koncepci intuitivního marketingu. Na toto téma napsal řadu knih, v dalších se zabývá moderními přístupy k managementu. Provozuje web www.intuitivnimarketing.cz, určený zejména malým a středním podnikatelům, kteří zde najdou stovky inspirativních článků a návodů. Publikuje v odborných časopisech, přednáší a školí. Poskytuje vzdělávání, konzultace a podporu podnikatelům i tradičním obchodníkům. Časopis a webový portál Zboží&Prodej spolupracuje s Milošem Tomanem exkluzivně již několik let.

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Miloš Toman: Platí ještě dnes, že zákazník je pánem?

Miloš Toman: Platí ještě dnes, že zákazník je pánem?

  • 19. listopadu 2019
  • 1560
  • 0
Tomáš Baťa byl neochvějným zastáncem hesla, že zákazník je pánem. Až po únoru 1948 byly připomínky této zásady strhány ze zdí. Prodavači a zákazníci se stali soudruhy, s tím výsledkem, že se na sebe mračili přes prázdné pulty....
Miloš Toman: Lidská tvář obchodu

Miloš Toman: Lidská tvář obchodu

  • 29. října 2019
  • 1395
  • 0
Nedávno jsem si dělal takový malý průzkum a prošel jsem videa ze Samošek. Zajímalo mě, co vlastně majitelky a majitelé prodejen považují za důležité a s čím mají potřebu se pochlubit. Kupodivu to nejsou výdělky. Ani zboží...
Miloš Toman: Aktivní prodej místo pasivního čekání

Miloš Toman: Aktivní prodej místo pasivního čekání

  • 7. října 2019
  • 47571
  • 0
Ten majitel několika prodejen byl na čísla. Všechno měl vždycky uspořádáno v excelových tabulkách. Po sobotním školení personálu byl ale od začátku týdne přesvědčený, že se mu zbláznil informační systém. Vždyť kdo by uvěřil,...
Miloš Toman: Nedovolte zaměstnancům, aby se nudili

Miloš Toman: Nedovolte zaměstnancům, aby se nudili

  • 17. září 2019
  • 1573
  • 0
Nedávno jsem si na Facebooku přečetl dotaz majitele prodejny, jestli má prodavačkám povolit bavit se s mobilem, když je všechna práce udělána a uvnitř není žádný zákazník. Názory na to byly velmi různé. Od rady, aby jim...
Miloš Toman: Jestliže se prodavači chovají špatně, může za to obchodník

Miloš Toman: Jestliže se prodavači chovají špatně, může za to obchodník

  • 27. srpna 2019
  • 2111
  • 0
Moje známá byla o prázdninách v Polsku. Když jsme se potkali a přišla řeč na nakupování, nadšeně mi líčila, jaké jsou tam ochotné a milé prodavačky. Zvlášť prý ve srovnání se situací u nás. O cenách nebo zboží se ani...
Miloš Toman: Nezlevňujte deštníky za deště a zmrzlinu v létě

Miloš Toman: Nezlevňujte deštníky za deště a zmrzlinu v létě

  • 6. srpna 2019
  • 1447
  • 0
Kdyby se přihnala vlna dešťů a pršelo kolik dní, zlevnili by obchodníci deštníky? Pravděpodobně ne, spíš by vyhnali cenu vzhůru. Základní ekonomické pravidlo přece říká, že když roste poptávka, zvyšují se ceny. Dobrá, proč...
Miloš Toman: Pozorujte, jak zákazníci nakupují

Miloš Toman: Pozorujte, jak zákazníci nakupují

  • 16. července 2019
  • 1635
  • 0
Když se v Penny Marketu rozhodli pro rekonstrukci prodejen, vytvořili si k tomu maketu supermarketu. Tradičním obchodníkům se o tom samozřejmě může jenom zdát. Ale ne tak docela. Když se se totiž podíváme na princip, zjistíme,...
Miloš Toman: Zákazníci nakupují čichem

Miloš Toman: Zákazníci nakupují čichem

  • 25. června 2019
  • 1420
  • 0
Když jsem jako dítě chodíval nakupovat do mlékárny, byly tam cítit sýry. Hodně. To hutné aroma mě udeřilo do nosu už při vstupu a když jsem musel vystát tehdy běžnou půlhodinovou frontu, vypotácel jsem se ven napůl udušený....
Miloš Toman: Jak obyčejný pozdrav zvyšuje prodej

Miloš Toman: Jak obyčejný pozdrav zvyšuje prodej

  • 4. června 2019
  • 1549
  • 0
Nemám rád, když prodavači nezdraví. Ale ještě víc se mi nelíbí, když na pozdrav ani neodpoví. To už je pak dvojnásobná nezdvořilost. Dnes se mi to stalo hned dvakrát během půl hodiny. Jakmile jsem zaplatit, jako bych přestal...
Miloš Toman: Myslete mladě a na mladé

Miloš Toman: Myslete mladě a na mladé

  • 13. května 2019
  • 1396
  • 0
Řetězec Lidl se pochlubil, že patří mezi přední prodejce fairtradového zboží na českém trhu. Chce ukázat, jak moc je společensky odpovědný? Asi také, ale především tato zpráva míří na zákazníky, kteří takové hodnoty vyznávají...
PreviousNext
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
Stránka 4 z 8

Doporučujeme

ZAPjobs

Připravujeme

Připravujeme

Archiv pracovních pozic

Komerční sdělení

Spolupráce CHEP a Penny zvyšuje udržitelnost dodavatelského řetězce

V důsledku výzev poslední doby roste v retailu více než kdy jindy význam logistických řešení přispívajících ke stabilitě a odolnosti dodavatelských řetězců a zároveň zohledňujících zelené aspekty podnikání. Jedním z nich je paletový pooling, služba založená na sdílení a opětovném využívání přepravních či displejových palet. Jeho benefity v praxi ilustruje příklad spolupráce poskytovatele poolingu CHEP a maloobchodního řetězce […]
přeprava

Přeprava vlastními silami, nebo externě?

Slibně rozjíždějící se start-upy nebo menší podnikatelé často ani neuvažují o tom, že by mohli využívat služeb externích firem pro přepravu svého zboží. Pak je pro ně obvykle překvapením, že si mohou ušetřit starosti i náklady. Aspektů pro volbu interního nebo externího zajištění těchto služeb je však více. Co je důležité zvážit? Zaměření na business […]

Nové on-line marketplace Kaufland.cz a Kaufland.sk: Prodávejte ve více než 5 000 kategoriích

Kaufland spouští nové marketplace na Slovensku a v Česku a už nyní provozuje velmi úspěšný marketplace Kaufland.de. Úspěšný německý koncept Kaufland.de se od roku 2023 spustí i v dalších zemích. Prodejci díky tomu budou mít možnost nabízet své produkty na on-line marketplace ve třech různých zemích, přičemž stačí pouze jedna registrace. Profitovat budou především ze […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER ZaPnews

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

19. 5. 2022, Digitální nástroje a řešení v retailu

24.–28. 5. 2022, Thaifex, Bangkok

2. 6. 2022, Kongres Samoška

26.–29. 7. 2022, Veletrhy Biofach a Vivaness

8. 9. 2022, Kongres Čerpačka

Profily

Miloš Škrdlík, jednatel, Maloobchodní síť Brněnka, místopředseda, Asociace českého tradičního obchodu: Brněnka mění zažité scénáře

20. dubna 2022

Ondřej Kuchař: Z jazykového experta pekařským kavárníkem

20. dubna 2022
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz
Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editor
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required