logo

  • Zprávy
    • Moderní trh
    • Tradiční trh
    • E-commerce
    • Čerpací stanice
    • Nákupní centra
    • Dodavatelé
    • Spotřebitelé
    • Personálie
    • Ze zahraničí
    • Fotogalerie
  • Události
  • Profily
    • Rozhovory
    • Obchod očima…
    • Nákupčí
    • Mladí v retailu
    • Prodejny
    • Žena v retailu
  • Publicistika
    • CatScan
    • Data
    • Téma
    • Komentáře
  • Blog
    • In-store komunikace
    • Na tradičním trhu
    • Lidské zdroje
    • Trh pod lupou
  • Časopis
    • Aktuální vydání
    • O časopisu
    • Výzkum mezi čtenáři
    • Distribuce
    • Předplatné
    • Inzerce
    • Publikační kalendář
  • Newsletter
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Speciály
  • TOP 50
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty
    • Jak se spojit
    • Odkazy
  • Budově Nových koupelen v areálu Dolu Hlubina vdechne rodinná společnost Kofola ČeskoSlovensko...
  • Síť francouzských pekařství Paul a Too Good To Go, společnost se sociálním dopadem, navazují...
  • Obchodní řetězec Kaufland oznamuje zahájení spolupráce s českou kapelou Jelen. Skladba...
  • Společnost Tesco Stores ČR přichází před grilovací sezonou s novinkami, které zahrnují jak...

Na tradičním trhu

Pravidelným autorem blogů o tradičním trhu je Miloš Toman, který vytvořil podnikatelskou koncepci intuitivního marketingu. Na toto téma napsal řadu knih, v dalších se zabývá moderními přístupy k managementu. Provozuje web www.intuitivnimarketing.cz, určený zejména malým a středním podnikatelům, kteří zde najdou stovky inspirativních článků a návodů. Publikuje v odborných časopisech, přednáší a školí. Poskytuje vzdělávání, konzultace a podporu podnikatelům i tradičním obchodníkům. Časopis a webový portál Zboží&Prodej spolupracuje s Milošem Tomanem exkluzivně již několik let.

  • Vše
  • Oblíbené
  • Klíčová slova
Miloš Toman: Proč přicházet o peníze, když můžete mít vyšší ceny?

Miloš Toman: Proč přicházet o peníze, když můžete mít vyšší ceny?

  • 28. června 2021
  • 1486
  • 0
Asi dva měsíce míváme na víkend skvělý chleba s křupavou kůrkou z místní pekárny. Manželka ho objevila náhodou, protože je jen na objednávku a nikde ho nepropagují. Když se prodavačky ptala, proč ho nemají normálně v nabídce,...
Miloš Toman: Kdy si máte odpočinout

Miloš Toman: Kdy si máte odpočinout

  • 8. června 2021
  • 1730
  • 0
Nedávno jsem si ve Zboží&Prodej přečetl článek o vietnamských obchodnících. Kromě jiného se v něm říká, že nehledí na čas, protože obchod je živitelem rodiny. A tak mají otevřeno i v době, kdy už je v českých prodejnách...
Miloš Toman: Budoucnost patří aktivním

Miloš Toman: Budoucnost patří aktivním

  • 17. května 2021
  • 1965
  • 0
Nedávno se znovu otevřely všechny prodejny a natěšení zákazníci vyrazili nakupovat. Co jsem slyšel, pro mnohé to bylo zklamání. „Připadalo mi, jako by vůbec neměli radost, že tam jsme,“ řekla mi jedna známá. A jiná vyprávěla,...
Miloš Toman: Zdržujte zákazníky, zvýšíte své tržby

Miloš Toman: Zdržujte zákazníky, zvýšíte své tržby

  • 27. dubna 2021
  • 1511
  • 0
Odborníci uvádějí, že to, jak se chováme, je z jedné třetiny otázkou genetiky a ze dvou vlivem prostředí. Něco podobného bychom mohli říct i o maloobchodním prodeji. Zákazníci přicházejí do prodejny s potřebami a návyky. Ale...
Miloš Toman: Jak vypadá obchod budoucnosti?

Miloš Toman: Jak vypadá obchod budoucnosti?

  • 16. března 2021
  • 1795
  • 0
Nedávno jsem narazil na článek, popisující „obchod budoucnosti“ na německém nádraží. Bez obsluhy. Prý urychlí nákup. Upřímně řečeno, když jsem pozoroval, jak si zákazník musí nejdříve vyhledat zboží na displeji nebo v mobilu,...
Miloš Toman: Představte si, že posíláte newsletter

Miloš Toman: Představte si, že posíláte newsletter

  • 8. února 2021
  • 1887
  • 0
Služby jako Netflix a sociální sítě mají zlaté časy. Dokonce vznikají nové, třeba Clubhouse. Lidé sedí doma a nudí se. Ptáte se, co to má společného s vaší prodejnou? Právě že nic. Nejste u toho, když se vaši zákazníci shánějí...
Miloš Toman: Jaká aktivita vám dokáže nejvíc zvýšit tržby?

Miloš Toman: Jaká aktivita vám dokáže nejvíc zvýšit tržby?

  • 20. ledna 2021
  • 1915
  • 0
Známé Paretovo pravidlo říká, že 80 % úsilí nám přináší jen 20 % výsledků. A naopak, 20 % činnosti se postará o 80 % tržeb. Je tedy důležité vědět, čemu se věnovat a kde naopak zbytečně neplýtvat silami. Americká organizace...
Miloš Toman: E-shopy se staly konkurencí, se kterou musíte počítat

Miloš Toman: E-shopy se staly konkurencí, se kterou musíte počítat

  • 14. prosince 2020
  • 1478
  • 0
V pondělí jsem stál v dlouhé frontě. Abych se v prodejně náhodou nenakazil, musel jsem desítky minut snášet, jak mi pán za mnou dýchal na krk. Nedivím se, že lidé dávají přednost e-shopům. Jenže to pro obchodníky s kamennou...
Miloš Toman: Pozdě bycha honit

Miloš Toman: Pozdě bycha honit

  • 23. listopadu 2020
  • 1443
  • 0
Na konci krize vždycky říkáme, že se vracíme k normálu. Ve skutečnosti se o žádném návratu nedá mluvit, protože největší změny se odehrávají právě v problémových časech. Bylo by tedy chybou čekat, až bude zase všechno, jak má...
Miloš Toman: Internet přivede hlavně mladší zákazníky

Miloš Toman: Internet přivede hlavně mladší zákazníky

  • 5. října 2020
  • 1552
  • 0
Maloobchodní síť Coop spustila e-shop a začala budovat výdejní boxy. I tato poměrně konzervativní skupina tedy začíná měnit přístup. Události kolem covidu totiž jasně ukazují, že internet nabývá na významu. Na chvostu teď...
PreviousNext
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Stránka 5 z 11

Doporučujeme

Komerční sdělení

Voděodolný papír od Smurfit Westrock!

Smurfit Westrock vyvinul inovativní a udržitelný voděodolný papír. AquaStop™ je součástí nového portfolia TechniPaper® společnosti Smurfit Westrock, které se skládá z řady vysoce výkonných papírů navržených tak, aby zvládly i ty nejsložitější dodavatelské řetězce. Papír AquaStop™ je voděodolný díky speciální vrstvě, která je aplikována během výrobního procesu. Na rozdíl od mnoha jiných nátěrů neohrožuje recyklovatelnost […]

Květnový veletrh World of Private Label 2025 představí inovace a trendy ve světě privátních značek

Letos v květnu se Amsterdam stane centrem odvětví privátních značek. Na veletrhu World of Private Label 2025 se v kongresovém centru RAI sejde přes 30 000 profesionálů z více než 125 zemí. Přes 3 100 vystavovatelů ze 75 zemí představí širokou škálu potravinářských i nepotravinářských výrobků odrážejících neustálý růst privátních značek. Maloobchodníci ze supermarketů, hypermarketů, […]

Zaregistrujte se nyní na Free From Specialty Food & Wine 2025 ve Vídni

Registrace na Free From Specialty Food & Wine 2025 je nyní otevřena, jedná se o přední B2B veletrh v Evropě pro zdravé, bezalergenní, veganské, rostlinné a speciality potraviny a nápoje. Akce se bude konat 17. a 18. června 2025 ve Vídni v Rakousku. Tento dvoudenní veletrh přivítá více než 5 000 odborníků z oblasti potravin, […]

Archiv komerčních sdělení

Aktuální vydání časopisu

Čtěte nové číslo Zboží&Prodej!


Zajistěte si svůj výtisk

TÝDENNÍ NEWSLETTER

 

Registrujte se k odběru newsletteru

Kalendář akcí

13.–15. 5. 2025, veletrh Reklama Polygraf Obaly, Praha

15. 5. 2025, New Food Forum, Praha

15.–18. 5. 2025, Czech Food Expo, České Budějovice

20.–21. 5. 2025, veletrh PLMA’s World of Private Label, Amsterdam

27.–31. 5. 2025, Thaifex – Anuga Asia, Bangkok

Profily

David McCabe, country retail manager, IKEA Česká republika, Maďarsko a Slovensko: Všechny naše metriky jsou na vzestupu

7. května 2025

Obchod očima Jana Vetyšky, výkonného ředitele APEK: Férové české e-shopy jsou pod tlakem zahraničních tržišť

25. dubna 2025
Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz

Předplatné
Karolína Bezunková
tel.: +420 603 823 515
e-mail: karolina.bezunkova@atoz.cz

Šéfredaktor
Petr Hříbal
tel.: +420 733 559 503
e-mail: petr.hribal@atoz.cz

Web editorka
Gabriela Bachárová
tel.: +420 739 737 258
e-mail: gabriela.bacharova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
Newsletter
Přihlaste se k odběru newsletteru a mějte každý týden v e-mailové schránce přehled aktuálního dění v retailu.



© 2022. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
Zásady používání souborů cookies a jejich nastavení
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required